16.
Statement of Hudud (Prescribed Punishments)
١٦-
بيان الحدود


Recommendation regarding limits (Hudud)

بيان التوصيات بخصوص الحدود

Mishkat al-Masabih 3611

‘Abdallah b. ‘Umar told that he heard God’s Messenger say, “If anyone’s intercession intervenes as an obstacle to one of the punishments prescribed by God he has opposed God; if anyone disputes knowingly about something which is false he remains in the displeasure of God most high till he desists; and if anyone makes an untruthful accusation against a Muslim he will be made by God to dwell in the corrupt fluid flowing from the inhabitants of hell* till he retracts his statement.” Ahmad and Abu Dawud transmitted it. *Radghat al-khabal. In a version by Baihaqi inShu'ab al-imanit says, “He who assists in a dispute, not knowing whether it is true or false, will remain in God’s displeasure till he desists.” Baihaqi inShu'ab al-iman


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمر ؓ بیان کرتے ہیں ، میں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے ہوئے سنا :’’ جس شخص کی سفارش اللہ کی حدود میں سے کسی حد کے نفاذ کے آگے حائل ہو گئی تو اس نے اللہ کی مخالفت کی ، جس نے جانتے ہوئے کسی باطل (ناحق) کے بارے میں جھگڑا کیا تو وہ اس سے دست کش ہونے تک اللہ تعالیٰ کی ناراضی میں رہتا ہے اور جس نے کسی مومن پر بہتان لگایا تو وہ کچ لہو کے کیچڑ میں رہے گا حتی کہ وہ اس سے نکل آئے جو اس نے کہا ہے ۔‘‘ احمد ، ابوداؤد ، اور بیہقی کی شعب الایمان میں ایک روایت ہے :’’ جس نے کسی جھگڑے پر اعانت کی جبکہ وہ نہیں جانتا کہ وہ حق ہے یا باطل تو وہ اللہ کی ناراضی میں رہتا ہے حتی کہ وہ اس سے دست کش ہو جائے ۔‘‘ اسنادہ صحیح ، رواہ احمد و ابوداؤد و البیھقی ۔

Abdullah bin Umar RA bayan karte hain, maine Rasulullah SAW ko farmate huye suna: ''Jis shakhs ki sifarish Allah ki hudood mein se kisi had ke nifaaz ke aage hail ho gai to usne Allah ki mukhalifat ki, jisne jante huye kisi baatil (nahaq) ke bare mein jhagda kiya to woh usse dastkash hone tak Allah Ta'ala ki narazgi mein rehta hai aur jisne kisi momin par buhtan lagaya to woh kach lahoo ke keechar mein rahega hatta ki woh usse nikal aaye jo usne kaha hai.'' Ahmad, Abu Dawood, aur Baihaqi ki Shu'ab al-Imaan mein ek riwayat hai: ''Jisne kisi jhagde par inaayat ki jabke woh nahin janta ki woh haq hai ya baatil to woh Allah ki narazgi mein rehta hai hatta ki woh usse dastkash ho jaye.'' Isnaadahu sahih, riwayat Ahmad wa Abu Dawood wa al-Baihaqi.

عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ قَالَ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسلم يَقُول: «مَنْ حَالَتْ شَفَاعَتُهُ دُونَ حَدٍّ مِنْ حُدُودِ اللَّهِ فَقَدَ ضَادَّ اللَّهَ وَمَنْ خَاصَمَ فِي بَاطِلٍ وَهُوَ يَعْلَمُهُ لَمْ يَزَلْ فِي سُخْطِ اله تَعَالَى حَتَّى يَنْزِعَ وَمَنْ قَالَ فِي مُؤْمِنٍ مَا لَيْسَ فِيهِ أَسْكَنَهُ اللَّهُ رَدْغَةَ الْخَبَالِ حَتَّى يَخْرُجَ مِمَّا قَالَ» . رَوَاهُ أَحْمَدُ وَأَبُو دَاوُد وَفِي روايةٍ للبيهقيِّ فِي شعبِ الْإِيمَان «مَنْ أَعانَ على خُصُومَةً لَا يَدْرِي أَحَقٌّ أَمْ بَاطِلٌ فَهُوَ فِي سَخطِ اللَّهِ حَتَّى ينْزع»