20.
Book of Hajj
٢٠-
كِتَابُ الْحَجِّ
Chapter on shaving
بَابُ الْحِلَاقِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abīh | Al-Qasim ibn Muhammad at-Taymi | Trustworthy, the best of his time |
‘abd al-raḥman bn al-qāsim | Abdul Rahman ibn al-Qasim al-Timi | Thiqah Thiqah (Trustworthy, Trustworthy) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِيهِ | القاسم بن محمد التيمي | ثقة أفضل أهل زمانه |
عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْقَاسِمِ | عبد الرحمن بن القاسم التيمي | ثقة ثقة |
Muwatta Imam Malik 873
Yahya related to me from Malik from Abd ar-Rahman ibn al-Qasim that his father used to go into Makka by night when he was doing umra and do tawaf of the House and say between Safa and Marwa and delay the shaving until the morning, but he would not go back to the House and do tawaf again until he had shaved his head.Abd ar-Rahman added, "Sometimes he would enter the mosque and do the witr prayer there without actually going near the House."Malik said, "At-tafath is shaving the head, putting on normal clothes and things of that nature."Yahya said that Malik was asked whether a man who forgot to shave (his head) at Mina during the hajj could shave in Makka, and he said, "That is permissible, but I prefer the shaving to be done at Mina."Malik said, "What we are all agreed upon here (in Madina) is that no-one should shave his head or cut his hair until he has killed his sacrificial animal, if he has one, and things that are haram for him do not become halal for him until he leaves ihram at Mina on the day of sacrifice. This is because Allah, the Blessed and Exalted, says, 'Do not shave yourheads until the sacrificial animal has reached its destination. ' "
Grade: Sahih
یحییٰ نے مجھ سے، مالک نے عبدالرحمٰن بن القاسم سے روایت کی کہ ان کے والد جب عمرہ کا ارادہ کرتے تو رات کو مکہ میں داخل ہوتے اور بیت اللہ کا طواف کرتے اور صفا و مروہ کے درمیان سعی کرتے اور صبح تک حلق نہیں کرواتے تھے لیکن جب تک سر نہ منڈوا لیتے اس وقت تک گھر واپس نہیں آتے تھے اور نہ ہی بیت اللہ کا طواف کرتے تھے۔ عبدالرحمٰن نے مزید کہا، "کبھی کبھی وہ مسجد میں داخل ہوتے اور وہاں وتر کی نماز ادا کرتے بغیر اس کے کہ وہ اصل میں گھر کے قریب جائیں۔" مالک نے کہا، "التفتح کا مطلب ہے سر منڈوانا، عام کپڑے پہننا اور ایسی ہی دوسری چیزیں۔" یحییٰ نے کہا کہ مالک سے پوچھا گیا کہ کیا کوئی شخص جو حج کے دوران منیٰ میں سر منڈوانا بھول گیا ہے تو کیا وہ مکہ میں سر منڈوا سکتا ہے؟ تو انہوں نے کہا، "یہ جائز ہے لیکن میں پسند کرتا ہوں کہ حلق منیٰ میں ہی کیا جائے۔" مالک نے کہا، "اس بات پر ہم سب کا یہاں (مدینہ میں) اتفاق ہے کہ کوئی بھی شخص اپنے سر کے بال نہ منڈوائے اور نہ ہی اپنے بالوں کو اس وقت تک تراشے جب تک کہ وہ اپنی قربانی کے جانور کو ذبح نہ کر لے، اگر اس کے پاس ہو، اور جو چیزیں اس کے لیے حرام ہیں وہ اس کے لیے اس وقت تک حلال نہیں ہوتیں جب تک کہ وہ قربانی کے دن منیٰ میں احرام سے نہ نکل آئے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اللہ، بابرکت اور بلند مرتبہ، فرماتا ہے، 'جب تک قربانی اپنی جگہ نہ پہنچ جائے اپنے سروں کے بال نہ منڈواؤ۔'"
