41.
Book of Legal Punishments
٤١-
كِتَابُ الْحُدُودِ
Chapter on what is mentioned about stoning
بَابُ مَا جَاءَ فِي الرَّجْمِ
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Muwatta Imam Malik 1509
Malik related to me that he had heard that Uthman ibn Affan was brought a woman who had given birth after six months and he ordered her to be stoned. Ali ibn Abi Talib said to him, "She does not deserve that. Allah, the Blessed, the Exalted, says in His Book, 'Their carrying and weaning is thirty months,' (Sura 46 ayat 15) and he said, 'Mothers suckle their children for two full years for whoever wishes to complete the suckling.' (Sura 2 ayat 233) Pregnancy can then be six months, so she does not deserve to be stoned." Uthman ibn Affan sent for her and found that she had already been stoned.Malik related to me that he asked Ibn Shihab about someone who committed sodomy. Ibn Shihab said, "He is to be stoned, whether or not he is muhsan."
مالک نے مجھ سے بیان کیا کہ انہوں نے سنا ہے کہ عثمان بن عفان کے پاس ایک عورت کو لایا گیا جس نے چھ ماہ بعد بچے کو جنم دیا تھا تو انہوں نے اسے سنگسار کرنے کا حکم دیا۔ علی بن ابی طالب نے ان سے کہا، "وہ اس کی مستحق نہیں ہے۔ اللہ تبارک و تعالیٰ اپنی کتاب میں فرماتا ہے، 'ان کا حمل اور ان کا دودھ چھڑانا تیس ماہ میں ہوتا ہے۔' (سورۃ احقاف آیت 15) اور وہ فرماتا ہے، 'ماؤں اپنے بچوں کو پورے دو سال تک دودھ پلائیں، جو لوگ دودھ پلانے کی مدت پوری کرنا چاہیں' (سورۃ البقرہ آیت 233) تو حمل چھ ماہ کا ہو سکتا ہے، لہذا وہ سنگسار کی مستحق نہیں ہے۔" عثمان بن عفان نے اسے واپس بلوانے کا حکم دیا تو معلوم ہوا کہ اسے سنگسار کیا جا چکا ہے۔ مالک نے مجھ سے بیان کیا کہ انہوں نے ابن شہاب سے اس شخص کے بارے میں پوچھا جس نے لواطت کا ارتکاب کیا ہو۔ ابن شہاب نے کہا، "اسے سنگسار کیا جائے گا، چاہے وہ محصن ہو یا نہ ہو۔"
Malik ne mujh se bayan kya keh unhon ne suna hai keh Usman bin Affan ke paas ek aurat ko laya gaya jis ne chhe mah baad bache ko janam diya tha to unhon ne use sangsar karne ka hukum diya. Ali bin Abi Talib ne un se kaha, "Woh is ki mustahiq nahi hai. Allah tabarak wa ta'ala apni kitab mein farmata hai, 'In ka hamal aur in ka doodh chhudana tees mah mein hota hai.' (Surah Ahqaf ayat 15) Aur woh farmata hai, 'Maon apne bachon ko pure do saal tak doodh pilayen, jo log doodh pilane ki muddat puri karna chahen' (Surah Baqarah ayat 233) To hamal chhe mah ka ho sakta hai, lihaza woh sangsar ki mustahiq nahi hai." Usman bin Affan ne use wapas bulwane ka hukum diya to maloom hua keh use sangsar kya ja chuka hai. Malik ne mujh se bayan kya keh unhon ne Ibn Shihab se is shakhs ke bare mein poocha jis ne liwat ka irtikab kya ho. Ibn Shihab ne kaha, "Use sangsar kya jayega, chahe woh muhsan ho ya na ho."
وَحَدَّثَنِي مَالِكٌ أَنَّهُ بَلَغَهُ أَنَّ عُثْمَانَ بْنَ عَفَّانَ أُتِيَ بِامْرَأَةٍ قَدْ وَلَدَتْ فِي سِتَّةِ أَشْهُرٍ فَأَمَرَ بِهَا أَنْ تُرْجَمَ . فَقَالَ لَهُ عَلِيُّ بْنُ أَبِي طَالِبٍ لَيْسَ ذَلِكَ عَلَيْهَا " إِنَّ اللَّهَ ﵎ يَقُولُ فِي كِتَابِهِ ﴿ وَحَمْلُهُ وَفِصَالُهُ ثَلَاثُونَ شَهْرًا ﴾ [ الأحقاف : ١٥ ] وَقَالَ ﴿ وَالْوَالِدَاتُ يُرْضِعْنَ أَوْلَادَهُنَّ حَوْلَيْنِ كَامِلَيْنِ لِمَنْ أَرَادَ أَنْ يُتِمَّ الرَّضَاعَةَ ﴾ [ البقرة : ٢٣٣ ] فَالْحَمْلُ يَكُونُ سِتَّةَ أَشْهُرٍ فَلَا رَجْمَ عَلَيْهَا ". فَبَعَثَ عُثْمَانُ بْنُ عَفَّانَ فِي أَثَرِهَا فَوَجَدَهَا قَدْ رُجِمَتْ