27.
Statement of the Conditions of Resurrection and Returning
٢٧-
بيان أحوال القيامة والبعث
Description of Hell and its inhabitants
بيان الجحيم وأهلها
Mishkat al-Masabih 5665
It is narrated on the authority of Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Your fire (of this world) is one of seventy parts of the fire of Hell." It was said, "O Messenger of Allah! This (worldly fire) would have been sufficient." He (peace and blessings of Allah be upon him) said: "It (the fire of Hell) has been given superiority over it (the fire of this world) by seventy degrees, each degree being like the heat and burning of this (worldly fire)." And the wording of the hadith is from Sahih al-Bukhari. And in the narration of Sahih Muslim: "Your fire that burns people." And in the narration of Sahih Muslim: The words "(upon it)" and "(all of it)" are used instead of "(upon him)" and "(all of them)." Agreed upon.
Grade: Sahih
ابوہریرہ ؓ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا :’’ تمہاری (یہ دنیا کی) آگ جہنم کی آگ کا سترواں حصہ ہے ۔‘‘ عرض کیا گیا ، اللہ کے رسول ! اگر (یہ دنیا کی آگ ہی) ہوتی تو وہی کافی تھی ، آپ ﷺ نے فرمایا :’’ اس (جہنم کی آگ) کو ان (آگ کی اقسام) پر انہتر درجے فضیلت و برتری دی گئی ہے ، وہ سب اس (دنیا کی آگ) کی حرارت و تپش کی طرح ہے ۔‘‘ اور الفاظ حدیث صحیح بخاری کے ہیں ۔\nاور صحیح مسلم کی روایت میں ہے :’’ تمہاری وہ آگ جو انسان جلاتا ہے ۔‘‘ اور صحیح مسلم کی روایت میں : ((علیھن)) اور ((کلھن)) کے بجائے ((علیھا)) اور ((کلھا)) کے الفاظ ہیں ۔ متفق علیہ ۔\n
Abu Hurairah RA se riwayat hai ki Rasul Allah SAW ne farmaya: "Tumhari (ye duniya ki) aag jahannam ki aag ka satwan hissa hai." Arz kiya gaya, Allah ke Rasul! Agar (ye duniya ki aag hi) hoti to wohi kafi thi, Aap SAW ne farmaya: "Is (jahannam ki aag) ko in (aag ki aqsam) par inhattar darje fazilat o bartari di gai hai, wo sab is (duniya ki aag) ki hararat o tapish ki tarah hai." Aur alfaz hadees sahih Bukhari ke hain. Aur sahih Muslim ki riwayat mein hai: "Tumhari wo aag jo insan jalata hai." Aur sahih Muslim ki riwayat mein: ((Alaihin)) aur ((Kulhun)) ke bajaay ((Alaeha)) aur ((Kulha)) ke alfaz hain. Muttafiq Alaih.
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «نَارُكُمْ جُزْءٌ مِنْ سَبْعِينَ جُزْءًا مِنْ نَارِ جَهَنَّمَ» قِيلَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ إِنْ كَانَتْ لَكَافِيَةً قَالَ: «فُضِّلَتْ عَلَيْهِنَّ بِتِسْعَةٍ وَسِتِّينَ جُزْءًا كُلُّهُنَّ مِثْلُ حَرِّهَا» . مُتَّفَقٌ عَلَيْهِ. وَاللَّفْظُ لِلْبُخَارِيِّ. وَفِي رِوَايَةِ مُسْلِمٍ: «نَارُكُمُ الَّتِي يُوقِدُ ابْنُ آدَمَ» . وَفِيهَا: «عَلَيْهَا» و «كلهَا» بدل «عَلَيْهِنَّ» و «كُلهنَّ»