20.
Book of Hajj
٢٠-
كِتَابُ الْحَجِّ


Chapter on what does not require Mut'ah: Malik said, 'Whoever performs Umrah in Shawwal, Dhul-Qa'dah, or Dhul-Hijjah, and then returns to his family and performs Hajj in the same year, he does not have to offer a sacrificial animal. The sacrificial animal

‌بَابُ مَا لَا يَجِبُ فِيهِ التَّمَتُّعُ ٦٤ - قَالَ مَالِكٌ: «مَنِ اعْتَمَرَ فِي شَوَّالٍ أَوْ ذِي الْقَعْدَةِ، أَوْ ذِي الْحِجَّةِ، ثُمَّ رَجَعَ إِلَى أَهْلِهِ ثُمَّ حَجَّ مِنْ عَامِهِ ذَلِكَ. فَلَيْسَ عَلَيْهِ هَدْيٌ. إِنَّمَا الْهَدْيُ عَلَى مَنِ اعْتَ

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Muwatta Imam Malik 752

Malik said, "Someone who does umra in Shawwal, Dhu'l-Qada or Dhu'l-Hijja and then goes back to his people, and then returns and does hajj in that same year does not have to sacrifice an animal. Sacrificing an animal is only incumbent on some one who does umra in the months of hajj, and then stays in Makka and then does hajj. A person not from Makka who moves to Makka and establishes his home there and does umra in the months of the hajj and then begins his hajj there is not doing tamattu. He does not have to sacrifice an animal nor does he have to fast. He is in the same position as the people of Makka if he is one of those who are living there." Malik was asked whether a man from Makka who had gone to live in another town or had been on a journey and then returned to Makka with the intention of staying there, regardless of whether he had a family there or not, and entered it to do umra in the months of the hajj, and then began his hajj there, beginning his umra at the miqat of the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, or at a place nearer than that, was doing tamattu or not? Malik answered, "He does not have to sacrifice an animal or fast as someone who is doing tamattu has to do. This is because Allah, the Blessed and Exalted, says in His Book, 'That is for someone whose family are not present at Masjid al-Haram. '

مالک نے کہا، ’’جو شخص شوال، ذوالقعدہ یا ذوالحجہ میں عمرہ کرے پھر اپنے گھر لوٹ جائے اور پھر واپس آکر اسی سال حج کرے تو اس پر قربانی واجب نہیں۔ قربانی صرف اس شخص پر واجب ہے جو حج کے مہینوں میں عمرہ کرے اور پھر مکہ میں ہی مقیم رہے اور پھر حج کرے۔ جو شخص مکہ کا رہنے والا نہ ہو اور وہ مکہ میں منتقل ہو کر وہیں اپنا گھر بنا لے اور حج کے مہینوں میں عمرہ کرے اور پھر وہیں سے اپنا حج شروع کرے تو وہ تمتع نہیں کر رہا ہے۔ اس پر نہ تو قربانی واجب ہے اور نہ ہی اس پر روزے رکھنا واجب ہے۔ وہ مکہ والوں جیسا ہے اگر وہ ان لوگوں میں سے ہے جو وہاں رہتے ہیں۔‘‘ مالک سے پوچھا گیا کہ کیا مکہ کا رہنے والا شخص جو کسی دوسرے شہر میں رہنے چلا گیا ہو یا سفر پر ہو اور پھر مکہ واپس آئے اس نیت سے کہ وہ وہیں رہے گا، چاہے اس کا وہاں خاندان ہو یا نہ ہو، اور وہاں داخل ہو کر حج کے مہینوں میں عمرہ کرے اور پھر وہیں سے اپنا حج شروع کرے، اس نے اپنا عمرہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے میقات سے یا اس سے قریب کسی جگہ سے شروع کیا ہو، تو کیا وہ تمتع کر رہا ہے یا نہیں؟ مالک نے جواب دیا، ’’اس پر نہ تو قربانی واجب ہے اور نہ ہی اسے ایسے روزے رکھنے ہیں جیسے کہ تمتع کرنے والے پر واجب ہیں۔ یہ اس لیے کہ اللہ تعالیٰ نے اپنی کتاب میں فرمایا ہے، ’’یہ اس شخص کے لیے ہے جس کا اہل و عیال مسجد الحرام کے پاس نہ رہتا ہو۔‘‘

Malik ne kaha, ’’Jo shakhs Shawwal, Zulqadah ya Zulhijjah mein umrah kare phir apne ghar laut jaye aur phir wapis aa kar usi saal Hajj kare to us par qurbani wajib nahi. Qurbani sirf us shakhs par wajib hai jo Hajj ke mahinon mein umrah kare aur phir Makkah mein hi muqeem rahe aur phir Hajj kare. Jo shakhs Makkah ka rehne wala na ho aur woh Makkah mein muntaqil ho kar wahin apna ghar bana le aur Hajj ke mahinon mein umrah kare aur phir wahin se apna Hajj shuru kare to woh tamattu nahi kar raha hai. Us par na to qurbani wajib hai aur na hi us par roze rakhna wajib hai. Woh Makkah walon jaisa hai agar woh un logon mein se hai jo wahan rehte hain." Malik se pucha gaya ke kya Makkah ka rehne wala shakhs jo kisi dusre shehar mein rehne chala gaya ho ya safar par ho aur phir Makkah wapis aaye is niyat se ke woh wahin rahega chahe is ka wahan khandan ho ya na ho, aur wahan dakhil ho kar Hajj ke mahinon mein umrah kare aur phir wahin se apna Hajj shuru kare, us ne apna umrah Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke miqat se ya us se qareeb kisi jagah se shuru kiya ho, to kya woh tamattu kar raha hai ya nahi? Malik ne jawab diya, ’’Us par na to qurbani wajib hai aur na hi use aise roze rakhne hain jaise ke tamattu karne wale par wajib hain. Ye is liye ke Allah Ta’ala ne apni kitab mein farmaya hai, ’’Ye us shakhs ke liye hai jis ka ahl o ayaal Masjid al-Haram ke paas na rehta ho.‘‘

قَالَ مَالِكٌ : « مَنِ اعْتَمَرَ فِي شَوَّالٍ أَوْ ذِي الْقَعْدَةِ ، أَوْ ذِي الْحِجَّةِ ، ثُمَّ رَجَعَ إِلَى أَهْلِهِ ثُمَّ حَجَّ مِنْ عَامِهِ ذَلِكَ . فَلَيْسَ عَلَيْهِ هَدْيٌ . إِنَّمَا الْهَدْيُ عَلَى مَنِ اعْتَمَرَ فِي أَشْهُرِ الْحَجِّ . ثُمَّ أَقَامَ حَتَّى الْحَجِّ . ثُمَّ حَجَّ . وَكُلُّ مَنِ انْقَطَعَ إِلَى مَكَّةَ مِنْ أَهْلِ الْآفَاقِ وَسَكَنَهَا . ثُمَّ اعْتَمَرَ