25.
Statement of Softening Hearts
٢٥-
بيان الأقوال التي تلين القلوب
Description of commanding good
بيان إعطاء أحكام النيات
Mishkat al-Masabih 5214
Jabir reported that the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, said, “Verily, I fear for my nation the most in regards to the temptations of desires and lengthy aspirations. Verily, desires prevent from the truth and lengthy aspirations make one forget about the Hereafter. This world is passing away and the Hereafter is approaching, and each one of them has its seekers. So do not be of those who seek the world and continue to perform deeds, for verily, today you are in the abode of action and there is no reckoning, and tomorrow you will be in the abode of reckoning and there will be no deeds." (Its chain of narration is weak. Reported by Bayhaqi in Shu'ab al-Iman)
Grade: Da'if
جابر ؓ بیان کرتے ہیں ، رسول اللہ ﷺ نے فرمایا :’’ مجھے اپنی امت کے متعلق خواہش نفس اور طول آرزو کا سب سے زیادہ اندیشہ ہے ، کیونکہ خواہش نفس حق سے روکتی ہے جبکہ طول آرزو آخرت بھلا دیتی ہے ، اور یہ دنیا (غیر محسوس طریقے سے) چلی جا رہی ہے جبکہ آخرت (اسی طرح) چلی آ رہی ہے ، اور دونوں میں سے ہر ایک کے طلبگار ہیں ، تم دنیا کے طلبگار نہ بنو ، عمل کرتے رہو ، کیونکہ آج تم دارِ عمل میں ہو اور کوئی حساب نہیں ، اور کل دارِ آخرت میں ہو گے اور کوئی عمل نہیں ہو گا ۔‘‘ اسنادہ ضعیف جذا ، رواہ البیھقی فی شعب الایمان ۔
Jibir bayan karte hain, Rasool Allah ne farmaya: "Mujhe apni ummat ke mutalliq khwahish nafs aur tool aarzoo ka sab se ziada andesha hai, kyunki khwahish nafs haq se rokati hai jabki tool aarzoo aakhirat bhula deti hai, aur yeh dunya (ghair mehsoos tariqay se) chali ja rahi hai jabki aakhirat (isi tarah) chali aa rahi hai, aur dono mein se har ek ke talibgar hain, tum dunya ke talibgar na bano, amal karte raho, kyunki aaj tum dar-e-amal mein ho aur koi hisab nahin, aur kal dar-e-aakhirat mein ho ge aur koi amal nahin ho ga." Isnaadahu zaeef jida, Rawahu Baihaqi fi Shoaib ul Imaan.
وَعَنْ جَابِرٍ\رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عَلَيْهِ وسم: «إِنَّ أَخْوَفَ مَا أَتَخَوَّفُ عَلَى أُمَّتِي الْهَوَى وَطُولُ الْأَمَلِ فَأَمَّا الْهَوَى فَيَصُدُّ عَنِ الْحَقِّ وَأما طول الأمل فيُنسي الْآخِرَةَ وَهَذِهِ الدُّنْيَا مُرْتَحِلَةٌ ذَاهِبَةٌ وَهَذِهِ الْآخِرَةُ مُرْتَحِلَةٌ قَادِمَةٌ وَلِكُلِّ وَاحِدَةٍ مِنْهُمَا بَنُونَ فَإِنِ اسْتَطَعْتُم أَن لَا تَكُونُوا بَنِي الدُّنْيَا فَافْعَلُوا فَإِنَّكُمُ الْيَوْمَ فِي دَارِ الْعَمَلِ وَلَا حِسَابَ وَأَنْتُمْ غَدًا فِي دَارِ الْآخِرَةِ وَلَا عَمَلَ» . رَوَاهُ الْبَيْهَقِيُّ فِي «شُعَبِ الْإِيمَان»\