35.
The Book of Sacrifices
٣٥-
كتاب الأضاحى
2
Chapter: The age of sacrificial animals
٢
باب سِنِّ الأُضْحِيَةِ
Sahih Muslim 1964
Jabir (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) led us in the 'Id prayer in Madina on the Day of Sacrifice. Some persons slaughtered their animals ahead of him under the impression that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) had-already offered sacrifice. Thereupon Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘those who had slaughtered their animals ahead of him should slaughter the other ones in their place, and they should not sacrifice the animal before Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) had sacrificed (his animal).
ابو زبیر نے حضرت جابر بن عبد اللہ رضی اللہ تعالیٰ عنہ کو کہتے ہوئے سنا کہ رسول اللہ ﷺ نے ہمیں قربانی کے دن مدینہ میں نما ز پڑھا ئی کچھ لوگوں نے جلدی کی اور قربانی کر لی ۔ ان کا خیال تھا کہ رسول اللہ ﷺ نے قربانی کر لی ہو ئی ہے ۔ رسول اللہ ﷺ نے حکم دیا کہ جس نے آپ ( کے نماز اور خطبے سے فارغ ہو نے ) سے پہلے قربانی کر لی وہ ایک اور قربانی کریں ۔ اور نبی اکرم ﷺ سے پہلے کو ئی شخص قربانی نہ کرے ۔
Abu Zubair ne Hazrat Jaber bin Abdullah radhi Allahu ta'ala anhu ko kahte huwe suna ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne hamein qurbani ke din Madina mein namaz padhai kuchh logoon ne jaldi ki aur qurbani kar li. Un ka khyal tha ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne qurbani kar li hui hai. Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne hukm diya ke jis ne aap (ke namaz aur khutbe se farigh ho ne) se pehle qurbani kar li woh aik aur qurbani karein. Aur Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se pehle koi shakhs qurbani na kare.
وَحَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ حَاتِمٍ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ، أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ، أَخْبَرَنِي أَبُو الزُّبَيْرِ أَنَّهُ سَمِعَ جَابِرَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ، يَقُولُ صَلَّى بِنَا النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم يَوْمَ النَّحْرِ بِالْمَدِينَةِ فَتَقَدَّمَ رِجَالٌ فَنَحَرُوا وَظَنُّوا أَنَّ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم قَدْ نَحَرَ فَأَمَرَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم مَنْ كَانَ نَحَرَ قَبْلَهُ أَنْ يُعِيدَ بِنَحْرٍ آخَرَ وَلاَ يَنْحَرُوا حَتَّى يَنْحَرَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم .