1.
The Book of Faith
١-
كتاب الإيمان


59
Chapter: If a person thinks of doing a good deed it will be recorded for him, and if he thinks of doing a bad deed it will not be recorded for him

٥٩
باب إِذَا هَمَّ الْعَبْدُ بِحَسَنَةٍ كُتِبَتْ وَإِذَا هَمَّ بِسَيِّئَةٍ لَمْ تُكْتَبْ ‏‏

Sahih Muslim 131a

It is narrated on the authority of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) transmitted it from the Blessed and Great Lord : Verily Allah ( َّعَز َّوَجَل) recorded the good and the evil and then made it clear that he who intended good but did not do it, Allah ( ََّّ وَ جَلعَز) recorded one complete good in his favor, but if he intended it and also did it, Allah (جَلَّ ذُو) recorded ten to seven hundred virtues and even more to his credit. But if he intended evil, but did not commit it, Allah (جَلَّ ذُو) wrote down full one good in his favor. If he intended that and also committed it, Allah (جَلَّ ذُو) made an entry of one evil against him.

عبدالوارث نے جعد ابو عثمان سے حدیث سنائی ، انہوں نےکہا : ہمیں ابو رجاء عطاردی نے حضرت ابن عباس ‌رضی ‌اللہ ‌عنہ ‌ ‌ سے حدیث سنائی ، انہوں نے رسو ل اللہ ﷺ سے روایت کی ( ان احادیث میں سے جنہیں وہ رسو ل اللہ ﷺ اپنے رب عزو جل سے روایت کرتے ہیں ) آپ ﷺ نے فرمایا : ’’بلاشبہ اللہ تعالیٰ کے نیکیاں اوربرائیاں لکھی ہیں ، پھر ان کی تفصیل بتائی ہے کہ جس نے کسی نیکی کا ارادہ کیا ، پھر وہ نیکی نہیں کی تو اللہ نے اسے اپنے ہاں ایک پوری نیکی لکھ دی ۔ اور اگر نیکی کا ارادہ کیا ، پھر وہ نیکی کر ڈالی تو اللہ عزوجل نے اسے اپنے ہاں دس سے سات سو گنا ( یا ) اس سے زیادہ گنا تک لکھ لیا ۔ اور اگر اس نے برائی کا ارادہ کیا ، پھر اس کا ارتکاب نہ کیا تو اللہ نے اسے اپنے ہاں ایک پوری نیکی لکھی ۔ اور اگر اس نے ( برائی کا ) ارادہ کیا اور اس کو کر ڈالا تو اللہ نے ایک برائی لکھی ۔ ‘ ‘

Abdul Warith ne Ja'ad Abu Usman se Hadith sunaayi, unhon ne kaha: Hamein Abu Raja' Attardi ne Hazrat Ibn Abbas رضی ‌اللہ ‌عنہ ‌ ‌ se Hadith sunaayi, unhon ne Rasool Allah ﷺ se riwayat ki (in Ahadith mein se jinhon ko woh Rasool Allah ﷺ apne Rab Azzawajal se riwayat karte hain) aap ﷺ ne farmaya: ''Bilashuba Allah Ta'ala ke neikiaan aur buraiyain likhi hain, phir un ki tafsil batai hai ke jis ne kisi neiki ka irada kiya, phir woh neiki nahi ki to Allah ne use apne haan ek puri neiki likh di. Aur agar neiki ka irada kiya, phir woh neiki kar dali to Allah Azzawajal ne use apne haan das se sat sau guna (ya) is se zyada guna tak likh lia. Aur agar us ne burai ka irada kiya, phir us ka irtikaab na kiya to Allah ne use apne haan ek puri neiki likhi. Aur agar us ne (burai ka) irada kiya aur us ko kar dala to Allah ne ek burai likhi.''

حَدَّثَنَا شَيْبَانُ بْنُ فَرُّوخَ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَارِثِ، عَنِ الْجَعْدِ أَبِي عُثْمَانَ، حَدَّثَنَا أَبُو رَجَاءٍ الْعُطَارِدِيُّ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فِيمَا يَرْوِي عَنْ رَبِّهِ تَبَارَكَ وَتَعَالَى قَالَ ‏ "‏ إِنَّ اللَّهَ كَتَبَ الْحَسَنَاتِ وَالسَّيِّئَاتِ ثُمَّ بَيَّنَ ذَلِكَ فَمَنْ هَمَّ بِحَسَنَةٍ فَلَمْ يَعْمَلْهَا كَتَبَهَا اللَّهُ عِنْدَهُ حَسَنَةً كَامِلَةً وَإِنْ هَمَّ بِهَا فَعَمِلَهَا كَتَبَهَا اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ عِنْدَهُ عَشْرَ حَسَنَاتٍ إِلَى سَبْعِمِائَةِ ضِعْفٍ إِلَى أَضْعَافٍ كَثِيرَةٍ وَإِنْ هَمَّ بِسَيِّئَةٍ فَلَمْ يَعْمَلْهَا كَتَبَهَا اللَّهُ عِنْدَهُ حَسَنَةً كَامِلَةً وَإِنْ هَمَّ بِهَا فَعَمِلَهَا كَتَبَهَا اللَّهُ سَيِّئَةً وَاحِدَةً ‏"‏ ‏.‏