18.
The Book of Divorce
١٨-
كتاب الطلاق
4
Chapter: Giving one's wife the choice does not count as a divorce, unless it is intended as such
٤
باب بَيَانِ أَنَّ تَخْيِيرَ امْرَأَتِهِ لاَ يَكُونُ طَلاَقًا إِلاَّ بِالنِّيَّةِ
Sahih Muslim 1476a
Ummul Momineen A'isha (رضي الله تعالى عنها) narrated that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) sought our permission when he had a (turn to spend) a day with (one of his wives) amongst us (whereas he wanted to visit his other wives too). It was after this that this verse was revealed – [(O' Prophet ﷺ) You can postpone (the turn for your company) whom you will, of them (your wives), and you may receive to you whom you will. There is no blame on you if you desire any of those whom you have set aside (temporarily).] (Al-Ahzaab – 51). Mu'adha said to her, what did you say to Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) when he sought your permission? She said, I used to say, if it had the option in this I would not have (allowed anyone) to have precedence over me.
عباد بن عباد نے ہمیں عاصم سے حدیث بیان کی ، انہوں نے معاذ عدویہ سے ، انہوں نے حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا سے روایت کی ، انہوں نے کہا : جب ہم میں سے کسی بیوی کی باری کا دن ہوتا تو رسول اللہ ﷺ ( کسی اور بیوی کے ہاں جانے کے لیے ) ہم سے اجازت لیتے تھے ، حالانکہ یہ آیت نازل ہو چکی تھی : " آپ ان میں سے جسے چاہیں ( خود سے ) الگ رکھیں اور جسے چاہیں اپنے پاس جگہ دیں ۔ " تو معاذہ نے ان سے پوچھا : جب رسول اللہ ﷺ آپ سے اجازت لیتے تو آپ ان سے کیا کہتی تھیں؟ انہوں نے جواب دیا : میں کہتی تھی : اگر یہ ( اختیار ) میرے سپرد ہے تو میں اپنے آپ پر کسی کو ترجیح نہیں دیتی
Ibad bin Ibad ne hamen Asim se hadees bayan ki, unhon ne Muaz Adawiya se, unhon ne Hazrat Ayesha radiyallahu anha se riwayat ki, unhon ne kaha: jab hum mein se kisi biwi ki bari ka din hota to Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) (kisi aur biwi ke han jaane ke liye) hum se ijazat lete the, halanki yeh aayat nazil ho chuki thi: "Aap in mein se jisay chahein (khud se) alag rakhein aur jisay chahein apne pass jagah dein." To Muazza ne un se poocha: jab Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) aap se ijazat lete to aap un se kya kehti thi? Unhon ne jawab diya: mein kehti thi: agar yeh (ikhtiyar) mere supurd hai to mein apne aap par kisi ko tarjeeh nahin deti.
حَدَّثَنَا سُرَيْجُ بْنُ يُونُسَ، حَدَّثَنَا عَبَّادُ بْنُ عَبَّادٍ، عَنْ عَاصِمٍ، عَنْ مُعَاذَةَ الْعَدَوِيَّةِ، عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يَسْتَأْذِنُنَا إِذَا كَانَ فِي يَوْمِ الْمَرْأَةِ مِنَّا بَعْدَ مَا نَزَلَتْ { تُرْجِي مَنْ تَشَاءُ مِنْهُنَّ وَتُؤْوِي إِلَيْكَ مَنْ تَشَاءُ} فَقَالَتْ لَهَا مُعَاذَةُ فَمَا كُنْتِ تَقُولِينَ لِرَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم إِذَا اسْتَأْذَنَكِ قَالَتْ كُنْتُ أَقُولُ إِنْ كَانَ ذَاكَ إِلَىَّ لَمْ أُوثِرْ أَحَدًا عَلَى نَفْسِي .