20.
Book of Hajj
٢٠-
كِتَابُ الْحَجِّ
Chapter on recitation of the Quran during Hajj
بَابُ الْقِرَانِ فِي الْحَجِّ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
sulaymān bn īsārin | Sulaiman ibn Yasar al-Hilali | Trustworthy |
muḥammad bn ‘abd al-raḥman | Muhammad ibn Abd al-Rahman al-Asadi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سُلَيْمَانَ بْنِ يَسَارٍ | سليمان بن يسار الهلالي | ثقة |
مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ | محمد بن عبد الرحمن الأسدي | ثقة |
Muwatta Imam Malik 728
It is narrated on the authority of Sulaiman bin Yasar (may Allah have mercy on him) that, verily, the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) went out for Hajj during the year of Farewell Pilgrimage. Among his companions were some who assumed Ihram for Hajj, some who combined Hajj and Umrah, and some who assumed Ihram only for Umrah (as Tamattu'). So, whoever assumed Ihram only for Hajj (Ifrad) or combined Hajj and Umrah (Qiran), he did not disrobe from Ihram (before the day of sacrifice) and remained in that state. And whoever assumed Ihram only for Umrah (Tamattu'), he disrobed from Ihram (after performing Umrah and then assumed Ihram again for Hajj on the 8th of Dhul-Hijjah).
Grade: Sahih
سلیمان بن یسار رحمہ اللہ سے روایت ہے کہ بلاشبہ رسول اللہ ﷺ حجۃ الوداع کے سال حج کی طرف نکلے ، آپ ﷺ کے صحابہ میں بعض وہ تھے جنھوں نے حج کا احرام باندھا تھا ، بعض وہ تھے جنھوں نے حج اور عمرہ کو جمع کیا تھا اور بعض وہ تھے جنھوں نے ( حج تمتع کے طور پر ) صرف عمرے کا احرام باندھا تھا ، چنانچہ جس نے ( حج مفرد کے لیے ) صرف حج کا احرام باندھا تھا یا ( حج قران کرنے کے لیے ) حج و عمرہ کو جمع کیا تھا تو اس نے ( قربانی کے دن سے پہلے ) احرام نہ کھولا اور رہا وہ شخص جس نے ( حج تمتع کرنے کے لیے ) صرف عمرے کا احرام باندھا تھا تو اس نے ( عمرہ کر کے ) احرام کھول دیا ( اور پھر آٹھ ذوالحج کو حج کے لیے دوبارہ احرام باندھا ) ۔
Sulaiman bin Yasar rahmatullah alaihe se riwayat hai ki bila shuba Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) Hajjat al-Wida ke saal Hajj ki taraf nikle, Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ke sahaba mein baz wo the jinhon ne Hajj ka ehram bandha tha, baz wo the jinhon ne Hajj aur Umrah ko jama kiya tha aur baz wo the jinhon ne (Hajj Tamattu ke tor par) sirf Umrah ka ehram bandha tha, chunancha jisne (Hajj Mufrad ke liye) sirf Hajj ka ehram bandha tha ya (Hajj Qiran karne ke liye) Hajj-o-Umrah ko jama kiya tha to usne (qurbani ke din se pehle) ehram na khola aur raha wo shakhs jisne (Hajj Tamattu karne ke liye) sirf Umrah ka ehram bandha tha to usne (Umrah kar ke) ehram khol diya (aur phir aath Zul-Hijjah ko Hajj ke liye dobara ehram bandha).
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ سُلَيْمَانَ بْنِ يَسَارٍ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ عَامَ حَجَّةِ الْوَدَاعِ « خَرَجَ إِلَى الْحَجِّ ». فَمِنْ أَصْحَابِهِ مَنْ أَهَلَّ بِحَجٍّ ، وَمِنْهُمْ مَنْ جَمَعَ الْحَجَّ وَالْعُمْرَةَ ، وَمِنْهُمْ مَنْ أَهَلَّ بِعُمْرَةٍ ، فَأَمَّا مَنْ أَهَلَّ بِحَجٍّ أَوْ جَمَعَ الْحَجَّ وَالْعُمْرَةَ فَلَمْ يَحْلِلْ ، وَأَمَّا مَنْ كَانَ أَهَلَّ بِعُمْرَةٍ فَحَلُّوا