44.
The Book of the Merits of the Companions
٤٤-
كتاب فضائل الصحابة رضى الله تعالى عنهم


35
Chapter: The Virtues Of Abu Hurairah [Ad-Dawsi] (RA)

٣٥
باب مِنْ فَضَائِلِ أَبِي هُرَيْرَةَ الدَّوْسِيِّ رضى الله عنه ‏‏

Sahih Muslim 2492c

Ibn Shihab transmitted on the authority of Ibn Musayyib that Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) said, people say that Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) transmits so many Ahadith, whereas Allah is the Reckoner, and they say, how is it with Muhajirs and the Ansar that they do not narrate Ahadith like him (like Abu Huraira)? Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) said, I tell you that my brothers from Ansar remained busy with their lands and my brothers Muhajirs were busy in transactions in the bazars, but I always kept myself attached to Allah's Apostle (صلى هللا ْعليه ْو آله وسلم) with bare subsistence. I remained present whereas they had been absent. I retained in my mind (what the Prophet ﷺ said), whereas they forgot it. One day Allah's Apostle (صلى هللا عليه ْو آله وسلم) said, he who amongst you spreads the cloth and listens to my talk and would then press it against his chest would never forget anything heard from me. So, I spread my mantle and when he had concluded his talk, I then pressed it against my chest and so I never forgot after that day anything that he said. And if these two verses would not have been revealed in the Book, I would have never transmitted anything (to anybody) – [Those who conceal the Clear Signs and Guidance We have sent down, after We have made it clear to people in the Book, Allah curses them, and (they are also) cursed by them who (fall victim of this) curse. Except for those who repent and correct themselves and make things clear; for those I will accept their repentance, and I am the Most forgiving, the Most Merciful.] (Al-Baqara: 159-160).

ابن شہاب نے ابن مسیب کی روایت سے نقل کیا کہ ابو ہریرہ نے کہا: لوگ کہتے ہیں کہ ابو ہریرہ بہت زیادہ احادیث روایت کرتا ہے، جبکہ اللہ حساب لینے والا ہے، اور وہ کہتے ہیں: مہاجرین اور انصار کیسے ہیں کہ وہ (ابو ہریرہ کی طرح) احادیث روایت نہیں کرتے؟ ابو ہریرہ نے کہا: میں تمہیں بتاتا ہوں کہ میرے انصار بھائی اپنی زمینوں میں مصروف رہے اور میرے مہاجر بھائی بازاروں میں لین دین میں مصروف رہے، لیکن میں ہمیشہ اللہ کے رسول (ﷺ) کے ساتھ معمولی روزی کے ساتھ منسلک رہا۔ میں (حضرت نبی کریم کی) مجلس میں حاضر رہا، جبکہ وہ غیر حاضر رہے۔ میں نے اپنے ذہن میں (نبی کی باتیں) محفوظ رکھیں، جبکہ وہ بھول گئے۔ ایک دن اللہ کے رسول (ﷺ) نے فرمایا: تم میں سے جو کوئی کپڑا پھیلائے اور میری بات سن کر اسے اپنے سینے سے لگائے تو وہ مجھ سے سنی ہوئی کوئی بات کبھی نہ بھولے گا۔ چنانچہ میں نے اپنا چادر پھیلایا اور جب انہوں نے اپنی بات مکمل کی تو میں نے اسے اپنے سینے سے لگا لیا اور اس دن کے بعد میں نے نبی کریم (ﷺ) کی کوئی بات نہیں بھولی۔ اور اگر یہ دو آیتیں کتاب میں نازل نہ ہوتیں تو میں کسی کو کچھ بھی روایت نہ کرتا: "جو لوگ کھلی نشانیاں اور ہدایت چھپاتے ہیں جو ہم نے نازل کی" (البقرة: 159) آخری آیت تک۔

