Abdullah bin Ja'far (رضي الله تعالى عنه) reported that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) one day made me mount behind him and he confided to me something secret which I would not disclose to anybody; and the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) liked the concealment provided by a lofty place or cluster of dates (while answering the call of nature), Ibn Asma' said in his narration: It implied an enclosure of the date-trees.
شیبان بن فروخ اور عبداللہ بن محمد بن اسماء ضبعی نے کہا : ہمیں مہدی بن میمون نے حدیث سنائی ، کہا : ہمیں محمد بن عبداللہ بن ابی یعقوب نے حسن بن علی کے آزاد کر دہ غلام حسن بن سعد کے حوالےسے حضرت عبد اللہ بن جعفر رضی اللہ عنہ سے حدیث بیان کی ، انہوں نےکہا : ایک دفعہ رسول اللہ ﷺ نے مجھے اپنے پیچھے سوار کر لیا ، پھر مجھے ایک راز کی بات بتائی جو میں کسی شخص کو نہیں بتاؤں گا ، قضائے حاجت کے لیے آپ کی محبوب ترین اوٹ ٹیلایا کھجور کا جھنڈ تھا ۔ ( حدیث کے ایک راوی محمد ) ابن اسماء نے اپنی حدیث میں کہا : حائش نخل سے مراد حائط نخل ’’کھجور کا باغ یا جھنڈ ‘ ‘ ہے ۔
Shaybaan bin Farooq aur Abdullah bin Muhammad bin Asmaa Dab'ee ne kaha: Hamein Mahdi bin Maymoon ne hadeeth sunaayi, kaha: Hamein Muhammad bin Abdullah bin Abi Ya'qoob ne Hasan bin Ali ke aazad kar da ghulaam Hasan bin Saad ke hawalay se Hazrat Abdullah bin Ja'far رضی اللہ عنہ se hadeeth bayan ki, unhon ne kaha: Ek dafa Rasool Allah ﷺ ne mujhe apne peechay sawar kar liya, phir mujhe ek raaz ki baat bataayi jo main kisi shakhs ko nahin bataaoo ga, qazaay haajat ke liye aap ki mahaboob tareen oot tailایا khajoor ka jhund tha. (Hadeeth ke ek raavi Muhammad) bin Asmaa ne apni hadeeth mein kaha: Haish nakhl se muraad hait nakhl ''khajoor ka baagh ya jhund'' hai.
حَدَّثَنَا شَيْبَانُ بْنُ فَرُّوخَ، وَعَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ أَسْمَاءَ الضُّبَعِيُّ، قَالاَ حَدَّثَنَا مَهْدِيٌّ، - وَهُوَ ابْنُ مَيْمُونٍ - حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي يَعْقُوبَ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ سَعْدٍ، مَوْلَى الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ جَعْفَرٍ، قَالَ أَرْدَفَنِي رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ذَاتَ يَوْمٍ خَلْفَهُ فَأَسَرَّ إِلَىَّ حَدِيثًا لاَ أُحَدِّثُ بِهِ أَحَدًا مِنَ النَّاسِ وَكَانَ أَحَبَّ مَا اسْتَتَرَ بِهِ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم لِحَاجَتِهِ هَدَفٌ أَوْ حَائِشُ نَخْلٍ . قَالَ ابْنُ أَسْمَاءَ فِي حَدِيثِهِ يَعْنِي حَائِطَ نَخْلٍ .