3.
Statement of Purity
٣-
بيان الطهارة
Description of the recommended bathing (Ghusl)
بيان الغسل المسنون
Mishkat al-Masabih 544
‘Ikrima said that some people from al-‘Iraq came and asked Ibn ‘Abbas whether he considered bathing on Friday obligatory. He replied that, while not obligatory, it had a more cleansing effect and was better for the one who observed it; but if anyone did not bathe there was no obligation for him to do so. He then said that he would tell them how the practice of bathing on Friday began. The people were in difficult circumstances, their clothing being of wool and their work being the carrying of loads on their backs. Their mosques was rather small and had a low roof which was only made of trellis work. God’s messenger came out one hot day when the people were sweating in their woollen garments to such an extent that they annoyed one another by the odours which were spread around. When God’s messenger noticed those odours he said, “When this day comes, you people must wash, and each of you should apply the best grease and perfume you can find.” Ibn ‘Abbas added that when God afterwards brought prosperity, they wore clothes not made of wool, they did not need to do manual labour, their mosque was extended, and some of the annoyance caused to one another by the sweat came to an end. Abu Dawud transmitted it.
Grade: Sahih
عکرمہ ؓ بیان کرتے ہیں کہ اہل عراق سے کچھ لوگ آئے اور انہوں نے عرض کیا : ابن عباس ! کیا آپ جمعہ کے روز غسل کرنا واجب سمجھتے ہیں ؟ انہوں نے فرمایا : نہیں ، لیکن پاکیزگی کا باعث اور بہتر ہے ، اور جو شخص غسل نہ کرے تو اس پر واجب نہیں ، میں تمہیں بتاتا ہوں کہ غسل کا آغاز کیسے ہوا ، لوگ محنت کش تھے ، اونی لباس پہنتے تھے ، وہ اپنی کمر پر بوجھ اٹھاتے تھے ، ان کی مسجد تنگ تھی اور چھت اونچی نہیں تھی ، بس وہ ایک چھپر سا تھا ، رسول اللہ ﷺ گرمیوں کے دن تشریف لائے تو لوگ اس اونی لباس میں پسینے سے شرابور تھے ، حتیٰ کہ ان سے بو پھیل گئی اور وہ ایک دوسرے کے لیے باعث اذیت بن گئی ، چنانچہ رسول اللہ ﷺ نے یہ بو محسوس کی تو فرمایا :’’ لوگو ! جب یہ (جمعہ کا) دن ہو تو غسل کرو اور جو بہترین تیل اور خوشبو میسر ہو وہ استعمال کرو ۔‘‘ ابن عباس ؓ نے فرمایا : پھر اللہ نے مال عطا کر دیا تو انہوں نے غیر اونی کپڑے پہن لیے ، کام کرنے کی ضرورت نہ رہی ۔ ان کی مسجد کی توسیع کر دی گئی اور ایک دوسرے کو اذیت پہنچانے والی وہ پسینے کی بو جاتی رہی ۔ حسن ، رواہ ابوداؤد ۔
Ukrama RA bayan karte hain ke ahl Iraq se kuch log aaye aur unhon ne arz kiya : Ibn Abbas! kya aap juma ke roz ghusl karna wajib samajhte hain? Unhon ne farmaya: Nahin, lekin pakeezgi ka baais aur behtar hai, aur jo shakhs ghusl na kare to us par wajib nahin, main tumhen batata hun ke ghusl ka aaghaz kaise hua, log mehnat kash the, ooni libas pehente the, woh apni kamar par bojh uthate the, un ki masjid tang thi aur chhat unchi nahin thi, bas woh ek chhappar sa tha, Rasul Allah SAW garmiyon ke din tashreef laaye to log is ooni libas mein paseene se sharabor the, hatta ke un se bu phail gayi aur woh ek dusre ke liye baais aziyat ban gayi, chunancha Rasul Allah SAW ne yeh bu mehsoos ki to farmaya: ''Logo! jab yeh (juma ka) din ho to ghusl karo aur jo behtarin tel aur khushbu miasar ho woh istemal karo.'' Ibn Abbas RA ne farmaya: phir Allah ne maal ata kar diya to unhon ne ghair ooni kapre pehan liye, kaam karne ki zarurat na rahi. Un ki masjid ki tosee kar di gayi aur ek dusre ko aziyat pahunchane wali woh paseene ki bu jati rahi. Hasan, Rawah Abu Dawood.
عَن عِكْرِمَة: إِنَّ نَاسًا مِنْ أَهْلِ الْعِرَاقِ جَاءُوا فَقَالُوا يَا ابْنَ عَبَّاسٍ أَتَرَى الْغُسْلَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ وَاجِبًا قَالَ لَا وَلَكِنَّهُ أَطْهَرُ وَخَيْرٌ لِمَنِ اغْتَسَلَ وَمَنْ لَمْ يَغْتَسِلْ فَلَيْسَ عَلَيْهِ بِوَاجِبٍ. وَسَأُخْبِرُكُمْ كَيْفَ بَدْءُ الْغُسْلِ: كَانَ النَّاسُ مَجْهُودِينَ يَلْبَسُونَ الصُّوفَ وَيَعْمَلُونَ عَلَى ظُهُورِهِمْ وَكَانَ مَسْجِدُهُمْ ضَيِّقًا مُقَارِبَ السَّقْفِ إِنَّمَا هُوَ عَرِيشٌ فَخَرَجَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي يَوْمٍ حَارٍّ وَعَرِقَ النَّاسُ فِي ذَلِكَ الصُّوفِ حَتَّى ثَارَتْ مِنْهُمْ رِيَاحٌ آذَى بِذَلِكَ بَعْضُهُمْ بَعْضًا. فَلَمَّا وَجَدَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تِلْكَ الرّيح قَالَ: «أَيُّهَا النَّاسُ إِذَا كَانَ هَذَا الْيَوْمُ فَاغْتَسِلُوا وَلْيَمَسَّ أَحَدُكُمْ أَفْضَلَ مَا يَجِدُ مِنْ دُهْنِهِ وَطِيبِهِ» . قَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ: ثُمَّ جَاءَ اللَّهُ بِالْخَيْرِ وَلَبِسُوا غَيْرَ الصُّوفِ وَكُفُوا الْعَمَلَ وَوُسِّعَ مَسْجِدُهُمُ وَذَهَبَ بَعْضُ الَّذِي كَانَ يُؤْذِي بَعْضُهُمْ بَعْضًا مِنَ الْعَرَقِ. رَوَاهُ أَبُو دَاوُدَ