Yahya ne mujh se, Malik ne Abdur Rahman bin al-Qasim se riwayat ki ke un ke walid jab Umrah ka irada karte to raat ko Makkah mein dakhil hote aur Baitullah ka tawaf karte aur Safa o Marwa ke darmiyan saee karte aur subah tak halq nahin karwate the lekin jab tak sar na mundwa lete us waqt tak ghar wapis nahin aate the aur na hi Baitullah ka tawaf karte the. Abdur Rahman ne mazeed kaha, "Kabhi kabhi woh masjid mein dakhil hote aur wahan witr ki namaz ada karte baghair is ke ki woh aslan ghar ke qareeb jayen." Malik ne kaha, "Al-taftth ka matlab hai sar mundwana, aam kapde pehenna aur aisi hi dusri cheezen." Yahya ne kaha ki Malik se puchha gaya ki kya koi shakhs jo Hajj ke doran Mina mein sar mundwana bhul gaya hai to kya woh Makkah mein sar mundwa sakta hai? To unhon ne kaha, "Yeh jaiz hai lekin mein pasand karta hun ki halq Mina mein hi kiya jaye." Malik ne kaha, "Is baat par hum sab ka yahan (Madinah mein) ittefaq hai ki koi bhi shakhs apne sar ke baal na mundwaye aur na hi apne baalon ko us waqt tak tarashe jab tak ki woh apni qurbani ke janwar ko zabah na kar le, agar is ke paas ho, aur jo cheezen is ke liye haram hain woh is ke liye us waqt tak halal nahin hoti jab tak ki woh qurbani ke din Mina mein ehram se na nikal aaye. Is ki wajah yeh hai ki Allah, Babarakt aur buland martaba, farmata hai, 'Jab tak qurbani apni jagah na pahunch jaye apne saron ke baal na mundwao.'"
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْقَاسِمِ ، عَنْ أَبِيهِ أَنَّهُ كَانَ « يَدْخُلُ مَكَّةَ لَيْلًا وَهُوَ مُعْتَمِرٌ ، فَيَطُوفُ بِالْبَيْتِ وَبَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ ، وَيُؤَخِّرُ الْحِلَاقَ حَتَّى يُصْبِحَ »، قَالَ : " وَلَكِنَّهُ لَا يَعُودُ إِلَى الْبَيْتِ فَيَطُوفُ بِهِ حَتَّى يَحْلِقَ رَأْسَهُ . ⦗ص:٣٩٦⦘ قَالَ : وَرُبَّمَا دَخَلَ الْمَسْجِدَ فَأَوْتَرَ فِيهِ ، وَلَا يَقْرَبُ الْبَيْتَ " قَالَ مَالِكٌ : " التَّفَثُ : حِلَاقُ الشَّعْرِ وَلُبْسُ الثِّيَابِ وَمَا يَتْبَعُ ذَلِكَ " قَالَ يَحْيَى : سئِلَ مَالِكٌ عَنْ رَجُلٍ نَسِيَ الْحِلَاقَ بِمِنًى فِي الْحَجِّ . هَلْ لَهُ رُخْصَةٌ فِي أَنْ يَحْلِقَ بِمَكَّةَ قَالَ : « ذَلِكَ وَاسِعٌ . وَالْحِلَاقُ بِمِنًى أَحَبُّ إِلَيَّ » قَالَ مَالِكٌ : « الْأَمْرُ الَّذِي لَا اخْتِلَافَ فِيهِ عِنْدَنَا . أَنَّ أَحَدًا لَا يَحْلِقُ رَأْسَهُ ، وَلَا يَأْخُذُ مِنْ شَعَرِهِ ، حَتَّى يَنْحَرَ هَدْيًا . إِنْ كَانَ مَعَهُ . وَلَا يَحِلُّ مِنْ شَيْءٍ حَرُمَ عَلَيْهِ ، حَتَّى يَحِلَّ بِمِنًى يَوْمَ النَّحْرِ . وَذَلِكَ أَنَّ اللَّهَ ﵎ قَالَ ﴿ وَلَا تَحْلِقُوا رُءُوسَكُمْ حَتَّى يَبْلُغَ الْهَدْيُ مَحِلَّهُ ﴾ »