20.
Book of Hajj
٢٠-
كِتَابُ الْحَجِّ
Chapter on comprehensive aspects of the sacrificial animal
بَابُ جَامِعِ الْهَدْيِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī asmā’ | Abu Asma' Mawla Abdullah ibn Ja'far | Thiqah |
ya‘qūb bn khālidin al-makhzūmī | Yaqub bin Khalid Al-Makhzumi | Acceptable |
yaḥyá bn sa‘īdin | Yahya ibn Sa'id al-Ansari | Trustworthy, Firm |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي أَسْمَاءَ | أبو أسماء مولى عبد الله بن جعفر | ثقة |
يَعْقُوبَ بْنِ خَالِدٍ الْمَخْزُومِيِّ | يعقوب بن خالد المخزومي | مقبول |
يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ | يحيى بن سعيد الأنصاري | ثقة ثبت |
Muwatta Imam Malik 853
Yahya related to me from Malik from Yahya ibn Said from Yaqub ibn Khalid al-Makhzumi that Abu Asma, the mawla of Abdullah ibn Jafar, told him that he was with Abdullah ibn Jafar when they set out once from Madina. At as-Suqya they passed by Husayn ibn Ali, who was ill at the time. Abdullah ibn Jafar stayed with him and then, when he feared that he was late (for the hajj) he left, and sent for Ali ibn Abi Talib and Asma bint Umays in Madina, and they came to Husayn. Then Husayn pointed to his head, and AIi told someone to shave his head. Then he sacrificed an animal for him at as-Suqya, killing a camel for him.Yahya ibn Said added, "Husayn had set out with Uthman ibn Affan on that particular journey to Makka. "
Grade: Sahih
ابواسماء رحمہ اللہ جو کہ حضرت عبداللہ بن جعفر رضی اللہ عنہ کے آزاد کردہ غلام ہیں ، سے روایت ہے کہ بے شک وہ ( ابو اسماء رحمہ اللہ ) حضرت عبداللہ بن جعفر رضی اللہ عنہ کے ساتھ تھے ، پھر وہ ان کے ہمراہ ( خلیفہ سوئم حضرت عثمان رضی اللہ عنہ کے قافلہ حج میں ) مدینہ سے نکلے تو اُن کا گزر ( اپنے چچا زاد بھائی ، نواسۂ رسول ﷺ ) حضرت حسین بن علی رضی اللہ عنہ کے پاس سے ہوا ، اس حال میں کہ وہ ’’ سقیا ‘‘ مقام پر بیمار ( پڑے ہوئے ) تھے تو حضرت عبداللہ بن جعفر رضی اللہ عنہ ( ان کی دیکھ بھال کے لیے ) ان کے پاس ہی ٹھہر گئے ( جبکہ باقی قافلہ آگے روانہ ہو گیا ) یہاں تک کہ جب انھیں حج کے فوت ہو جانے کا خطرہ محسوس ہوا تو وہ ( وہاں سے ) نکل کھڑے ہوئے اور انھوں نے ( اپنے چچا ) حضرت علی بن ابی طالب رضی اللہ عنہ اور ( اپنی والدہ ) حضرت اسماء بن عمیس رضی اللہ عنہا ( جو اس وقت حضرت علی رضی اللہ عنہ کے نکاح میں آ چکی تھیں ، ) کی طرف ( پیغام ) بھیج دیا ، وہ دونوں مدینہ منورہ ہی میں تھے ، چنانچہ وہ دونوں حضرت حسین رضی اللہ عنہ کے پاس آئے ، پھر حضرت حسین رضی اللہ عنہ نے اپنے سر کی طرف اشارہ کیا تو علی رضی اللہ عنہ نے اس کے سر کے بارے میں حکم دیا تو اسے مونڈ دیا گیا ، پھر انھوں نے ( حالت احرام میں بال کٹانے کے فدیے میں ) حضرت حسین رضی اللہ عنہ کی طرف سے ’’ سقیا ‘‘ مقام پر ہی ایک جانور ذبح کر دیا ، چنانچہ انھوں نے ان کی طرف سے ایک اونٹ نحر ( قربان ) فرمایا ۔
Abu Asma rahmatullah jo keh Hazrat Abdullah bin Jaafar razi Allah anhu ke azad kardah ghulam hain, se riwayat hai keh be shak woh (Abu Asma rahmatullah) Hazrat Abdullah bin Jaafar razi Allah anhu ke sath thay, phir woh un ke humrah (Khalifa sawum Hazrat Usman razi Allah anhu ke qafilah Hajj mein) Madinah se nikle to un ka guzar (apne chacha zad bhai, nawasa'e Rasool (صلى الله عليه وآله وسلم)) Hazrat Hussain bin Ali razi Allah anhu ke pass se hua, is hal mein keh woh "Saqia" maqam par bimar (pare hue) thay to Hazrat Abdullah bin Jaafar razi Allah anhu (un ki dekh bhal ke liye) un ke pass hi theher gaye (jab keh baqi qafilah aage rawana ho gaya) yahan tak keh jab unhen Hajj ke foot ho jane ka khatra mehsoos hua to woh (wahan se) nikal khade hue aur unhon ne (apne chacha) Hazrat Ali bin Abi Talib razi Allah anhu aur (apni walida) Hazrat Asma bin Umais razi Allah anha (jo is waqt Hazrat Ali razi Allah anhu ke nikah mein aa chuki thin,) ki taraf (paigham) bhej diya, woh dono Madinah Munawwarah hi mein thay, chunancha woh dono Hazrat Hussain razi Allah anhu ke pass aaye, phir Hazrat Hussain razi Allah anhu ne apne sar ki taraf ishara kiya to Ali razi Allah anhu ne us ke sar ke bare mein hukum diya to use mund diya gaya, phir unhon ne (halat ehram mein baal katanay ke fidye mein) Hazrat Hussain razi Allah anhu ki taraf se "Saqia" maqam par hi ek janwar zibah kar diya, chunancha unhon ne un ki taraf se ek unt nahr (qurban) farmaya.
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، عَنْ يَعْقُوبَ بْنِ خَالِدٍ الْمَخْزُومِيِّ ، عَنْ أَبِي أَسْمَاءَ مَوْلَى عَبْدِ اللَّهِ بْنِ جَعْفَرٍ أَنَّهُ أَخْبَرَهُ : أَنَّهُ كَانَ مَعَ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ جَعْفَرٍ . فَخَرَجَ مَعَهُ مِنَ الْمَدِينَةِ . فَمَرُّوا عَلَى حُسَيْنِ بْنِ عَلِيٍّ وَهُوَ مَرِيضٌ بِالسُّقْيَا ، فَأَقَامَ عَلَيْهِ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ جَعْفَرٍ ، حَتَّى إِذَا خَافَ الْفَوَاتَ خَرَجَ . وَبَعَثَ إِلَى عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ ، وَأَسْمَاءَ بِنْتِ عُمَيْسٍ وَهُمَا بِالْمَدِينَةِ ، فَقَدِمَا عَلَيْهِ ، ثُمَّ إِنَّ حُسَيْنًا أَشَارَ إِلَى رَأْسِهِ . « فَأَمَرَ عَلِيٌّ بِرَأْسِهِ فَحُلِّقَ ، ثُمَّ نَسَكَ عَنْهُ بِالسُّقْيَا ، فَنَحَرَ عَنْهُ بَعِيرًا »، قَالَ يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ : وَكَانَ حُسَيْنٌ خَرَجَ مَعَ عُثْمَانَ بْنِ عَفَّانَ فِي سَفَرِهِ ذَلِكَ إِلَى مَكَّةَ