13.
The Book of Fasting
١٣-
كتاب الصيام
40
Chapter: The virtue of Lailat Al-Qadr and the Exhortation to seek it; When it is and the most likely times to seek it
٤٠
باب فَضْلِ لَيْلَةِ الْقَدْرِ وَالْحَثِّ عَلَى طَلَبِهَا وَبَيَانِ مَحَلِّهَا وَأَرْجَى أَوْقَاتِ طَلَبِهَا
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ubay bn ka‘bin | Ubayy ibn Ka'b al-Ansari | Sahabi |
zirrun bn ḥbīsh | Zirr ibn Hubaysh al-Asadi | Thiqah (Trustworthy) |
wa‘āṣim bn abī al-najūd | Asim ibn Abi al-Najud al-Asadi | Saduq Hasan al-Hadith |
‘abdah | Abda ibn Abi Lubaba al-Asadi | Trustworthy |
ibn ‘uyaynah | Sufyan bin `Uyainah Al-Hilali | Trustworthy Hadith Scholar |
wāibn abī ‘umar | Muhammad ibn Abi Umar al-Adani | Trustworthy |
muḥammad bn ḥātimin | Muhammad ibn Hatim al-Sameen | Trustworthy, perhaps he made mistakes, and he was virtuous |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أُبَيَّ بْنَ كَعْبٍ | أبي بن كعب الأنصاري | صحابي |
زر بن حبيش | زر بن حبيش الأسدي | ثقة |
وَعَاصِمِ بْنِ أَبِي النَّجُودِ | عاصم بن أبي النجود الأسدي | صدوق حسن الحديث |
عَبْدَةَ | عبدة بن أبي لبابة الأسدي | ثقة |
ابْنِ عُيَيْنَةَ | سفيان بن عيينة الهلالي | ثقة حافظ حجة |
وَابْنُ أَبِي عُمَرَ | محمد بن أبي عمر العدني | ثقة |
مُحَمَّدُ بْنُ حَاتِمٍ | محمد بن حاتم السمين | صدوق ربما وهم وكان فاضلا |
Sahih Muslim 762d
Zirr bin Habaish reported that he asked Ubayy b. Ka'b (رضي الله تعالى عنه), your brother (in faith) Ibn Mas'ud (رضي الله تعالی عنہ) says, he who stands (for the night prayer) throughout the year would find Lailat-ul-Qadr, whereupon he said, may Allah have mercy upon him; (he said these words) with the intention that people might not rely only (on one night), whereas he knew that it (Lailat-ul-Qadr) is in the month of Ramadan and it is the twenty-seventh night. He then took oath (without making any exception, ie., without saying In sha Allah) that it was the twenty-seventh night. I said to him, Abu Mundhir (رضي الله تعالى عنه), on what ground do you say that? He said: By the indication or by the sign which the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) gave us, and that is that on that day (the sun) would rise without having any (heat) ray in it.
سفیان بن عیینہ نے عبد ہ اور عا صم بن ابی نجود سے روایت کی ، ان دو نوں نے حضرت زربن حبیش ؒ سے سنا ، کہہ رہے تھے ۔ میں نے حضرت ابی بن کعب رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے سوال کیا ، میں نے کہا : آپ کے بھا ئی عبد اللہ بن مسعود رضی اللہ تعالیٰ عنہ کہتے ہیں جو سال بھر ( رات کو ) قیام کرے گا ۔ وہ لیلۃ القدر کو پا لے گا ۔ انھوں نے فر ما یا : " اللہ ان پر رحم فر ما ئے انھوں نے چا ہا کہ لو گ ( کم راتوں کی عبادت پر ) قناعت نہ کر لیں ورنہ وہ خوب جا نتے ہیں کہ وہ رمضان ہی میں ہے اور آخری عشرے میں ہے اور یہ بھی کہ وہ ستا ئیسویں رات ہے ۔ پھر انھوں نے استثناکیے ( ان شاء اللہ کہے ) بغیر قسم کھا کر کہا : وہ ستا ئیسویں رات ہی ہے اس پر میں نے کہا : ابو منذرا ! یہ بات آپ کس بنا پر کہتے ہیں ؟انھوں نے کہا : اس علامت یا نشانی کی بنا پر جو رسول اللہ ﷺ نے ہمیں بتا ئی ہے کہ اس دن سورج نکلتا ہے اس کی شعائیں ( نما یاں ) نہیں ہو تیں ۔
Sufiyan bin A'inah ne Abd-ul-lah aur Aasim bin Abi Najood se riwayat ki, in do noon ne Hazrat Zarban Habish ؓ se suna, keh rahe the. Main ne Hazrat Abi bin Ka'b ؓ se sawal kiya, main ne kaha: Aap ke bhai Abdullah bin Mas'ood ؓ kehte hain jo sal bhar (rat ko) qiyam karega, woh Lailat-ul-Qadr ko pa le ga. Unhon ne farmaaya: "Allah un par rahm farmaye, unhon ne chaha ke log (kam raton ki ibadat par) qana'at na kar lein warna woh khoob jaante hain ke woh Ramadan hi mein hai aur aakhri ashra mein hai aur yeh bhi ke woh sattaisivi raat hai. Phr unhon ne istisna kiye (insha-Allah kahe) baghair qasam kha kar ke kaha: Woh sattaisivi raat hi hai, is par main ne kaha: Abu Manda! yeh baat aap kis bana par kehte hain? Unhon ne kaha: Is alamat ya nishani ki bana par jo Rasoolullah ﷺ ne hamen batai hai ke us din suraj nikalta hai us ki shu'aaen (namya'an) nahin hoti.
وَحَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ حَاتِمٍ، وَابْنُ أَبِي عُمَرَ، كِلاَهُمَا عَنِ ابْنِ عُيَيْنَةَ، - قَالَ ابْنُ حَاتِمٍ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، - عَنْ عَبْدَةَ، وَعَاصِمِ بْنِ أَبِي النَّجُودِ، سَمِعَا زِرَّ بْنَ حُبَيْشٍ، يَقُولُ سَأَلْتُ أُبَىَّ بْنَ كَعْبٍ - رضى الله عنه - فَقُلْتُ إِنَّ أَخَاكَ ابْنَ مَسْعُودٍ يَقُولُ مَنْ يَقُمِ الْحَوْلَ يُصِبْ لَيْلَةَ الْقَدْرِ . فَقَالَ رَحِمَهُ اللَّهُ أَرَادَ أَنْ لاَ يَتَّكِلَ النَّاسُ أَمَا إِنَّهُ قَدْ عَلِمَ أَنَّهَا فِي رَمَضَانَ وَأَنَّهَا فِي الْعَشْرِ الأَوَاخِرِ وَأَنَّهَا لَيْلَةُ سَبْعٍ وَعِشْرِينَ . ثُمَّ حَلَفَ لاَ يَسْتَثْنِي أَنَّهَا لَيْلَةُ سَبْعٍ وَعِشْرِينَ فَقُلْتُ بِأَىِّ شَىْءٍ تَقُولُ ذَلِكَ يَا أَبَا الْمُنْذِرِ قَالَ بِالْعَلاَمَةِ أَوْ بِالآيَةِ الَّتِي أَخْبَرَنَا رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم أَنَّهَا تَطْلُعُ يَوْمَئِذٍ لاَ شُعَاعَ لَهَا .