20.
Book of Hajj
٢٠-
كِتَابُ الْحَجِّ


Chapter on standing at Arafat and Muzdalifah

‌بَابُ الْوُقُوفِ بِعَرَفَةَ وَالْمُزْدَلِفَةِ

Muwatta Imam Malik 855

Yahya related to me from Malik from Hisham ibn Urwa that Abdullah ibn az-Zubayr used to say, "Know that the whole of Arafa is a standing-place except for the middle of Urana, and that the wholeof Muzdalifa is a standing-place except for the middle of Muhassir."Malik said, "Allah, the Blessed and Exalted says, 'There is to be no rafath, no fusuq and no jidal during the hajj.' " (Sura 2 ayat 197).He added, "Rafath is sexual relations with women, and Allah knows best. Allah, the Blessed and Exalted says, 'Rafath with your women is permitted to you on the night of the fast.' (Sura 2 ayat 197). Fusuq are sacrifices made to idols, and Allah knows best. Allah, the Blessed and Exalted, says, 'Or a fisq offered up to other than Allah.' (Sura 2 ayat 197) Jidal (arguing) during the hajj refers to when the Quraysh used to stand near the mashar al-haram at Quzah in Muzdalifa, while the Arabs and others would stand at Arafa, and they would argue about who was the more correct. Allah, the Blessed and Exalted, says, 'And we appointed a method of sacrifice for every nation, which they followed, so let them not dispute with you about the matter, and call to your Lord. Surely you are on a straight guidance.' (Sura 22 ayat 67) This is what jidal refers to in our opinion, and Allah knows best. This I have heard from the people of knowledge."

یحییٰ نے مجھ سے، مالک سے، ہشام بن عروہ سے روایت کی کہ عبداللہ بن زبیر کہا کرتے تھے، "جان لو کہ عُرفہ کی ساری جگہ وقوف کی ہے سوائے عُرنہ کے بیچ کے، اور مُزدلفہ کی ساری جگہ وقوف کی ہے سوائے مُحَسِّر کے بیچ کے۔" مالک نے کہا، "اللہ تبارک و تعالیٰ نے فرمایا، 'حج کے دوران نہ تو رافَث ہے، نہ فُسُوق اور نہ ہی جِدَال۔' (سورۃ البقرہ، آیت 197)"۔ انہوں نے مزید کہا، "رافَث سے مُراد عورتوں سے جماع کرنا ہے، واللہ اعلم۔ اللہ تبارک و تعالیٰ نے فرمایا ہے، 'شبِ صیام میں تمہاری بیویوں سے رافَث (یعنی جماع) تمہارے لیے حلال کر دیا گیا ہے۔' (سورۃ البقرہ، آیت 187)"۔ فُسُوق سے مُراد وہ قربانیاں ہیں جو بتوں کے نام پر کی جاتی ہیں، واللہ اعلم۔ اللہ تبارک و تعالیٰ نے فرمایا، 'یا پھر فُسُوق (یعنی وہ قربانی) جو اللہ کے سوا کسی اور کے لیے کی جائے۔' (سورۃ البقرہ، آیت 197)"۔ حج میں جِدَال (یعنی جھگڑا کرنا) سے مُراد وہ ہے کہ زمانۂ جاہلیت میں قریش مُزدلفہ میں قُزَح کے مقام پر مَشْعَرِ حَرَام کے پاس کھڑے ہوتے تھے، جبکہ عرب اور دوسرے لوگ عَرَفہ میں کھڑے ہوتے تھے، اور وہ اس بات پر جھگڑا کرتے تھے کہ کون زیادہ صحیح ہے۔ اللہ تبارک و تعالیٰ نے فرمایا، 'اور ہم نے ہر امت کے لیے ایک طریقۂ قربانی مقرر کیا ہے جس پر وہ عمل پیرا ہوں، پس وہ اس معاملے میں تم سے جھگڑا نہ کریں، اور اپنے رب کی طرف بلاؤ۔ یقیناً تم سیدھی راہ پر ہو۔' (سورۃ الحج، آیت 67)"۔ ہمارے نزدیک جِدَال سے مُراد یہی ہے، واللہ اعلم۔ یہی بات میں نے اہلِ علم سے سنی ہے۔"

