2.
Book of Purification
٢-
كِتَابُ الطَّهَارَةِ
Chapter of istihada (irregular bleeding)
بَابُ الْمُسْتَحَاضَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abīh | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
hshām bn ‘urwah | Hisham ibn Urwah al-Asadi | Trustworthy Imam in Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِيهِ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ | هشام بن عروة الأسدي | ثقة إمام في الحديث |
Muwatta Imam Malik 135
Yahya related to me from Malik from Hisham ibn Urwa that his father said, "A woman who bleeds as if menstruating only has to do one ghusl, and then after that she does wudu for each prayer."Yahya said that Malik said, "The position with us is that when a woman who bleeds as if menstruating starts to do the prayer again, her husband can have sexual intercourse with her. Similarly, if a woman who has given birth sees blood after she has reached the fullest extent that bleeding normally restrains women, her husband can have sexual intercourse with her and she is in the same position as a woman who bleeds as if menstruating."Yahya said that Malik said, "The position with us concerning a woman who bleeds as if menstruating is founded on the hadith of Hisham ibn Urwa from his father, and it is what I prefer the most of what I have heard about the matter."
یحییٰ نے مجھے حضرت مالک سے روایت کی، انھوں نے ہشام بن عروہ سے اور انھوں نے اپنے والد سے روایت کی کہ "جس عورت کو حیض کی طرح خون جاری ہو جائے، اسے صرف ایک غسل کرنا ہوگا اور پھر ہر نماز کے لیے وضو کرے گی"۔ یحییٰ نے کہا کہ مالک نے کہا، "ہمارے ہاں اس سلسلے میں یہی رائے ہے کہ جب حیض کی طرح خون بہنے والی عورت دوبارہ نماز پڑھنا شروع کر دے تو اس کا شوہر اس سے صحبت کر سکتا ہے۔ اسی طرح، اگر کوئی عورت بچہ پیدا کرنے کے بعد خون دیکھتی ہے اور وہ خون اس حد تک پہنچ چکا ہے جہاں تک عام طور پر خواتین کو خون بہنے سے روکا جاتا ہے، تو اس کا شوہر اس سے صحبت کر سکتا ہے اور وہ عورت حیض کی طرح خون بہنے والی عورت کی طرح ہوتی ہے"۔ یحییٰ نے کہا کہ مالک نے کہا، "ہمارے ہاں حیض کی طرح خون بہنے والی عورت کے بارے میں رائے ہشام بن عروہ کی اپنے والد سے روایت پر مبنی ہے، اور یہی وہ بات ہے جو میں نے اس معاملے میں سنی ہے اور مجھے سب سے زیادہ پسند ہے۔"
Yahya ne mujhe Hazrat Malik se riwayat ki, unhon ne Hisham bin Urwah se aur unhon ne apne walid se riwayat ki keh "Jis aurat ko haiz ki tarah khoon jari ho jaye, use sirf ek ghusl karna hoga aur phir har namaz ke liye wuzu karegi". Yahya ne kaha keh Malik ne kaha, "Humare yahan is silsile mein yahi raaye hai keh jab haiz ki tarah khoon behne wali aurat dobara namaz parhna shuru kar de to uska shohar us se suhbat kar sakta hai. Isi tarah, agar koi aurat bachcha paida karne ke baad khoon dekhti hai aur woh khoon is had tak pahunch chuka hai jahan tak aam taur par khawateen ko khoon behne se roka jata hai, to uska shohar us se suhbat kar sakta hai aur woh aurat haiz ki tarah khoon behne wali aurat ki tarah hoti hai". Yahya ne kaha keh Malik ne kaha, "Humare yahan haiz ki tarah khoon behne wali aurat ke baare mein raaye Hisham bin Urwah ki apne walid se riwayat par mabni hai, aur yahi woh baat hai jo maine is mamle mein suni hai aur mujhe sab se zyada pasand hai".
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، أَنَّهُ قَالَ : « لَيْسَ عَلَى الْمُسْتَحَاضَةِ إِلَّا أَنْ تَغْتَسِلَ غُسْلًا وَاحِدًا ، ثُمَّ تَتَوَضَّأُ بَعْدَ ذَلِكَ لِكُلِّ صَلَاةٍ » قَالَ يَحْيَى : قَالَ مَالِكٌ : « الْأَمْرُ عِنْدَنَا أَنَّ الْمُسْتَحَاضَةَ إِذَا صَلَّتْ ، أَنَّ لِزَوْجِهَا أَنْ يُصِيبَهَا وَكَذَلِكَ النُّفَسَاءُ إِذَا بَلَغَتْ أَقْصَى مَا يُمْسِكُ النِّسَاءَ الدَّمُ ، فَإِنْ رَأَتِ الدَّمَ بَعْدَ ذَلِكَ ، فَإِنَّهُ يُصِيبُهَا زَوْجُهَا وَإِنَّمَا هِيَ بِمَنْزِلَةِ الْمُسْتَحَاضَةِ » قَالَ يَحْيَى : قَالَ مَالِكٌ : « الْأَمْرُ عِنْدَنَا فِي الْمُسْتَحَاضَةِ عَلَى حَدِيثِ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ عَنْ أَبِيهِ وَهُوَ أَحَبُّ مَا سَمِعْتُ إِلَيَّ فِي ذَلِكَ »