25.
Statement of Softening Hearts
٢٥-
بيان الأقوال التي تلين القلوب
Description of commanding good
بيان إعطاء أحكام النيات
Mishkat al-Masabih 5161
Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) reported: The Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said, "Ruined is the slave of Dinar (gold coin), Dirham (silver coin), and Qatifah (a fine garment), if he is given these he is pleased, and if he is not given he is displeased." He (the Prophet) repeated this thrice (for emphasis). "He is ruined, he is ruined (he repeated this twice also). May he be rubbed in the dust (he repeated this a number of times). If he is pierced with a thorn, may it not be extracted." He (the Prophet) then said, "May that person be successful who takes the reins of his horse in the Path of Allah, whose hair is disheveled and whose feet are covered in dust. If he is appointed to a guard post, he remains vigilant on duty; if he is in the rear of the army, he remains firm in his position; and if he seeks permission (to be relieved), he is not granted permission, and if he seeks recommendation, his recommendation is not accepted." (Sahih al-Bukhari)
Grade: Sahih
ابوہریرہ ؓ بیان کرتے ہیں ، رسول اللہ ﷺ نے فرمایا :’’ دینار و درہم اور دوشالے کا (پرستار) بندہ ہلاک ہوا ، اگر اسے دیا جائے تو خوش اور اگر نہ دیا جائے تو ناراض ہوتا ہے ، وہ ہلاک ہوا اور ذلیل ہوا ، جب اسے کانٹا چبھے تو وہ نکالا نہ جائے ، خوش حالی ہو اس شخص کے لیے جو اللہ کی راہ میں اپنے گھوڑے کی لگام تھامے ہوئے ہے ، اس کے بال پراگندہ اور پاؤں گرد آلود ہیں ، اگر وہ پہرے پر مامور ہے تو وہ پہرے پر ڈٹا ہوا ہے اور اگر لشکر کے آخری دستے میں ہے تو وہ وہاں بھی ڈٹا ہوا ہے ، اگر وہ (محفل میں شرکت کے لیے) اجازت طلب کرے تو اسے اجازت نہ دی جائے اور اگر وہ سفارش کرے تو سفارش قبول نہ کی جائے ۔‘‘ رواہ البخاری ۔
Abu Hurairah RA bayan karte hain, Rasool Allah SAW ne farmaya: ''Dinar o dirham aur doshaley ka (parastar) banda halaak hua, agar usey diya jaye to khush aur agar na diya jaye to naraz hota hai, woh halaak hua aur zaleel hua, jab usey kanta chubhe to woh nikala na jaye, khush hali ho us shakhs ke liye jo Allah ki rah mein apne ghore ki lagam thame huye hai, uske baal paraganda aur paon gard aalud hain, agar woh pehre par mamur hai to woh pehre par duta hua hai aur agar lashkar ke aakhri daste mein hai to woh wahan bhi duta hua hai, agar woh (mehfil mein shirkat ke liye) ijazat talab kare to usey ijazat na di jaye aur agar woh sifarish kare to sifarish kabool na ki jaye.'' Riwayat Bukhari.
وَعَنْهُ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «تَعِسَ عَبْدُ الدِّينَارِ وَعَبْدُ الدِّرْهَمِ وَعَبْدُ الْخَمِيصَةِ إِنْ أُعْطِيَ رَضِيَ وَإِنْ لَمْ يُعْطَ سَخِطَ تَعِسَ وَانْتَكَسَ وَإِذَا شِيكَ فَلَا انْتُقِشَ. طُوبَى لِعَبْدٍ أَخَذَ بِعِنَانِ فَرَسِهِ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَشْعَثُ رَأْسُهُ مُغْبَرَّةٌ قَدَمَاهُ إِنْ كَانَ فِي الْحِرَاسَةِ كَانَ فِي الْحِرَاسَةِ وَإِنْ كَانَ فِي السَّاقَة كَانَ فِي السَّاقَة وَإِن اسْتَأْذَنَ لَمْ يُؤْذَنْ لَهُ وَإِنْ شَفَعَ لَمْ يشفع» . رَوَاهُ البُخَارِيّ