20.
The Book of Emancipating Slaves
٢٠-
كتاب العتق
3
Chapter: Al-Wala' (Right of inheritance) belongs to the one who manumits the slave
٣
باب إِنَّمَا الْوَلاَءُ لِمَنْ أَعْتَقَ
Sahih Muslim 1504e
Hisham bin 'Urwa narrated a Hadith like this with the same chain of transmitters except (with this change) that in the Hadith transmitted on the authority of Jarir (the words are), Barira's ( رضي الله تعالى عنها) husband was a slave, so Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) gave her the option (either to retain her matrimonial relation with her husband or sever it off). She opted to break off (and secure freedom for her even from the matrimonial alliance). And if he were free, he would not have given her the option. In the Hadith narrated on the authority (of this chain of transmitters) these words are not found, Amma ba'du ( ُأَمَّا بَعْد).
ابن نمیر ، وکیع اور جریر سب نے ہشام بن عروہ سے اسی سند کے ساتھ ابواسامہ کی حدیث کے ہم معنی روایت بیان کی ، لیکن جریر کی حدیث میں ہے ، کہا : اس ( بریرہ رضی اللہ عنہا ) کا شوہر غلام تھا ، رسول اللہ ﷺ نے اسے ( شادی برقرار رکھنے یا نہ رکھنے کے بارے میں ) اختیار دیا تو اس نے خود کو ( نکاح کی بندش سے آزاد دیکھنا ) پسند کیا ۔ اگر اس کا شوہر آزاد ہوتا تو آپ اسے یہ اختیار نہ دیتے ، اور ان کی حدیث میں امابعد کے الفاظ نہیں ہیں ۔ ( یہ الفاظ خطبے کی طرف اشارہ کرتے ہیں
Ibn-e-Numeer, Wakee aur Jareer sab ne Hishaam bin Urooh se isi sand ke saath Aboo Asamah ki hadeeth ke hum maani riwayat bayan ki, lekin Jareer ki hadeeth mein hai, kaha: is (Bireera radiyallahu anha) ka shohar ghulaam tha, rasool-ul-allah salla-allahu alaihi wa sallam ne ise (shaadi barqarar rakhne ya na rakhne ke bare mein) ikhtiyaar diya to isne khud ko (nikah ki bandish se azaad dekhna) pasand kiya. Agar is ka shohar azaad hota to aap ise yeh ikhtiyaar na dete, aur in ki hadeeth mein amabaad ke alfaaz nahin hain. (yeh alfaaz khutbe ki taraf ishaara karte hain
وَحَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، وَأَبُو كُرَيْبٍ قَالاَ حَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ، ح وَحَدَّثَنَا أَبُو كُرَيْبٍ حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، ح وَحَدَّثَنَا زُهَيْرُ بْنُ حَرْبٍ، وَإِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، جَمِيعًا عَنْ جَرِيرٍ، كُلُّهُمْ عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، بِهَذَا الإِسْنَادِ . نَحْوَ حَدِيثِ أَبِي أُسَامَةَ غَيْرَ أَنَّ فِي، حَدِيثِ جَرِيرٍ قَالَ وَكَانَ زَوْجُهَا عَبْدًا فَخَيَّرَهَا رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فَاخْتَارَتْ نَفْسَهَا وَلَوْ كَانَ حُرًّا لَمْ يُخَيِّرْهَا . وَلَيْسَ فِي حَدِيثِهِمْ " أَمَّا بَعْدُ " .