49.
Book of the Description of the Prophet's Characteristics (peace be upon him)
٤٩-
كِتَابُ صِفَةِ النَّبِيِّ ﷺ
Chapter on comprehensive rulings regarding food and drink
بَابُ جَامِعِ مَا جَاءَ فِي الطَّعَامِ وَالشَّرَابِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī shurayḥin al-ka‘bī | Khuwaylid ibn Shurayh al-Khuza'i | Companion |
sa‘īd bn abī sa‘īdin al-maqburī | Sa'eed ibn Abi Sa'eed al-Maqburi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي شُرَيْحٍ الْكَعْبِيِّ | خويلد بن شريح الخزاعي | صحابي |
سَعِيدِ بْنِ أَبِي سَعِيدٍ الْمَقْبُرِيِّ | سعيد بن أبي سعيد المقبري | ثقة |
Muwatta Imam Malik 1659
Yahya related to me from Malik from Said ibn Abi Said al-Maqburi from Abu Shurayh al-Kabi that the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, said, "Whoever believes in Allah and the Last Day should speak good or be silent. Whoever believes in Allah and the Last Day should be generous to his neighbour. Whoever believes in Allah and the Last Day, should be generous to his guest. His welcome is for a day and a night, and his hospitality is for three days. Whatever is more than that is sadaqa. It is not halal for a guest to stay with a man until he becomes a burden."
Grade: Sahih
حضرت ابوشُریح کعبی رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ بے شک رسول اللہ ﷺ نے فرمایا :’’ جو شخص اللہ اور آخرت کے دن پر ایمان رکھتا ہے تو اسے چاہیے کہ اچھی بات کہے یا خاموش رہے اور جو کوئی اللہ اور یوم آخرت پر ایمان رکھتا ہے اسے چاہیے کہ اپنے پڑوسی کا اکرام ( عزت افزائی اور اس کے ساتھ بہترین سلوک ) کرے اور جو شخص اللہ پر اور آخرت کے دن پر ایمان رکھتا ہے اسے چاہیے کہ اپنے مہمان کا اکرام ( اور ضیافت ) کرے ، اس ( مہمان ) کا بھرپور عطیہ ایک دن اور رات میں ہے ۔ ( اس دوران وہ میزبان اپنی وسعت کے مطابق مہمان نوازی کرے اور کوئی کسر نہ چھوڑے ) اور ضیافت ( کی زیادہ سے زیادہ حد ) تین دن ہے ، پھر جو ( مہمان نوازی ) اس کے بعد بھی ( جاری ) ہو تو وہ ( میزبان کی طرف سے مہمان پر ) صدقہ ہے ۔ اس ( مہمان ) کے لیے جائز نہیں کہ اس ( میزبان ) کے پاس ( اتنی دیر ) ٹھہرا رہے یہاں تک کہ اسے تنگی میں ڈال دے ۔‘‘
Hazrat Abushuraih Ka'bi (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ki be shak Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: ''Jo shakhs Allah aur Aakhirat ke din per imaan rakhta hai to use chahiye ki achhi baat kahe ya khamosh rahe aur jo koi Allah aur Yaum Aakhirat per imaan rakhta hai use chahiye ki apne padosi ka ikram (izzat afzai aur uske sath behtarin sulook) kare aur jo shakhs Allah per aur Aakhirat ke din per imaan rakhta hai use chahiye ki apne mehman ka ikram (aur ziyafat) kare, us (mehman) ka bharpoor atiya ek din aur raat mein hai. (Is dauran wo mezban apni wusat ke mutabiq mehman nawazi kare aur koi kasar na chhode) aur ziyafat (ki ziyada se ziyada had) teen din hai, phir jo (mehman nawazi) iske baad bhi (jari) ho to wo (mezban ki taraf se mehman per) sadaqah hai. Us (mehman) ke liye jaiz nahin ki us (mezban) ke pass (itni dair) thehra rahe yahan tak ki use tangi mein daal de.''
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي سَعِيدٍ الْمَقْبُرِيِّ ، عَنْ أَبِي شُرَيْحٍ الْكَعْبِيِّ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ قَالَ : « مَنْ كَانَ يُؤْمِنُ بِاللَّهِ ، وَالْيَوْمِ الْآخِرِ فَلْيَقُلْ خَيْرًا أَوْ لِيَصْمُتْ ، وَمَنْ كَانَ يُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ فَلْيُكْرِمْ جَارَهُ ، وَمَنْ كَانَ يُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ فَلْيُكْرِمْ ضَيْفَهُ ، جَائِزَتُهُ يَوْمٌ وَلَيْلَةٌ ، وَضِيَافَتُهُ ثَلَاثَةُ أَيَّامٍ ، فَمَا كَانَ بَعْدَ ذَلِكَ فَهُوَ صَدَقَةٌ ، وَلَا يَحِلُّ لَهُ أَنْ يَثْوِيَ عِنْدَهُ حَتَّى يُحْرِجَهُ »