29.
Book of Divorce
٢٩-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


Chapter on what is mentioned about 'Iddah (waiting period), the 'Idda of divorce, and divorce during menstruation

‌بَابُ مَا جَاءَ فِي الْأَقْرَاءِ وَعِدَّةِ الطَّلَاقِ وَطَلَاقِ الْحَائِضِ

NameFameRank
‘urwah bn al-zubayr Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi Trustworthy, Jurist, Famous
ibn shihābin Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
الأسمالشهرةالرتبة
عُرْوَةُ بْنُ الزُّبَيْرِ عروة بن الزبير الأسدي ثقة فقيه مشهور
ابْنِ شِهَابٍ محمد بن شهاب الزهري الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه

Muwatta Imam Malik 1184

Yahya related to me from Malik from Ibn Shihab from Urwa ibn az- Zubayr from A'isha, umm al-muminin, that she took Hafsa ibn Abd ar- Rahman ibn Abi Bakr as-Siddiq into her house when she had entered the third period of her idda. Ibn Shihab said, "That was mentioned to Amra bint Abd ar-Rahman, and she said that Urwa had spoken the truth and people had argued with A'isha about it. They said that Allah, the Blessed, the Exalted, said in His Book, 'Three quru.' A'isha said, 'You spoke the truth. Do you know what quru are? Quru are times of becoming pure after menstruation .' "


Grade: Sahih

عروہ بن زبیر سے روایت ہے کہ ام المومنین سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا نے ( اپنی بھتیجی ) حفصہ بنت عبدالرحمن بن ابی بکر صدیق رضی اللہ عنہما کو ( اس کے خاوند منذر بن زبیر کے گھر ، جہاں وہ عدت گزار رہی تھی ، سے اپنے گھر کی طرف ) منتقل کر دیا جس وقت کہ وہ ( حفصہ ) تیسرے حیض کے خون میں داخل ہوئی تھی … ابن شہاب کہتے ہیں کہ یہ خبر عمرہ بنت عبدالرحمن کے سامنے ذکر کی گئی تو انھوں نے فرمایا کہ عروہ بن زبیر رحمہ اللہ نے سچ ہی بیان کیا ہے اور یقیناً لوگوں نے سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا سے اس بارے میں جھگڑا بھی کیا تھا ، ( کیونکہ جمہور کے نزدیک تیسرا حیض شروع ہونے سے عدت ختم نہیں ہوتی بلکہ تیسرے حیض کے اختتام پر عدت کا اختتام ہوتا ہے ) چنانچہ انھوں نے ( سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا سے ) کہا کہ بے شک اللہ تبارک و تعالیٰ اپنی کتاب میں فرماتے ہیں : { ثَلٰثَۃَ قُرُوْٓئٍ } ( البقرہ : 228 ) ’’ ( طلاق والیاں ) تین قروء ( انتظار کریں ) ۔‘‘ تو سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا نے فرمایا : تم نے ( آیت کا حوالہ دیتے ہوئے ) سچ کہا ہے لیکن کیا تم جانتے ہو کہ ’’ اقراء ‘‘ سے کیا مراد ہے ؟ یقیناً اقراء سے مراد تو صرف طہر ہیں ۔

Urooh bin Zabeer se riwayat hai ki Ummulmomineen Sayyidah Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ne apni bhateeji Hafsah bint Abdur Rahman bin Abi Bakr Siddique ( (رضي الله تعالى عنه) a ko uske khawand Munzir bin Zabeer ke ghar jahan woh iddat guzaar rahi thi se apne ghar ki taraf muntaqil kar diya jis waqt ki woh Hafsah teesre haiz ke khoon mein dakhil hui thi ... Ibn Shahab kehte hain ki yeh khabar Urooh bint Abdur Rahman ke samne zikr ki gai to unhon ne farmaya ki Urooh bin Zabeer Rahmatullah Alaih ne sach hi bayan kiya hai aur yaqeenan logon ne Sayyidah Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) se is baare mein jhagra bhi kiya tha kyunki jumhoor ke nazdeek teesra haiz shuru hone se iddat khatam nahi hoti balki teesre haiz ke ikhtitam par iddat ka ikhtitam hota hai chunancha unhon ne Sayyidah Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) se kaha ki beshak Allah Tabaraka wa Ta'ala apni kitab mein farmate hain: {Salasa Quran} (Al Baqarah 228) talaq waliyan teen quroo intizar karen to Sayyidah Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ne farmaya: tum ne aayat ka hawala dete hue sach kaha hai lekin kya tum jante ho ki 'aqraa' se kya muraad hai? Yaqeenan 'aqraa' se muraad to sirf taher hain.

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنْ عُرْوَةَ بْنِ الزُّبَيْرِ ، عَنْ عَائِشَةَ أُمِّ الْمُؤْمِنِينَ ⦗ص:٥٧٧⦘ أَنَّهَا انْتَقَلَتْ حَفْصَةَ بِنْتَ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي بَكْرٍ الصِّدِّيقِ حِينَ دَخَلَتْ فِي الدَّمِ مِنَ الْحَيْضَةِ الثَّالِثَةِ ، قَالَ ابْنُ شِهَابٍ فَذُكِرَ ذَلِكَ لِعَمْرَةَ بِنْتِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ فَقَالَتْ : صَدَقَ عُرْوَةُ وَقَدْ جَادَلَهَا فِي ذَلِكَ نَاسٌ ، فَقَالُوا : إِنَّ اللَّهَ ﵎ يَقُولُ فِي كِتَابِهِ ﴿ ثَلَاثَةَ قُرُوءٍ ﴾ [ البقرة : ٢٢٨ ] فَقَالَتْ عَائِشَةُ : « صَدَقْتُمْ ، تَدْرُونَ مَا الْأَقْرَاءُ ؟» إِنَّمَا الْأَقْرَاءُ الْأَطْهَارُ "