48.
Book of Clothing
٤٨-
كِتَابُ اللِّبَاسِ


Chapter on wearing clothes

‌بَابُ مَا جَاءَ فِي لُبْسِ الثِّيَابِ

Muwatta Imam Malik 1635

Yahya related to me from Malik from Abu'z-Zinad from al-Araj that Abu Hurayra said, "The Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, forbade two sales. Mulamasa, in which a man is obliged to buy whatever he touches without any choice in the matter, and munabadha, in which two men throw their garment to each other without either seeing the other's garment. He also forbade two ways of dressing. One in which a man sits with his legs drawn up to his chest wrapped in one garment that does not cover his genitals, and the other in which a man wraps a single garment over one arm and shoulder restricting them."


Grade: Sahih

حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے ، کہتے ہیں : رسول اللہ ﷺ نے دو قسم کے پہننے کے انداز اور دو قسم کی بیع سے منع فرمایا ہے ، ( چنانچہ خرید و فروخت کی اقسام میں سے ) مُلامسہ اور منابذہ سے منع فرمایا اور اس سے ( منع فرمایا ) کہ آدمی ایک کپڑے میں اس طرح گوٹھ مارے کہ اس کی شرم گاہ پر اس کپڑے میں سے کچھ بھی نہ ہو اور اس سے بھی ( منع فرمایا ) کہ آدمی ایک کپڑے کو اپنی دونوں جانبوں میں سے ایک پر لپیٹے ( اور دوسری جانب ننگی رکھے ) ۔

Hazrat Abu Hurairah Razi Allah Anhu se riwayat hai, kehte hain: Rasul Allah SAW ne do qisam ke pehenne ke andaz aur do qisam ki bay'a se mana farmaya hai, ( chunancha khareed o farokht ki aqsam mein se) mulamasa aur munabadha se mana farmaya aur uss se (mana farmaya) keh aadmi ek kapre mein iss tarah goth maare keh uss ki sharamgah par uss kapre mein se kuchh bhi na ho aur uss se bhi (mana farmaya) keh aadmi ek kapre ko apni donon janbon mein se ek par lapete (aur dusri janib nangi rakhe).

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ أَبِي الزِّنَادِ ، عَنِ الْأَعْرَجِ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ أَنَّهُ قَالَ : « نَهَى رَسُولُ اللَّهِ ﷺ عَنْ لِبْسَتَيْنِ ، وَعَنْ بَيْعَتَيْنِ ، عَنِ الْمُلَامَسَةِ ، وَعَنِ الْمُنَابَذَةِ ، وَعَنْ أَنْ يَحْتَبِيَ الرَّجُلُ فِي ثَوْبٍ وَاحِدٍ ، لَيْسَ عَلَى فَرْجِهِ مِنْهُ شَيْءٌ ، وَعَنْ أَنْ يَشْتَمِلَ الرَّجُلُ بِالثَّوْبِ الْوَاحِدِ عَلَى أَحَدِ شِقَّيْهِ »