22.
The Book of Musaqah
٢٢-
كتاب المساقاة


1
Chapter: Musaqah And Mu'amalah in return for a share of the fruit and crops

١
باب الْمُسَاقَاةِ وَالْمُعَامَلَةِ بِجُزْءٍ مِنَ الثَّمَرِ وَالزَّرْعِ

Sahih Muslim 1551c

Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) reported that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) contracted with the people of Khaibar (land and trees on the condition that they should give) half of the yield from land and trees. The rest of the Hadith is the same. In the Hadith transmitted on the authority of AIi bin Mushir (رضئ هللا تعالی عنہ) there is no mention of it, but that Ummul Momineen A'isha (رضي الله تعالى عنها) and Ummul Momineen Hafsa (رضي الله تعالى عنها) were those who opted for land and water, but he (the narrator) said, Umar (رضي الله تعالى عنه) gave option to the wives of Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) that land would be earmarked for them, but he made no mention of water.

عبداللہ بن نمیر نے ہمیں حدیث بیان کی ، کہا : ہمیں عبیداللہ نے حدیث بیان کی ، انہوں نے کہا : مجھے نافع نے حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ سے حدیث بیان کی کہ رسول اللہ ﷺ نے اہل خیبر کے ساتھ وہاں کی کھیتی اور پھلوں کی پیداوار کے آدھے حصے پر معاملہ ( کھیتی باڑی کے کام کاج کا معاہدہ ) کیا ۔ ۔ ۔ آگے علی بن مسہر کی حدیث کی طرح بیان کیا اور انہوں نے یہ ذکر نہیں کیا کہ حضرت عائشہ اور حضرت حفصہ رضی اللہ عنھن ان میں سے تھیں جنہوں نے زمین اور پانی کو انتخاب کیا ۔ اور کہا : انہوں نے نبی ﷺ کی ازواج کو اختیار دیا کہ ان کے لیے زمین خاص کر دی جائے ۔ اور انہوں نے پانی کا ( بھی ) ذکر نہیں کیا

Abdullah bin Numair ne humain hadees bayaan ki, kaha: humain Ubaidullah ne hadees bayaan ki, unhon ne kaha: mujhe Nafi ne Hazrat Abdullah bin Umar Radi Allahu Anhu se hadees bayaan ki ke Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne Ahle Khyber ke saath wahan ki kheti aur phalon ki paidaawar ke aadhe hisse par muamla (kheti bari ke kaam kaaj ka muahida) kiya. ... Aage Ali bin Mushir ki hadees ki tarah bayaan kiya aur unhon ne ye zikr nahin kiya ke Hazrat Ayesha aur Hazrat Hafsa Radi Allahu Anhuma un mein se thin jinhon ne zameen aur pani ko intekhaab kiya. Aur kaha: unhon ne Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ki azwaj ko ikhtiyar diya ke un ke liye zameen khaas kar di jaye. Aur unhon ne pani ka (bhi) zikr nahin kiya

وَحَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ، حَدَّثَنَا أَبِي، حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ، حَدَّثَنِي نَافِعٌ، عَنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم عَامَلَ أَهْلَ خَيْبَرَ بِشَطْرِ مَا خَرَجَ مِنْهَا مِنْ زَرْعٍ أَوْ ثَمَرٍ ‏.‏ وَاقْتَصَّ الْحَدِيثَ بِنَحْوِ حَدِيثِ عَلِيِّ بْنِ مُسْهِرٍ وَلَمْ يَذْكُرْ فَكَانَتْ عَائِشَةُ وَحَفْصَةُ مِمَّنِ اخْتَارَتَا الأَرْضَ وَالْمَاءَ وَقَالَ خَيَّرَ أَزْوَاجَ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم أَنْ يُقْطِعَ لَهُنَّ الأَرْضَ وَلَمْ يَذْكُرِ الْمَاءَ ‏.‏