1.
The Book of Faith
١-
كتاب الإيمان


34
Chapter: Clarifying that faith decreases with shortcoming in obedience, and the word Kufr may be used with regard to matters other than dsbelief in Allah, such as ingratitude for blessings and not fulfilling one's duties

٣٤
باب بَيَانِ نُقْصَانِ الإِيمَانِ بِنَقْصِ الطَّاعَاتِ وَبَيَانِ إِطْلاَقِ لَفْظِ الْكُفْرِ عَلَى غَيْرِ الْكُفْرِ بِاللَّهِ كَكُفْرِ النِّعْمَةِ وَالْحُقُوقِ

Sahih Muslim 80b

A hadith like this as narrated by Ibn 'Umar has also been transmitted by Abu Huraira.

عیاض بن عبد اللہ نےحضرت ابو سعید خدری ‌رضی ‌اللہ ‌عنہ ‌ ‌ سے اورانہوں نے نبی اکرمﷺ سے اور ( سعید ) مقبری نے حضرت ابو ہریرہ ‌رضی ‌اللہ ‌عنہ ‌ ‌ سے اور انہوں نے نبی ﷺ سے اسی طرح روایت کی جس طرح حضرت ابن عمر ‌رضی ‌اللہ ‌عنہ ‌ ‌ کی روایت ہے ۔ باب : 35 ۔ نماز چھوڑنے والے پر لفظ کفر کا اطلاق کرنا نمازاسلام کا رکن ہے ۔ اس کا ترک پچھلی احادیث میں ذکر کیے گئے متعدد گناہوں سے زیادہ سنگین ہے ۔ اس پر جس کفر کا اطلاق کیا گیا وہ ان کے کفر سے بڑا کفر ہے ، پھر بھی اس سے توبہ اور آیندہ نماز کی پابندی سے انسان اچھا مسلمان بن جاتا ہے ، اسے دوبارہ اسلام لانے کی ضرورت نہیں ہوتی ۔ جو نماز کا منکر ہے اسے ازسرنو اسلام لانے کی ضرورت ہے ۔

Ayaz bin Abdullah ne Hazrat Abu Saeed Khudri Radi Allahu Anhu se aur unhon ne Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam se aur (Saeed) Muqri ne Hazrat Abu Hurairah Radi Allahu Anhu se aur unhon ne Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam se isi tarah riwayat ki jis tarah Hazrat Ibn Umar Radi Allahu Anhu ki riwayat hai. Baab: 35. Namaz chhorne wale par lafz kufr ka itlaq karna Namaz Islam ka rukn hai. Is ka tark pichhli ahadees mein zikar kiye gaye mutalid gunahon se ziada sangin hai. Is par jis kufr ka itlaq kiya gaya woh un ke kufr se bara kufr hai, phir bhi is se tauba aur aindah namaz ki pabندی se insan achha musalman ban jata hai, use dobara Islam laane ki zarurat nahin hoti. Jo namaz ka munkir hai use az sarno Islam laane ki zarurat hai.

وَحَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ أَيُّوبَ، وَقُتَيْبَةُ، وَابْنُ، حُجْرٍ قَالُوا حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ، - وَهُوَ ابْنُ جَعْفَرٍ - عَنْ عَمْرِو بْنِ أَبِي عَمْرٍو، عَنِ الْمَقْبُرِيِّ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم بِمِثْلِ مَعْنَى حَدِيثِ ابْنِ عُمَرَ عَنِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم ‏.‏