5.
Statement of Funerals
٥-
بيان الجنائز
Description of visiting graves
بيان زيارة القبور
Mishkat al-Masabih 1770
Abu Huraira said God's messenger cursed women who visited graves. Ahmad, Tirmidhi and Ibn Majah transmitted it, Tirmidhi saying this is ahasan sahihtradition. He added that some learned men consider this was before the Prophet gave licence to visit graves, and when he gave it both men and women were included. But some hold that he disapproved of women visiting graves because of the small amount of self-control they possess and their tendency to be greatly upset. The quotation from him ends here.
Grade: Sahih
ابوہریرہ ؓ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے کثرت کے ساتھ قبروں کی زیارت کرنے والی عورتوں پر لعنت فرمائی ہے ۔ احمد ، ترمذی ، ابن ماجہ ۔ اور امام ترمذی نے فرمایا : یہ حدیث حسن صحیح ہے ۔ مزید فرمایا : بعض اہل علم کا خیال ہے کہ یہ زیارت قبور کے متعلق نبی ﷺ کی رخصت سے پہلے تھا ، جب آپ نے اجازت دے دی تو آپ کی اجازت میں مرد اور عورتیں سب داخل ہیں ، اور ان میں سے بعض نے کہا : آپ نے عورتوں کے قبرستا ن جانے کو اس لیے نا پسند فرمایا کہ وہ صبر کم کرتی ہیں ، جبکہ جزع و فزع زیادہ کرتی ہیں ، امام ترمذی ؒ کا کلام مکمل ہوا ۔ حسن ، رواہ احمد و الترمذی و ابن ماجہ ۔
Abu Huraira RA se riwayat hai ke Rasool Allah SAW ne kasrat ke sath qabron ki ziarat karne wali auraton par lanat farmai hai. Ahmad, Tirmidhi, Ibn Majah. Aur Imam Tirmidhi ne farmaya: Yeh hadees hasan sahih hai. Mazid farmaya: Baaz ahle ilm ka khayal hai ke yeh ziarat qabron ke mutalliq Nabi SAW ki rukhsat se pehle tha, jab aap ne ijazat de di to aap ki ijazat mein mard aur auraten sab dakhil hain, aur in mein se baaz ne kaha: Aap ne auraton ke qabristan jaane ko is liye napasand farmaya ke woh sabar kam karti hain, jabke jazu o faza zyada karti hain, Imam Tirmidhi rehmatullah alaih ka kalam mukammal hua. Hasan, riwayat Ahmad wa Tirmidhi wa Ibn Majah.
وَعَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ: أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسلم لعن زوارات الْقُبُورِ. رَوَاهُ أَحْمَدُ وَالتِّرْمِذِيُّ وَابْنُ مَاجَهْ وَقَالَ التِّرْمِذِيُّ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيح\وَقَالَ: قَدْ رَأَى بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ أَنَّ هَذَا كَانَ قبل أَن يرخص النَّبِي فِي زِيَارَةِ الْقُبُورِ فَلَمَّا رَخَّصَ دَخَلَ فِي رُخْصَتِهِ الرِّجَالُ وَالنِّسَاءُ. وَقَالَ بَعْضُهُمْ: إِنَّمَا كَرِهَ زِيَارَةَ الْقُبُورِ لِلنِّسَاءِ لِقِلَّةِ صَبْرِهِنَّ وَكَثْرَةِ جَزَعِهِنَّ. تمّ كَلَامه\