28.
Book of Marriage
٢٨-
كِتَابُ النِّكَاحِ
Chapter on what is not permissible regarding a man marrying his wife's mother
بَابُ مَا لَا يَجُوزُ مِنْ نِكَاحِ الرَّجُلِ أُمَّ امْرَأَتِهِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
zayd bn thābitin | Zayd ibn Thabit al-Ansari | Companion |
yaḥyá bn sa‘īdin | Yahya ibn Sa'id al-Ansari | Trustworthy, Firm |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
زَيْدُ بْنُ ثَابِتٍ | زيد بن ثابت الأنصاري | صحابي |
يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ | يحيى بن سعيد الأنصاري | ثقة ثبت |
Muwatta Imam Malik 1096
Yahya related to me from Malik from Yahya ibn Said that Zayd ibn Thabit asked whether it was halal for a man who married a woman and then separated from her before he had cohabited with her, to marry her mother. Zayd ibn Thabit said, "No. The mother is prohibited unconditionally. There are conditions, however about foster-mothers."
Grade: Sahih
یحیی بن سعید رحمہ اللہ سے روایت ہے ، کہتے ہیں کہ حضرت زید بن ثابت رضی اللہ عنہ سے اس شخص کے متعلق سوال کیا گیا جس نے کسی عورت سے شادی کی پھر اس کے ساتھ مباشرت کرنے سے پہلے ہی اُسے چھوڑ دیا تو کیا اس آدمی کے لیے اس عورت کی ماں ( اپنی ساس ) حلال ہے ؟ تو حضرت زید بن ثابت رضی اللہ عنہ نے فرمایا کہ نہیں ( کیونکہ قرآن مجید کی آیت میں بیوی کی ) ماں مبہم ( رکھی گئی ) ہے ( یعنی ) اس ( کے حرام ہونے ) میں کوئی ( قید اور ) شرط نہیں لگائی گئی ( لہٰذا کسی عورت کے ساتھ نکاح ہوتے ہی اس کی ماں یعنی خاوند کی ساس اس پر ہمیشہ ہمیشہ کے لیے حرام ہو جاتی ہے خواہ دخول ہوا ہو یا نہ ) اور بلاشبہ ( دخول اور مباشرت کی ) شرط تو ربائب یعنی سوتیلی بیٹیوں میں ہے ۔
Yahya bin Saeed rehmatullah alaih se riwayat hai, kehte hain ki Hazrat Zaid bin Sabit raziallah anhu se iss shakhs ke mutalliq sawal kiya gaya jiss ne kisi aurat se shaadi ki phir uss ke sath mubashrat karne se pehle hi usse chhor diya toh kya iss aadmi ke liye uss aurat ki maan (apni saas) halal hai? Toh Hazrat Zaid bin Sabit raziallah anhu ne farmaya ki nahin (kyunki Quran Majeed ki ayat mein biwi ki) maan mubahum (rakhi gayi) hai (yani) iss (ke haram hone) mein koi (qehd aur) shart nahin lagayi gayi (lihaza kisi aurat ke sath nikah hote hi uss ki maan yani khaawind ki saas uss par hamesha hamesha ke liye haram ho jati hai chahe dakhool hua ho ya na) aur bilashuba (dakhool aur mubashrat ki) shart toh rabaib yani sauteli betiyon mein hai.
وَحَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ أَنَّهُ قَالَ : سُئِلَ زَيْدُ بْنُ ثَابِتٍ عَنْ رَجُلٍ تَزَوَّجَ امْرَأَةً ثُمَّ فَارَقَهَا قَبْلَ أَنْ يُصِيبَهَا ، هَلْ تَحِلُّ لَهُ أُمُّهَا ؟ فَقَالَ زَيْدُ بْنُ ثَابِتٍ : « لَا الْأُمُّ مُبْهَمَةٌ ، لَيْسَ فِيهَا شَرْطٌ ، وَإِنَّمَا الشَّرْطُ فِي الرَّبَائِبِ »