1.
The Book of Faith
١-
كتاب الإيمان
34
Chapter: Clarifying that faith decreases with shortcoming in obedience, and the word Kufr may be used with regard to matters other than dsbelief in Allah, such as ingratitude for blessings and not fulfilling one's duties
٣٤
باب بَيَانِ نُقْصَانِ الإِيمَانِ بِنَقْصِ الطَّاعَاتِ وَبَيَانِ إِطْلاَقِ لَفْظِ الْكُفْرِ عَلَى غَيْرِ الْكُفْرِ بِاللَّهِ كَكُفْرِ النِّعْمَةِ وَالْحُقُوقِ
Sahih Muslim 80a
A hadith like this as narrated by Ibn 'Umar has also been transmitted by Abu Sa'id al-Khudri.
عیاض بن عبد اللہ نےحضرت ابو سعید خدری رضی اللہ عنہ سے اورانہوں نے نبی اکرمﷺ سے اور ( سعید ) مقبری نے حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے اور انہوں نے نبی ﷺ سے اسی طرح روایت کی جس طرح حضرت ابن عمر رضی اللہ عنہ کی روایت ہے ۔ باب : 35 ۔ نماز چھوڑنے والے پر لفظ کفر کا اطلاق کرنا نمازاسلام کا رکن ہے ۔ اس کا ترک پچھلی احادیث میں ذکر کیے گئے متعدد گناہوں سے زیادہ سنگین ہے ۔ اس پر جس کفر کا اطلاق کیا گیا وہ ان کے کفر سے بڑا کفر ہے ، پھر بھی اس سے توبہ اور آیندہ نماز کی پابندی سے انسان اچھا مسلمان بن جاتا ہے ، اسے دوبارہ اسلام لانے کی ضرورت نہیں ہوتی ۔ جو نماز کا منکر ہے اسے ازسرنو اسلام لانے کی ضرورت ہے ۔
I'yaaz bin Abd-ul-llah ne Hazrat Abu Saeed Khudri Razi al-lahu anhu se aur unhon ne Nabi-e-Akramﷺ se aur ( Saeed ) Maqbri ne Hazrat Abu Hurayrah Razi al-lahu anhu se aur unhon ne Nabi ﷺ se isi tarah riwayat ki jis tarah Hazrat Ibn Umar Razi al-lahu anhu ki riwayat hai ۔ Bab : 35 ۔ Namaz chhoorny waly par lafz kufr ka itlaaq karna Namaz Islam ka rukun hai ۔ Is ka tark pichhli ahadith mein zikr kiye gaye muta'addid gunaahon se ziada sangin hai ۔ Is par jis kufr ka itlaaq kiya gaya woh un ke kufr se bada kufr hai ، phir bhi is se tauba aur aindah namaz ki pabandi se insaan acha musalman ban jata hai ، use dobara Islam laane ki zarurat nahi hoti ۔ Jo namaz ka munkir hai use azsarno Islam laane ki zarurat hai ۔
وَحَدَّثَنِي الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ الْحُلْوَانِيُّ، وَأَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ قَالاَ حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي مَرْيَمَ، أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ، قَالَ أَخْبَرَنِي زَيْدُ بْنُ أَسْلَمَ، عَنْ عِيَاضِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، عَنِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم ح