35.
The Book of Sacrifices
٣٥-
كتاب الأضاحى
7
Chapter: When the first ten days of Dhul-Hijjah begin, it is forbidden for the one who wants to offer a sacrifice to remove anything from his hair, nails or skin
٧
باب نَهْيِ مَنْ دَخَلَ عَلَيْهِ عَشْرُ ذِي الْحِجَّةِ وَهُوَ مُرِيدُ التَّضْحِيَةِ أَنْ يَأْخُذَ مِنْ شَعْرِهِ أَوْ أَظْفَارِهِ شَيْئًا
Sahih Muslim 1977h
Amr bin Muslim bin Ammar al-Laithi narrated when we were in a bathroom just before 'Id al-Adha some of the persons tried to remove the hair with the help of hair-removing chemicals. Thereupon some of the people owning the bath (or some of the people sitting therein) said that Sa'id bin Musayyib did not approve of it, or he prohibited it. Then I met Sa'id bin Musayyib and made a mention of that to him, whereupon he said, O my nephew, this is the Hadith which has been forgotten, and abandoned. Ummul Momineen Umm Salama ( رضي الله تعالى عنها) narrated to me Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) having said as narrated above.
ابواسامہ نے کہا : مجھے محمد بن عمرو نے حدیث بیان کی ، کہا : ہمیں عمرو بن مسلم بن عمارہ لیثی نے حدیث بیان کی ، کہا : عیدالاضحیٰ سے کچھ پہلے حمام میں تھے ، بعض لوگوں نے چونے سے اپنے بال صاف کیے ، اہل حمام میں سے کسی شخص نے کہا : سعید بن مسیب اس فعل ( عیدالاضحیٰ کی نماز پڑھنے اور قربانی کرنے سے پہلے جسم پر سے بال وغیرہ کاٹنے یا مونڈنے ) کو مکروہ قرار دیتے ہیں یا اس سے منع کرتے ہیں ۔ میری سعید بن مسیب سے ملاقات ہوئی تو میں نے ان سے اس بات کا ذکر کیا ۔ انھوں نے کہا : بھتیجے!یہ حدیث بھلا دی گئی اور ترک کردی گئی ہے ۔ ، ( یہ پابندی ملحوظ نہیں رکھی جاتی ویسے ) مجھے نبی کریم ﷺ کی زوجہ محترمہ ام سلمہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا نے یہ حدیث بیان کی کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا ۔ ۔ ۔ آگے محمد بن عمر و سے معاذ کی حدیث کےہم معنی حدیث بیان کی ۔
Aboo Usamah ne kaha: Mujhe Muhammad bin Amro ne hadees bayan ki, kaha: Hamein Amro bin Muslim bin Amara Laithi ne hadees bayan ki, kaha: Eid-ul-Azha se kuchh pehle hamaam mein the, baaz logoon ne choone se apne baal saaf kiye, ahl-e-hamaam mein se kisi shakhs ne kaha: Saeed bin Maseeb is feel (Eid-ul-Azha ki namaz padhne aur qurbani karne se pehle jism par se baal waghera kaatne ya mundne) ko makruh qarar dete hain ya is se mana karte hain. Meri Saeed bin Maseeb se mulaqat hui to main ne un se is baat ka zikr kiya. Unhon ne kaha: Bhatije! Yeh hadees bhula di gayi aur tark kar di gayi hai. (Yeh paabandi mulhaaz nahin rakhi jati waise) Mujhe Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ki zauja-e-muhtarma Am-e-Salma Razi Allahu Ta'ala Anha ne yeh hadees bayan ki ke Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya.. .. aage Muhammad bin Amro se Muaz ki hadees ke hum maani hadees bayan ki.
حَدَّثَنِي الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ الْحُلْوَانِيُّ، حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ، حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ عَمْرٍو، حَدَّثَنَا عَمْرُو بْنُ مُسْلِمِ بْنِ عَمَّارٍ اللَّيْثِيُّ، قَالَ كُنَّا فِي الْحَمَّامِ قُبَيْلَ الأَضْحَى فَاطَّلَى فِيهِ نَاسٌ فَقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْحَمَّامِ إِنَّ سَعِيدَ بْنَ الْمُسَيَّبِ يَكْرَهُ هَذَا أَوْ يَنْهَى عَنْهُ فَلَقِيتُ سَعِيدَ بْنَ الْمُسَيَّبِ فَذَكَرْتُ ذَلِكَ لَهُ فَقَالَ يَا ابْنَ أَخِي هَذَا حَدِيثٌ قَدْ نُسِيَ وَتُرِكَ حَدَّثَتْنِي أُمُّ سَلَمَةَ زَوْجُ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم قَالَتْ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم بِمَعْنَى حَدِيثِ مُعَاذٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرٍو .