20.
Book of Hajj
٢٠-
كِتَابُ الْحَجِّ


Chapter on the exclusivity of Hajj

‌بَابُ إِفْرَادِ الْحَجِّ

Muwatta Imam Malik 723

Yahya related to me from Malik, from Abu'l-Aswad Muhammad ibn Abd ar-Rahman, fromUrwa ibn az-Zubayr, that A'isha, the wife of the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, said, "We set out with the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, in the year of the farewell hajj, and some of us went into ihram to do umra, some of us went into ihram to do hajj and umra, and some of us went into ihram to do hajj on its own. The Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, went into ihram to do hajj on its own. Those who had gone into ihram to do umra came out of ihram (after doing umra). Those who had gone into ihram to do hajj (on its own), or to do both hajj and umra, did not come out of ihram until the day of the sacrifice."


Grade: Sahih

ابوالاسود محمد بن عبدالرحمن بن نوفل رحمہ اللہ سے روایت ہے جو کہ یتیم تھے اور عُروہ بن زبیر رحمہ اللہ کی گود میں پلے تھے ، وہ عُروہ بن زبیر رحمہ اللہ سے اور وہ سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا زوجہ رسول اللہ ﷺ سے روایت کرتے ہیں کہ انھوں نے فرمایا : ہم حجۃُ الوداع کے سال رسول اللہ ﷺ کے ہمراہ حج کے لیے نکلے ، ہم میں سے بعض نے ( حج قران کی صورت میں ) حج اور عمرہ کا اکٹھا احرام باندھا تھا اور بعض نے صرف حج ( مفرد ) کا احرام باندھا تھا اور رسول اللہ ﷺ نے حج کا احرام باندھا تھا ، چنانچہ وہ لوگ جنھوں نے صرف عمرے کا احرام باندھا تھا تو انھوں نے ( جاتے ہی عمرہ کر کے ) احرام کھول دیا اور وہ لوگ جنھوں نے اکیلے حج ( حج اِفراد ) کا احرام باندھا تھا یا حج اور عمرہ کو جمع کیا تھا ( وہ حج قِران کرنا چاہتے تھے ) تو انھوں نے احرام نہ کھولا یہاں تک کہ یوم نحر ( 10 ذوالحج یعنی قربانی والا دن ) آ گیا ۔

Abu al-Aswad Muhammad bin Abdur Rahman bin Naufal rehmatullah alaih se riwayat hai jo ke yateem thay aur Urwah bin Zubair rehmatullah alaih ki god mein palay thay, woh Urwah bin Zubair rehmatullah alaih se aur woh Sayyida Ayesha razi Allah anha زوجہ رسول اللہ ﷺ se riwayat karte hain ke unhon ne farmaya: Hum Hajjat al-Wida ke saal Rasulullah ﷺ ke humraah Hajj ke liye nikle, hum mein se baaz ne (Hajj Qiran ki surat mein) Hajj aur Umrah ka ikatha ehram bandha tha aur baaz ne sirf Hajj (Mufrad) ka ehram bandha tha aur Rasulullah ﷺ ne Hajj ka ehram bandha tha, chunanche woh log jinhon ne sirf Umrah ka ehram bandha tha to unhon ne (jate hi Umrah kar ke) ehram khol diya aur woh log jinhon ne akele Hajj (Hajj Ifrad) ka ehram bandha tha ya Hajj aur Umrah ko jama kiya tha (woh Hajj Qiran karna chahte thay) to unhon ne ehram na khola yahan tak ke Yaum-e-Nahar (10 Zilhujj yani qurbani wala din) aa gaya.

حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ أَبِي الْأَسْوَدِ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ عُرْوَةَ بْنِ الزُّبَيْرِ ، عَنْ عَائِشَةَ زَوْجِ النَّبِيِّ ﷺ أَنَّهَا قَالَتْ : « خَرَجْنَا مَعَ رَسُولِ اللَّهِ ﷺ عَامَ حَجَّةِ الْوَدَاعِ ، فَمِنَّا مَنْ أَهَلَّ بِعُمْرَةٍ ، وَمِنَّا مَنْ أَهَلَّ بِحَجَّةٍ وَعُمْرَةٍ ، وَمِنَّا مَنْ أَهَّلَ بِالْحَجِّ ،»، « وَأَهَلَّ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ بِالْحَجِّ »، فَأَمَّا مَنْ أَهَلَّ بِعُمْرَةٍ فَحَلَّ ، وَأَمَّا مَنْ أَهَلَّ بِحَجٍّ أَوْ جَمَعَ الْحَجَّ وَالْعُمْرَةَ فَلَمْ يُحِلُّوا حَتَّى كَانَ يَوْمُ النَّحْرِ