Ibn e Shahab ne Ibn e Maseeb ki riwayat se naql kiya ke Abu Hurayrah ne kaha: Log kahte hain ke Abu Hurayrah bahut zyada ahadees riwayat karta hai, jabke Allah hisab lene wala hai, aur woh kahte hain: Muhajireen aur Ansar kaise hain ke woh (Abu Hurayrah ki tarah) ahadees riwayat nahin karte? Abu Hurayrah ne kaha: Main tumhen batata hoon ke mere Ansar bhai apni zaminoon mein masroof rahe aur mere Muhajir bhai bazaaroon mein len den mein masroof rahe, lekin main hamesha Allah ke Rasool (ﷺ) ke sath mummuli rozi ke sath mansiluk raha. Main (Hazrat Nabi Kareem ki) majlis mein hazir raha, jabke woh ghair hazir rahe. Main ne apne zehan mein (Nabi ki baatein) mahkfooz rakheen, jabke woh bhul gaye. Ek din Allah ke Rasool (ﷺ) ne farmaya: Tum mein se jo koi kapra philaaye aur meri baat sun kar use apne sine se lagaaye to woh mujh se sunee hoi koi baat kabhi nahin bhoolega. Chanaanchhe main ne apna chadar philaya aur jab unhon ne apni baat mukammal ki to main ne use apne sine se laga liya aur us din ke baad main ne Nabi Kareem (ﷺ) ki koi baat nahin bhooli. Aur agar ye do aayatin kitaab mein naazil nahin hoti to main kisi ko kuchh bhi riwayat nahin karta: "Jo log khuli nishaniaan aur hidayat chhupate hain jo hum ne naazil ki" (al-Baqarah: 159) aakhri aayat tak.

قَالَ ابْنُ شِهَابٍ وَقَالَ ابْنُ الْمُسَيَّبِ إِنَّ أَبَا هُرَيْرَةَ قَالَ يَقُولُونَ إِنَّ أَبَا هُرَيْرَةَ قَدْ أَكْثَرَ وَاللَّهُ الْمَوْعِدُ وَيَقُولُونَ مَا بَالُ الْمُهَاجِرِينَ وَالأَنْصَارِ لاَ يَتَحَدَّثُونَ مِثْلَ أَحَادِيثِهِ وَسَأُخْبِرُكُمْ عَنْ ذَلِكَ إِنَّ إِخْوَانِي مِنَ الأَنْصَارِ كَانَ يَشْغَلُهُمْ عَمَلُ أَرَضِيهِمْ وَإِنَّ إِخْوَانِي مِنَ الْمُهَاجِرِينَ كَانَ يَشْغَلُهُمُ الصَّفْقُ بِالأَسْوَاقِ وَكُنْتُ أَلْزَمُ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم عَلَى مِلْءِ بَطْنِي فَأَشْهَدُ إِذَا غَابُوا وَأَحْفَظُ إِذَا نَسُوا وَلَقَدْ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يَوْمًا ‏"‏ أَيُّكُمْ يَبْسُطُ ثَوْبَهُ فَيَأْخُذُ مِنْ حَدِيثِي هَذَا ثُمَّ يَجْمَعُهُ إِلَى صَدْرِهِ فَإِنَّهُ لَمْ يَنْسَ شَيْئًا سَمِعَهُ ‏"‏ ‏.‏ فَبَسَطْتُ بُرْدَةً عَلَىَّ حَتَّى فَرَغَ مِنْ حَدِيثِهِ ثُمَّ جَمَعْتُهَا إِلَى صَدْرِي فَمَا نَسِيتُ بَعْدَ ذَلِكَ الْيَوْمِ شَيْئًا حَدَّثَنِي بِهِ وَلَوْلاَ آيَتَانِ أَنْزَلَهُمَا اللَّهُ فِي كِتَابِهِ مَا حَدَّثْتُ شَيْئًا أَبَدًا ‏{‏ إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَى‏}‏ إِلَى آخِرِ الآيَتَيْنِ ‏.‏