21.
Book of Jihad
٢١-
كِتَابُ الْجِهَادِ
Chapter on encouragement for Jihad
بَابُ التَّرْغِيبِ فِي الْجِهَادِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
mu‘ādh bn jabalin | Muadh ibn Jabal al-Ansari | Companion |
yaḥyá bn sa‘īdin | Yahya ibn Sa'id al-Ansari | Trustworthy, Firm |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
مُعَاذِ بْنِ جَبَلٍ | معاذ بن جبل الأنصاري | صحابي |
يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ | يحيى بن سعيد الأنصاري | ثقة ثبت |
Muwatta Imam Malik 985
Yahya related to me from Malik from Yahya ibn Said that Muadh ibn Jabal said, "There are two military expeditions. There is one military expedition in which valuables are spent, the contributor is willing, the authorities are obeyed, and corruption is avoided. That military expedition is all good. There is a military expedition in which valuables are not spent, the contributor is not willing, the authorities are not obeyed, and corruption is not avoided. The one who fights in that military expedition does not return with reward."
Grade: Sahih
حضرت معاذ بن جبل رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ انھوں نے فرمایا : جہاد کی دو قسمیں ہیں ، پس ایک جہاد تو وہ ہے جس میں عمدہ چیز خرچ کی جاتی ہے ، اس میں ( اپنے ساتھ ) شریک ( اور رفیق مجاہد ) کے ساتھ آسانی و نرمی اختیار کی جاتی ہے اس میں امیر کی اطاعت کی جاتی ہے اور اس جہاد میں فساد سے اجتناب کیا جاتا ہے ، تو یہ ایسا غزوہ ( اور جہاد ) ہے کہ جو سارے کا سارا خیر ہی خیر ہے اور دوسرا جہاد وہ ہے جس میں نہ عمدہ مال خرچ کیا جاتا ہے ، نہ اس میں ساتھی کے ساتھ نرم برتاؤ کیا جاتا ہے ، نہ امیر کا حکم مانا جاتا ہے اور نہ اس میں فساد سے پرہیز کیا جاتا ہے ، تو یہ ایک ایسا جہاد ہے جس کا کرنے والا برابر برابر بدلے کے ساتھ بھی نہیں لوٹ پاتا ۔
Hazrat Muaz bin Jabal (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ki unhon ne farmaya: Jihad ki do qismen hain, pas ek jihad to wo hai jis mein umdah cheez kharch ki jati hai, is mein (apne sath) sharik (aur rafiq mujahid) ke sath asani o narmi ikhtiyar ki jati hai is mein ameer ki itaat ki jati hai aur is jihad mein fasad se ijtinab kiya jata hai, to ye aisa ghazwa (aur jihad) hai ki jo sara ka sara khair hi khair hai aur dusra jihad wo hai jis mein na umdah maal kharch kiya jata hai, na is mein saathi ke sath narm bartao kiya jata hai, na ameer ka hukum mana jata hai aur na is mein fasad se parhez kiya jata hai, to ye ek aisa jihad hai jis ka karne wala barabar barabar badle ke sath bhi nahin laut pata.
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، عَنْ مُعَاذِ بْنِ جَبَلٍ أَنَّهُ قَالَ : " الْغَزْوُ غَزْوَانِ : فَغَزْوٌ تُنْفَقُ فِيهِ الْكَرِيمَةُ ، وَيُيَاسَرُ فِيهِ الشَّرِيكُ ، وَيُطَاعُ فِيهِ ذُو الْأَمْرِ ، وَيُجْتَنَبُ فِيهِ الْفَسَادُ ، ⦗ص:٤٦٧⦘ فَذَلِكَ الْغَزْوُ خَيْرٌ كُلُّهُ . وَغَزْوٌ لَا تُنْفَقُ فِيهِ الْكَرِيمَةُ وَلَا يُيَاسَرُ فِيهِ الشَّرِيكُ ، وَلَا يُطَاعُ فِيهِ ذُو الْأَمْرِ ، وَلَا يُجْتَنَبُ فِيهِ الْفَسَادُ ، فَذَلِكَ الْغَزْوُ لَا يَرْجِعُ صَاحِبُهُ كَفَافًا "