5.
Book of Friday Prayer
٥-
كِتَابُ الْجُمُعَةِ


Chapter of what is mentioned about listening on Friday when the Imam delivers the sermon

‌بَابُ مَا جَاءَ فِي الْإِنْصَاتِ يَوْمَ الْجُمُعَةِ وَالْإِمَامُ يَخْطُبُ

Muwatta Imam Malik 222

Yahya related to me from Malik from Ibn Shihab that Thalaba ibn Abi Malik al Quradhi informed him that in the time of Umar ibn al Khattab they used to pray on the day of jumua until Umar came out, and when Umar came out and sat on the mimbar and the muadhdhins called the adhan, they would sit and talk, and then when the muadhdhins were silent and Umar stood to give the khutba, they would pay attention and no-one would speak .Ibn Shihab said, "The imam coming out stops prayer and his speaking stops conversation."


Grade: Sahih

ثعلبہ بن ابی مالک قرظی رحمہ اللہ سے روایت ہے کہ بے شک لوگ حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ کے زمانے میں جمعہ کے دن ( پہلے سے آ کر ) نماز پڑھتے رہتے تھے ، یہاں تک کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ ( خطبہ کے لیے ) باہر تشریف لے آتے ، پھر حضرت عمر رضی اللہ عنہ نکلتے اور منبر پر بیٹھ جاتے اور مؤذن اذانیں دے رہے ہوتے تو ثعلبہ کہتے ہیں کہ ( چونکہ ابھی خطبہ شروع نہ ہوتا تھا اس لیے ) ہم بیٹھے گفتگو کر لیتے تھے ، پھر جب مؤذن خاموش ہو جاتے اور حضرت عمر رضی اللہ عنہ کھڑے ہو کر خطبہ دینے لگتے تو ہم خاموش ہو جاتے اور ہم میں سے کوئی بھی گفتگو نہ کرتا ، ( اس حدیث کے راوی ) ابن شہاب رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ ( دورِ فاروقی میں صحابہ و تابعین کے اس عمل سے ثابت ہوا کہ ) امام کا ( خطبہ کے لیے ) باہر نکلنا ( لوگوں کے ) نماز ( پڑھنے ) کو موقوف کر دے گا اور امام کا ( خطبہ میں ) کلام کرنا ( لوگوں کے ) کلام کو موقوف کر دے گا ۔

Saleba bin Abi Malik Qarzi RA se riwayat hai ki be shak log Hazrat Umar bin Khattab RA ke zamane mein juma ke din (pehle se aa kar) namaz parhte rahte the, yahan tak ki Hazrat Umar RA (khutba ke liye) bahar tashreef le aate, phir Hazrat Umar RA nikalte aur mimbar par baith jate aur moazzin azanein de rahe hote to Saleba kahte hain ki (chunki abhi khutba shuru nah hota tha isliye) hum baithe guftagu kar lete the, phir jab moazzin khamosh ho jate aur Hazrat Umar RA kharade ho kar khutba dene lagte to hum khamosh ho jate aur hum mein se koi bhi guftagu nah karta, (is hadees ke ravi) Ibn Shahab RA kahte hain ki (dor-e-Farooqi mein sahaba wa tabieen ke is amal se sabit hua ki) imam ka (khutba ke liye) bahar nikalna (logon ke) namaz (parhne) ko moqoof kar dega aur imam ka (khutba mein) kalaam karna (logon ke) kalaam ko moqoof kar dega.

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنْ ثَعْلَبَةَ بْنِ أَبِي مَالِكٍ الْقُرَظِيِّ أَنَّهُ أَخْبَرَهُ أَنَّهُمْ كَانُوا فِي زَمَانِ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ ، يُصَلُّونَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ ، حَتَّى يَخْرُجَ عُمَرُ . فَإِذَا خَرَجَ عُمَرُ ، وَجَلَسَ عَلَى الْمِنْبَرِ ، وَأَذَّنَ الْمُؤَذِّنُونَ - قَالَ ثَعْلَبَةُ - جَلَسْنَا نَتَحَدَّثُ . « فَإِذَا سَكَتَ الْمُؤَذِّنُونَ وَقَامَ عُمَرُ يَخْطُبُ ، أَنْصَتْنَا ، فَلَمْ يَتَكَلَّمْ مِنَّا أَحَدٌ » قَالَ ابْنُ شِهَابٍ : « فَخُرُوجُ الْإِمَامِ يَقْطَعُ الصَّلَاةَ ، وَكَلَامُهُ يَقْطَعُ الْكَلَامَ »