34.
The Book of Hunting, Slaughter, and what may be Eaten
٣٤-
كتاب الصيد والذبائح وما يؤكل من الحيوان
5
Chapter: The prohibition of eating the meat of domesticated donkeys
٥
باب تَحْرِيمِ أَكْلِ لَحْمِ الْحُمُرِ الإِنْسِيَّةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
‘āmirin | Amir Al-Sha'bi | Trustworthy |
‘āṣimin | Asim al-Ahwal | Thiqah (Trustworthy) |
abī | Hafs ibn Ghiyath al-Nukha'i | Trustworthy |
‘umar bn ḥafṣ bn ghiyāthin | Umar ibn Hafs al-Nukha'i | Trustworthy |
aḥmad bn yūsuf al-azdī | Ahmad ibn Yusuf al-Azdi | Hafez, trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
عَامِرٍ | عامر الشعبي | ثقة |
عَاصِمٍ | عاصم الأحول | ثقة |
أَبِي | حفص بن غياث النخعي | ثقة |
عُمَرُ بْنُ حَفْصِ بْنِ غِيَاثٍ | عمر بن حفص النخعي | ثقة |
أَحْمَدُ بْنُ يُوسُفَ الْأَزْدِيُّ | أحمد بن يوسف الأزدي | حافظ ثقة |
Sahih Muslim 1939
Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) reported, I do not know whether Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) prohibited (the eating of the domestic ass) due to the fact that they were the beasts of burden for the people, so he did not like their beasts of burden to be destroyed (as a matter of expediency), or he prohibited the use of the flesh of domestic asses (not as an expediency but as a law of the Shari'ah) on the Day of Khaibar.
حضرت ابن عباس رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے ر وایت ہے ، کہا : مجھے پتہ نہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ان ( پالتو گدھوں کا گوشت کھانے ) سے اس بناء پر منع فرمایا تھا کہ وہ لوگوں کے بوجھ اٹھانے والے ہیں اور آپ نہیں چاہتے تھے کہ ان کا بوجھ اٹھانے کا ذریعہ ختم ہوجائے یا آپ نے ( ویسے ہی ) جنگ خیبر کے دن پالتو گدھوں کے گوشت کوحرام قرار دیا ۔ ( یعنی ایسی کسی خاص مناسبت کے بغیر ، جب دیکھا کہ لوگ اسے کھانا چاہتے ہیں تو اس کی حرمت کا اعلان کرادیا ۔ )
Hazrat Ibn Abbas radi Allahu ta'ala anhu se riwayat hai, kaha: Mujhe pata nahin ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne in (paltu gadhon ka gosht khane) se is bina per mana farmaya tha ke woh logon ke bojh uthane wale hain aur aap nahin chahte the ke in ka bojh uthane ka zariya khatam ho jaye ya aap ne (waise hi) jang Khaibar ke din paltu gadhon ke gosht ko haram qarar diya. (yani aisi kisi khas munasabat ke baghair, jab dekha ke log isse khana chahte hain to is ki harmat ka elan kar diya.)
وَحَدَّثَنِي أَحْمَدُ بْنُ يُوسُفَ الأَزْدِيُّ، حَدَّثَنَا عُمَرُ بْنُ حَفْصِ بْنِ غِيَاثٍ، حَدَّثَنَا أَبِي، عَنْ عَاصِمٍ، عَنْ عَامِرٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ لاَ أَدْرِي إِنَّمَا نَهَى عَنْهُ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم مِنْ أَجْلِ أَنَّهُ كَانَ حَمُولَةَ النَّاسِ فَكَرِهَ أَنْ تَذْهَبَ حَمُولَتُهُمْ أَوْ حَرَّمَهُ فِي يَوْمِ خَيْبَرَ لُحُومَ الْحُمُرِ الأَهْلِيَّةِ .