2.
The Book of Purification
٢-
كتاب الطهارة


32
Chapter: The ruling on semen

٣٢
باب حكْمِ الْمَنِيِّ ‏

Sahih Muslim 288c

Qutaiba bin Sa'id, Ishaq bin Ibrahim, Ibn Abi 'Aruba, Abu Ma'shar, Abu Bakr bin Abu Shaiba, Mansur and Mughira have all transmitted from Ibrahim, who transmitted it on the authority of Ummul Momineen Aisha's (رضي الله تعالى عنها) narration pertaining to the scraping off of the (dried drop) of semen from the garment of the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) like the Hadith of Khalid on the authority of Abu Ma'shar ( رضي الله تعالى عنه).

( خالد کی بجائے ) ابومعشر کے دوسرے شاگرد ہشام بن حسان اور ابن ابی عروبہ نے خالد کے ہم معنی روایت کی ۔ اسی طرح ابراہیم نخعی کےمتعدد دیگر شاگردوں مغیرہ ، واصل احدب اور منصور نے اپنی اپنی مختلف سندوں سے ابراہیم نخعی سے ، انہوں نے ابو اسود کے حوالے سے رسول اللہ ﷺ کے کپڑے سے منی کھرچنے کی روایت حضرت عائشہ ؓ سے اسی طرح بیان کی جس طرح خالد کی ابو معشر سے روایت ( : 668 ) ہے ۔

Khalid ki bajae Abu Mashar ke doosre shagird Hisham bin Hassan aur Ibn e Abi Arooba ne Khalid ke ham mani riwayat ki. Isi tarah Ibrahim Nakhai ke muttadid deegar shagirdon Mugheera, Wasil Ahdab aur Mansoor ne apni apni mukhtalif sanadon se Ibrahim Nakhai se, unhon ne Abu Usayd ke hawale se Rasul Allah SAW ke kapde se mani khurcne ki riwayat Hazrat Ayesha RA se isi tarah bayan ki jis tarah Khalid ki Abu Mashar se riwayat (668) hai.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، حَدَّثَنَا حَمَّادٌ، - يَعْنِي ابْنَ زَيْدٍ - عَنْ هِشَامِ بْنِ حَسَّانَ، ح وَحَدَّثَنَا إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، أَخْبَرَنَا عَبْدَةُ بْنُ سُلَيْمَانَ، حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عَرُوبَةَ، جَمِيعًا عَنْ أَبِي مَعْشَرٍ، ح وَحَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ، عَنْ مُغِيرَةَ، ح وَحَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ حَاتِمٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، عَنْ مَهْدِيِّ بْنِ مَيْمُونٍ، عَنْ وَاصِلٍ الأَحْدَبِ، ح وَحَدَّثَنِي ابْنُ حَاتِمٍ، حَدَّثَنَا إِسْحَاقُ بْنُ مَنْصُورٍ، حَدَّثَنَا إِسْرَائِيلُ، عَنْ مَنْصُورٍ، وَمُغِيرَةَ، كُلُّ هَؤُلاَءِ عَنْ إِبْرَاهِيمَ، عَنِ الأَسْوَدِ، عَنْ عَائِشَةَ، فِي حَتِّ الْمَنِيِّ مِنْ ثَوْبِ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم نَحْوَ حَدِيثِ خَالِدٍ عَنْ أَبِي مَعْشَرٍ ‏.‏