34.
The Book of Hunting, Slaughter, and what may be Eaten
٣٤-
كتاب الصيد والذبائح وما يؤكل من الحيوان
7
Chapter: The permissibility of eating the Dabb (mastigure)
٧
باب إِبَاحَةِ الضَّبِّ
Sahih Muslim 1943e
A Hadith pertaining to the eating of the lizard is transmitted from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) on the authority of Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه), but in this Hadith narrated through a different chain of transmitters there is a slight variation of wording (and the words are), ‘a (cooked) lizard was brought to Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) but he neither ate that nor declared it unlawful.’ And in the Hadith transmitted through Usama (the words are), the man (inquirer) was standing in the mosque and Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) was sitting on the pulpit.’
ایوب ، مالک بن مغول ، ابن جریج ، موسیٰ بن عقبہ اور اسامہ سب نے نافع سے ، انھوں نے حضرت ابن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے ، انھوں نے رسول اللہ ﷺ سے سانڈے کے بارے میں نافع سے روایت کردہ لیث کی حدیث کے ہم معنی روایت بیان کی ، البتہ ایوب کی حدیث میں ہے کہ رسول اللہ ﷺ کے پاس سانڈا ( پکا کر ) لایا گیا تو آپ نے اسے کھا یا نہ حرام قرار دیا ۔ اسامہ کی حدیث میں کہا : ایک آدمی مسجد میں کھڑا ہوا جبکہ رسول اللہ ﷺ منبر پر تھے ۔
Ayub, Malik bin Maghul, Ibn Jareej, Musa bin Aqba aur Asama sab ne Nafi' se, unhon ne Hazrat Ibn Umar radi Allahu ta'ala anhu se, unhon ne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se saande ke baare mein Nafi' se riwayat kardi leith ki hadees ke hum maani riwayat bayan ki, balki Ayub ki hadees mein hai ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke paas saanda (paka kar) laya gaya to aap ne use kha ya na haram qarar diya. Asama ki hadees mein kaha: ek aadmi masjid mein khada hua jabki Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) minbar par the.
وَحَدَّثَنَاهُ أَبُو الرَّبِيعِ، وَقُتَيْبَةُ، قَالاَ حَدَّثَنَا حَمَّادٌ، ح وَحَدَّثَنِي زُهَيْرُ بْنُ حَرْبٍ، حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ، كِلاَهُمَا عَنْ أَيُّوبَ، ح وَحَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ، حَدَّثَنَا أَبِي، حَدَّثَنَا مَالِكُ بْنُ مِغْوَلٍ، ح وَحَدَّثَنِي هَارُونُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ، أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ، ح وَحَدَّثَنَا هَارُونُ بْنُ عَبْدِ، اللَّهِ حَدَّثَنَا شُجَاعُ بْنُ الْوَلِيدِ، قَالَ سَمِعْتُ مُوسَى بْنَ عُقْبَةَ، ح وَحَدَّثَنَا هَارُونُ بْنُ سَعِيدٍ، الأَيْلِيُّ حَدَّثَنَا ابْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِي أُسَامَةُ، كُلُّهُمْ عَنْ نَافِعٍ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ، عَنِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم فِي الضَّبِّ بِمَعْنَى حَدِيثِ اللَّيْثِ عَنْ نَافِعٍ غَيْرَ أَنَّ حَدِيثَ أَيُّوبَ أُتِيَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم بِضَبٍّ فَلَمْ يَأْكُلْهُ وَلَمْ يُحَرِّمْهُ وَفِي حَدِيثِ أُسَامَةَ قَالَ قَامَ رَجُلٌ فِي الْمَسْجِدِ وَرَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم عَلَى الْمِنْبَرِ .