Yahya ne mujh se, Malik se, Hisham bin Urwah se riwayat ki ke Abdullah bin Zubair kaha karte the, "Jaan lo ke Urfah ki sari jagah wuqoof ki hai siwaye Urnah ke beech ke, aur Muzdalifah ki sari jagah wuqoof ki hai siwaye Muhassir ke beech ke." Malik ne kaha, "Allah tabarak wa ta'ala ne farmaya, 'Hajj ke dauran na to rafath hai, na fusooq aur na hi jidal.' (Surah Al-Baqarah, ayat 197)". Unhon ne mazeed kaha, "Rafath se murad auraton se jima karna hai, wallahu a'lam. Allah tabarak wa ta'ala ne farmaya hai, 'Shab-e-siyam mein tumhari biwiyon se rafath (yani jima) tumhare liye halal kar diya gaya hai.' (Surah Al-Baqarah, ayat 187)". Fusooq se murad woh qurbaniyan hain jo buton ke naam par ki jati hain, wallahu a'lam. Allah tabarak wa ta'ala ne farmaya, 'Ya phir fusooq (yani woh qurbani) jo Allah ke siwa kisi aur ke liye ki jaye.' (Surah Al-Baqarah, ayat 197)". Hajj mein jidal (yani jhagda karna) se murad woh hai ke zamanah-e-jahiliyat mein Quraish Muzdalifah mein Qazah ke maqam par Mash'ar-e-Haram ke pass khade hote the, jabke Arab aur dusre log Arafah mein khade hote the, aur woh is baat par jhagda karte the ke kaun zyada sahih hai. Allah tabarak wa ta'ala ne farmaya, 'Aur hum ne har ummat ke liye ek tariqah-e-qurbani muqarrar kiya hai jis par woh amal peira hon, pas woh is mamle mein tum se jhagda na karen, aur apne Rab ki taraf bulaao. Yaqinan tum seedhi raah par ho.' (Surah Al-Hajj, ayat 67)". Humare nazdeek jidal se murad yahi hai, wallahu a'lam. Yahi baat maine ahle ilm se suni hai."

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الزُّبَيْرِ ، أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : اعْلَمُوا أَنَّ « عَرَفَةَ كُلَّهَا مَوْقِفٌ ، إِلَّا بَطْنَ عُرَنَةَ . وَأَنَّ الْمُزْدَلِفَةَ كُلَّهَا مَوْقِفٌ . إِلَّا بَطْنَ مُحَسِّرٍ » ⦗ص:٣٨٩⦘ قَالَ مَالِكٌ : " قَالَ اللَّهُ ﵎ : ﴿ فَلَا رَفَثَ وَلَا فُسُوقَ وَلَا جِدَالَ فِي الْحَجِّ ﴾ [ البقرة : ١٩٧ ] قَالَ : فَالرَّفَثُ إِصَابَةُ النِّسَاءِ ، وَاللَّهُ أَعْلَمُ . قَالَ اللَّهُ ﵎ : ﴿ أُحِلَّ لَكُمْ لَيْلَةَ الصِّيَامِ الرَّفَثُ إِلَى نِسَائِكُمْ . ﴾ [ البقرة : ١٨٧ ] قَالَ : وَالْفُسُوقُ : الذَّبْحُ لِلْأَنْصَابِ ، وَاللَّهُ أَعْلَمُ . قَالَ اللَّهُ ﵎ : ﴿ أَوْ فِسْقًا أُهِلَّ لِغَيْرِ اللَّهِ بِهِ ﴾ [ الأنعام : ١٤٥ ]. قالَ : وَالْجِدَالُ فِي الْحَجِّ أَنَّ قُرَيْشًا كَانَتْ تَقِفُ عِنْدَ الْمَشْعَرِ الْحَرَامِ بِالْمُزْدَلِفَةِ بِقُزَحَ ، وَكَانَتِ الْعَرَبُ وَغَيْرُهُمْ يَقِفُونَ بِعَرَفَةَ . فَكَانُوا يَتَجَادَلُونَ . يَقُولُ هَؤُلَاءِ : نَحْنُ أَصْوَبُ ، وَيَقُولُ هَؤُلَاءِ : نَحْنُ أَصْوَبُ فَقَالَ اللَّهُ تَعَالَى وَ ﴿ لِكُلِّ أُمَّةٍ جَعَلْنَا مَنْسَكًا هُمْ نَاسِكُوهُ ، فَلَا يُنَازِعُنَّكَ فِي الْأَمْرِ وَادْعُ إِلَى رَبِّكَ إِنَّكَ لَعَلَى هُدًى مُسْتَقِيمٍ ﴾ [ الحج : ٦٧ ] فَهَذَا الْجِدَالُ فِيمَا نُرَى ، وَاللَّهُ أَعْلَمُ . وَقَدْ سَمِعْتُ ذَلِكَ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ "