28.
Book of Marriage
٢٨-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Chapter on the prohibition of a man acquiring a slave woman who belonged to his father

‌بَابُ النَّهْيِ عَنْ أَنْ يُصِيبَ الرَّجُلُ أَمَةً كَانَتْ لِأَبِيهِ

Muwatta Imam Malik 1111

Yahya related to me from Malik from Yahya ibn Said that Abu Nahshal ibn al-Aswad said to al-Qasim ibn Muhammad,"I saw a slave-girl of mine uncovered in the moonlight, and so I sat on her as a man sits on a woman. She said that she was menstruating, so I stood up and have not gone near her after that. Can I give her to my son to have intercourse with?" Al-Qasim forbade that.


Grade: Sahih

یحیی بن سعید رحمہ اللہ سے روایت ہے کہ ابونہشل بن اسود رحمہ اللہ نے قاسم بن محمد رحمہ اللہ سے کہا کہ بے شک میں نے اپنی ایک لونڈی کو اس حال میں دیکھا تھا کہ اس سے کپڑا ہٹا ہوا تھا اور وہ چاند ( کی روشنی ) میں تھی تو میں اس کے ساتھ اس طرح بیٹھ گیا جس طرح مرد اپنی بیوی کے ساتھ ( جماع کے لیے ) بیٹھتا ہے ، تو وہ کہنے لگی کہ یقیناً میں تو حیض سے ہوں ، سو میں کھڑا ہو گیا اور اس کے بعد اس کے قریب بھی نہ گیا تو کیا میں اُسے اپنے بیٹے کو ہبہ کر سکتا ہوں کہ وہ اس سے مباشرت کر لے تو قاسم رحمہ اللہ نے انھیں اس سے منع فرما دیا ۔

Yahiya bin Saeed rehmatullah alaih se riwayat hai ki Abu Nahshal bin Aswad rehmatullah alaih ne Qasim bin Muhammad rehmatullah alaih se kaha ki be shak maine apni ek laundi ko is hal mein dekha tha ki us se kapda hata hua tha aur wo chand ( ki roshni ) mein thi to mein uske sath is tarah baith gaya jis tarah mard apni biwi ke sath ( jima ke liye ) baithta hai, to wo kehnew lagi ki yaqinan mein to haiz se hun, so mein khda ho gaya aur uske bad uske qریب bhi na gaya to kya mein usay apne bete ko hibba kar sakta hun ki wo us se mubashrat kar le to Qasim rehmatullah alaih ne unhein is se mana farma diya.

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، أَنَّ أَبَا نَهْشَلِ بْنَ الْأَسْوَدِ قَالَ لِلْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ : " إِنِّي رَأَيْتُ جَارِيَةً لِي مُنْكَشِفًا عَنْهَا ، وَهِيَ فِي الْقَمَرِ فَجَلَسْتُ مِنْهَا مَجْلِسَ الرَّجُلِ مِنِ امْرَأَتِهِ ، فَقَالَتْ : إِنِّي حَائِضٌ فَقُمْتُ ، فَلَمْ أَقْرَبْهَا بَعْدُ ، أَفَأَهَبُهَا لِابْنِي يَطَؤُهَا ؟ فَنَهَاهُ الْقَاسِمُ عَنْ ذَلِكَ "