15.
The Book of Pilgrimage
١٥-
كتاب الحج
64
Chapter: It is recommended to send the sacrificial animal to the Haram for one who does not intend to go there himself; It is reommended to garland it and to make the garland, but the one who sends it does not enter a state of Ihram, and nothing is forbid
٦٤
باب اسْتِحْبَابِ بَعْثِ الْهَدْىِ إِلَى الْحَرَمِ لِمَنْ لاَ يُرِيدُ الذَّهَابَ بِنَفْسِهِ وَاسْتِحْبَابِ تَقْلِيدِهِ وَفَتْلِ الْقَلاَئِدِ وَأَنَّ بَاعِثَهُ لاَ يَصِيرُ مُحْرِمًا وَلاَ يَحْرُمُ عَلَيْهِ شيء بِذَلِكَ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
al-qāsim | Al-Qasim ibn Muhammad at-Taymi | Trustworthy, the best of his time |
aflaḥ | Aflaah ibn Safeera Al-Ansari | Thiqa (Trustworthy) |
‘abd al-lah bn maslamah bn qa‘anbin | Abdullah ibn Maslamah al-Harithi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
الْقَاسِمِ | القاسم بن محمد التيمي | ثقة أفضل أهل زمانه |
أَفْلَح | أفلح بن صفيراء الأنصاري | ثقة |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَسْلَمَةَ بْنِ قَعَنْبٍ | عبد الله بن مسلمة الحارثي | ثقة |
Sahih Muslim 1321e
Ummul Momineen A'isha (رضي الله تعالى عنها) narrated she wove the garlands for the sacrificial animals of Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) with her own bands, and then the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) marked them, and garlanded them, and then sent them to the House, and stayed at Madina and nothing was forbidden to him which was lawful for him (before).
افلح نے ہمیں قاسم سے حدیث بیان کی انھوں نے حضرت عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا سے روایت کی انھوں نے کہا : میں نے اپنے دونوں ہاتھوں سے رسول اللہ ﷺ کی قر بینوں کے ہار بٹے پھر آپ نے ان کا اشعار کیا ( کوہان پر چیر لگا ئے ) اور ہا ر پہنائے پھر انھیں بیت اللہ کی طرف بھیج دیا اور ( خود ) مدینہ میں مقیم رہے اور آپ پر ( انکی وجہ سے ) کو ئی چیز جو ( پہلے ) آپ کے لیے حلال تھی حرا م نہ ہو ئی ۔
Aflah ne hamein Qasim se hadeeth bayan ki unhon ne Hazrat Ayesha radi Allahu ta'ala anha se riwayat ki unhon ne kaha : Main ne apne dono haathon se Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ki qur bainon ke haar bate phir aap ne un ka ishaar kiya ( kohan par cheir lagaaye ) aur haar pehnaye phir unhein Baitullah ki taraf bheej diya aur ( khud ) Madina mein muqeem rahe aur aap par ( inki wajah se ) koi cheez jo ( pehle ) aap ke liye halal thi haram na hoi.
وَحَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَسْلَمَةَ بْنِ قَعْنَبٍ، حَدَّثَنَا أَفْلَحُ، عَنِ الْقَاسِمِ، عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ فَتَلْتُ قَلاَئِدَ بُدْنِ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم بِيَدَىَّ ثُمَّ أَشْعَرَهَا وَقَلَّدَهَا ثُمَّ بَعَثَ بِهَا إِلَى الْبَيْتِ وَأَقَامَ بِالْمَدِينَةِ فَمَا حَرُمَ عَلَيْهِ شَىْءٌ كَانَ لَهُ حِلاًّ .