47.
Book of Good Manners
٤٧-
كِتَابُ حُسْنِ الْخَلُقِ
Chapter on what is mentioned about good manners
بَابُ مَا جَاءَ فِي حُسْنِ الْخُلُقِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
‘urwah bn al-zubayr | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
ibn shihābin | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
عُرْوَةَ بْنِ الزُّبَيْرِ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
ابْنِ شِهَابٍ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
Muwatta Imam Malik 1602
Yahya related to me from Malik from Ibn Shihab from Urwa ibn az- Zubayr that A'isha, the wife of the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, said, "The Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, did not have to choose between two matters, but that he chose the easier of them as long as it was not a wrong action. If it was a wrong action, he was the furthest of people from it. The Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, did not take revenge for himself unless the limits of Allah were violated. Then he took revenge for it for Allah."
Grade: Sahih
سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا زوجہ پیغمبر ﷺ سے روایت ہے ، کہتی ہیں کہ رسول اللہ ﷺ کو جب کبھی بھی کوئی سے دو کاموں میں اختیار دیا گیا ، تو ضرور آپ نے ان میں سے زیادہ آسان ( اور زیادہ تخفیف والے ) کام کو اختیار کیا ، جب تک کہ وہ ( آسان کام ) گناہ نہ ہوتا ، چنانچہ اگر وہ گناہ ہوتا تو آپ ﷺ لوگوں میں سب سے بڑھ کر اس سے دور رہنے والے ہوتے اور رسول اللہ ﷺ نے ( کبھی ) اپنی ذات کے لیے انتقام نہیں لیا ، الّا یہ کہ اللہ کی حرمت کو پامال کیا جاتا تو پھر آپ ﷺ اس کی وجہ سے اللہ کی خاطر انتقام لیتے تھے ۔
Sada Aisha raziallahu anha zauja Paigambar (SAW) se riwayat hai, kehti hain ke Rasulullah (SAW) ko jab kabhi bhi koi se do kaamon mein ikhtiyar diya gaya, to zaroor aap ne un mein se zyada aasan (aur zyada takhfeef wale) kaam ko ikhtiyar kiya, jab tak ke woh (aasan kaam) gunah na hota, chunancha agar woh gunah hota to aap (SAW) logon mein sab se barh kar us se door rehne wale hote aur Rasulullah (SAW) ne (kabhi) apni zaat ke liye inteqam nahin liya, illa yeh ke Allah ki hurmat ko paimal kiya jata to phir aap (SAW) is ki wajah se Allah ki khatir inteqam lete thay.
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنْ عُرْوَةَ بْنِ الزُّبَيْرِ ، عَنْ عَائِشَةَ زَوْجِ النَّبِيِّ ﷺ ⦗ص:٩٠٣⦘ أَنَّهَا قَالَتْ : « مَا خُيِّرَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ فِي أَمْرَيْنِ قَطُّ إِلَّا أَخَذَ أَيْسَرَهُمَا ، مَا لَمْ يَكُنْ إِثْمًا ، فَإِنْ كَانَ إِثْمًا كَانَ أَبْعَدَ النَّاسِ مِنْهُ ، وَمَا انْتَقَمَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ لِنَفْسِهِ إِلَّا أَنْ تُنْتَهَكَ حُرْمَةُ اللَّهِ فَيَنْتَقِمُ لِلَّهِ بِهَا »