36.
Book of Judgeship
٣٦-
كِتَابُ الْأَقْضِيَةِ
Chapter on judgment regarding reluctant women
بَابُ الْقَضَاءِ فِي الْمُسْتَكْرَهَةِ مِنَ النِّسَاءِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-malik bn marwān | Abd al-Malik ibn Marwan al-Umawi | Saduq (Truthful), Hasan (Good) Hadith |
ibn shihābin | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدَ الْمَلِكِ بْنَ مَرْوَانَ | عبد الملك بن مروان الأموي | صدوق حسن الحديث |
ابْنِ شِهَابٍ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
Muwatta Imam Malik 1401
Malik related to me from Ibn Shihab that Abd al-Malik ibn Marwan gave a judgment that the rapist had to pay the raped woman her bride- price.Yahya said that he heard Malik say, "What is done in our community about the man who rapes a woman, virgin or non-virgin, if she is free, is that he must pay the bride-price of the like of her. If she is a slave, he must pay what he has diminished of her worth. The hadd-punishment in such cases is applied to the rapist, and there is no punishment applied to the raped woman. If the rapist is a slave, that is against his master unless he wishes to surrender him."
مالک نے ابن شہاب سے روایت کی کہ عبدالملک بن مروان نے یہ فیصلہ دیا کہ زانی کو اس عورت کا مہر ادا کرنا ہوگا جس کی وہ زنا بالجبر کرے۔ یحییٰ نے کہا کہ انہوں نے مالک کو یہ کہتے ہوئے سنا ہے کہ ہمارے ہاں اس شخص کے بارے میں کیا کیا جاتا ہے جو کسی کنواری یا غیر کنواری عورت سے زنا بالجبر کرتا ہے، اگر وہ آزاد ہے تو اس پر لازم ہے کہ وہ اس جیسی عورت کا مہر ادا کرے، اور اگر وہ باندی ہے تو اسے اس کی قیمت میں جو کمی واقع ہوئی ہے وہ ادا کرے۔ ایسے معاملات میں حد زانی پر لاگو ہوتی ہے اور زنا بالجبر کا نشانہ بننے والی عورت کو کوئی سزا نہیں دی جاتی۔ اگر زانی غلام ہے تو اس کا ذمہ دار اس کا آقا ہوگا سوائے اس کے کہ وہ خود اسے (قصاص کے لیے) سونپ دے"۔
Malik ne Ibn Shahab se riwayat ki ke Abdulmalik bin Marwan ne yeh faisla diya ke zani ko us aurat ka mehr ada karna hoga jis ki woh zina biljabar kare. Yahya ne kaha ke unhon ne Malik ko yeh kehte huye suna hai ke humare haan us shakhs ke bare mein kya kya jata hai jo kisi kunwari ya ghair kunwari aurat se zina biljabar karta hai, agar woh azad hai to us par lazim hai ke woh us jaisi aurat ka mehr ada kare, aur agar woh bandi hai to usey us ki qeemat mein jo kami waqe hui hai woh ada kare. Aise mamlat mein had zani par lagu hoti hai aur zina biljabar ka nishana banne wali aurat ko koi saza nahi di jati. Agar zani ghulam hai to us ka zimma daar us ka aqa hoga siwaye is ke ke woh khud usey (qisas ke liye) sonp de".
حَدَّثَنِي مَالِكٌ ، عنِ ابْنِ شِهَابٍ ، أَنَّ عَبْدَ الْمَلِكِ بْنَ مَرْوَانَ : « قَضَى فِي امْرَأَةٍ أُصِيبَتْ مُسْتَكْرَهَةً ، بِصَدَاقِهَا عَلَى مَنْ فَعَلَ ذَلِكَ بِهَا » ⦗ص:٧٣٥⦘ قَالَ يَحْيَى ، سَمِعْتُ مَالِكًا يَقُولُ : " الْأَمْرُ عِنْدَنَا فِي الرَّجُلِ يَغْتَصِبُ الْمَرْأَةَ : بِكْرًا كَانَتْ أَوْ ثَيِّبًا ، إِنَّهَا إِنْ كَانَتْ حُرَّةً فَعَلَيْهِ صَدَاقُ مِثْلِهَا ، وَإِنْ كَانَتْ أَمَةً فَعَلَيْهِ مَا نَقَصَ مِنْ ثَمَنِهَا ، وَالْعُقُوبَةُ فِي ذَلِكَ عَلَى الْمُغْتَصِبِ ، وَلَا عُقُوبَةَ عَلَى الْمُغْتَصَبَةِ فِي ذَلِكَ كُلِّهِ ، وَإِنْ كَانَ الْمُغْتَصِبُ عَبْدًا ، فَذَلِكَ عَلَى سَيِّدِهِ ، إِلَّا أَنْ يَشَاءَ أَنْ يُسَلِّمَهُ "