18.
Book of Fasting
١٨-
كِتَابُ الصِّيَامِ
Chapter on fasting the day of Ashura
بَابُ صِيَامِ يَوْمِ عَاشُورَاءَ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
abīh | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
hshām bn ‘urwah | Hisham ibn Urwah al-Asadi | Trustworthy Imam in Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
أَبِيهِ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ | هشام بن عروة الأسدي | ثقة إمام في الحديث |
Muwatta Imam Malik 645
Yahya related to me from Malik from Hisham ibn Urwa from his father that A'isha, the wife of the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, said, "The day of Ashura was a day the Quraysh used to fast in the jahiliyya, and the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, used also to fast it during the jahiliyya. Then when the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, came to Madina he fasted it and ordered that it be fasted. Then Ramadan was made obligatory, and that became the fard instead of Ashura, but whoever wanted to, fasted it, and whoever did not want to, did not fast it."
یحییٰ نے مجھ سے، مالک سے، ہشام بن عروہ سے، ان کے والد سے روایت کی کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی اہلیہ عائشہ رضی اللہ عنہا نے فرمایا، "عاشورہ کا دن وہ دن تھا جس میں زمانہ جاہلیت میں قریش روزہ رکھا کرتے تھے اور رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم بھی زمانہ جاہلیت میں اس کا روزہ رکھا کرتے تھے۔ پھر جب رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم مدینہ تشریف لائے تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے اس کا روزہ رکھا اور اس کے رکھنے کا حکم دیا۔ پھر رمضان کے روزے فرض کر دیے گئے تو عاشورہ کے روزے کی بجائے رمضان کے روزے فرض ہو گئے۔ اب جو چاہے عاشورہ کا روزہ رکھے اور جو چاہے نہ رکھے۔"
Yahiya ne mujh se, Malik se, Hisham bin Urwa se, un ke wald se riwayat ki ke Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ki ahliya Ayesha Radi Allahu Anha ne farmaya, "Ashura ka din wo din tha jis mein zamana jahiliyat mein Quresh roza rakha karte the aur Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam bhi zamana jahiliyat mein is ka roza rakha karte the. Phir jab Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam Madina tashreef laye to aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne is ka roza rakha aur is ke rakhne ka hukum diya. Phir Ramzan ke roze farz kar diye gaye to Ashura ke roze ki bajaye Ramzan ke roze farz ho gaye. Ab jo chahe Ashura ka roza rakhe aur jo chahe na rakhe."
حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ عَائِشَةَ زَوْجِ النَّبِيِّ ﷺ أَنَّهَا قَالَتْ : كَانَ يَوْمُ عَاشُورَاءَ يَوْمًا تَصُومُهُ قُرَيْشٌ فِي الْجَاهِلِيَّةِ ، وَكَانَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ يَصُومُهُ فِي الْجَاهِلِيَّةِ ، فَلَمَّا قَدِمَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ الْمَدِينَةَ صَامَهُ ، وَأَمَرَ بِصِيَامِهِ ، « فَلَمَّا فُرِضَ رَمَضَانُ ، كَانَ هُوَ الْفَرِيضَةَ . وَتُرِكَ يَوْمُ عَاشُورَاءَ فَمَنْ شَاءَ صَامَهُ ، وَمَنْ شَاءَ تَرَكَهُ »