29.
Book of Divorce
٢٩-
كِتَابُ الطَّلَاقِ
Chapter on cases where a single divorce is mandatory
بَابُ مَا يَجِبُ فِيهِ تَطْلِيقَةٌ وَاحِدَةٌ مِنَ التَّمْلِيكِ
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Muwatta Imam Malik 1144
Yahya related to me from Malik from Abd ar-Rahman ibn al-Qasim from his father that a man of Thaqif gave his wife command over herself, and she said, "You are divorced." He was silent. She said, "You are divorced." He said, "May a stone be in your mouth." She said, "You are divorced." He said, "May a stone be in your mouth." They argued and went to Marwan ibn al-Hakam. He took an oath that he had only given her control over one pronouncement, and then she returned to him.Malik said that Abd ar-Rahman declared that this decision had amazed al-Qasim, who thought it the best that he had heard on the subject.Malik added, "That is also the best of what I have heard on the subject."
Grade: Sahih
عبدالرحمن بن قاسم اپنے والد ( قاسم بن محمد بن ابی بکر صدیق رضی اللہ عنہ ) سے روایت کرتے ہیں کہ بنو ثقیف قبیلے کے ایک آدمی نے اپنی بیوی کو اس کے معاملے کا مالک بنا دیا تو اس نے خاوند سے کہہ دیا : اَنْتَ الطَّلَاقُ ، ’’ تم طلاق والے ہو ‘‘ وہ خاموش رہا ، وہ پھر بولی کہ تم طلاق والے ہو ، تو وہ کہنے لگا کہ تیرے منہ میں پتھر ( پڑیں ) ۔ وہ پھر بولی کہ تم طلاق والے ہو تو اس نے بھی کہا کہ تیرے منہ میں پتھر ، پھر وہ دونوں مروان بن حکم ( جو سیدنا معاویہ رضی اللہ عنہ کی طرف سے مدینہ کے امیر تھے ) کے پاس جھگڑا لے کر آئے ( خاوند کہتا تھا کہ میں نے صرف ایک طلاق مراد لی تھی اور عورت تین طلاقوں کا دعویٰ کر رہی تھی ، تو انھوں نے اس آدمی سے اس بات پر حلف لیا کہ اس نے عورت کو ایک کے سوا کسی طلاق کا مالک نہ بنایا تھا اور پھر ( جب اس نے قسم کھا لی تو ) انھوں نے عورت کو اسی کی طرف لوٹا دیا ( اور رجعی طلاق شمار کیا ) ۔
Abdulrahman bin Qasim apne walid (Qasim bin Muhammad bin Abi Bakr Siddiq (رضي الله تعالى عنه) ) se riwayat karte hain ki Banu Saqeef qabeele ke ek aadmi ne apni biwi ko uske mamle ka malik bana diya to usne khaawand se keh diya: Anta al talaq 'tum talaq wale ho' woh khamosh raha woh phir boli ki tum talaq wale ho to woh kehne laga ki tere munh mein pathar (padhen). Woh phir boli ki tum talaq wale ho to usne bhi kaha ki tere munh mein pathar phir woh dono Marwan bin Hakam (jo Sayyiduna Muawiya (رضي الله تعالى عنه) ki taraf se Madinah ke ameer the) ke paas jhagra le kar aaye (khaawand kehta tha ki maine sirf ek talaq murad li thi aur aurat teen talaqon ka dawaya kar rahi thi, to unhon ne us aadmi se is baat per halaf liya ki usne aurat ko ek ke siwa kisi talaq ka malik na banaya tha aur phir (jab usne qasam kha li to) unhon ne aurat ko usi ki taraf luta diya (aur ruj'i talaq shumar kiya).
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْقَاسِمِ ، عَنْ أَبِيهِ ، أَنَّ رَجُلًا مِنْ ثَقِيفٍ مَلَّكَ امْرَأَتَهُ أَمْرَهَا ، فَقَالَتْ : « أَنْتَ الطَّلَاقُ » فَسَكَتَ ، ثُمَّ قَالَتْ : « أَنْتَ الطَّلَاقُ »، فَقَالَ : بِفِيكِ الْحَجَرُ ، ثُمَّ قَالَتْ : « أَنْتَ الطَّلَاقُ »، فَقَالَ : بِفَاكِ الْحَجَرُ ، فَاخْتَصَمَا إِلَى مَرْوَانَ بْنِ الْحَكَمِ فَاسْتَحْلَفَهُ : « مَا مَلَّكَهَا إِلَّا وَاحِدَةً وَرَدَّهَا إِلَيْهِ » قَالَ مَالِكٌ : « قَالَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ ، فَكَانَ الْقَاسِمُ ، يُعْجِبُهُ هَذَا الْقَضَاءُ وَيَرَاهُ أَحْسَنَ مَا سَمِعَ فِي ذَلِكَ » قَالَ مَالِكٌ : « وَهَذَا أَحْسَنُ مَا سَمِعْتُ فِي ذَلِكَ وَأَحَبُّهُ إِلَيَّ »