Urwah narrates that Muawiyah (may Allah be pleased with him) appointed Aqaba bin Amir Jahni (may Allah be pleased with him) as the governor of Egypt after the death of his brother Utbah bin Abi Sufyan. This was in the year 44 AH. In the same year, Muawiyah performed Hajj. Maroof bin Kharboodh Makki narrates: Once, Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) was sitting in the mosque and we were around him. Muawiyah came and sat near him, but Abdullah bin Abbas turned away from him. Muawiyah asked the reason for turning away, saying: Don't you know that I am more deserving of this position than your cousin? Abdullah asked: How so? Muawiyah said: Not because he was a Muslim and I was a disbeliever, but because I am the son of Uthman's paternal uncle. Abdullah said: Still, my uncle is better than your uncle's son. He said: Uthman (may Allah be pleased with him) was unjustly martyred while the two sons of Umar were present with him. Abdullah bin Abbas said: By Allah! He is more deserving of this position than you. Muawiyah said: Umar (may Allah be pleased with him) was martyred by a disbeliever while Uthman was martyred by a Muslim. Abdullah bin Abbas said: By Allah! This very fact invalidates your argument.
" حضرت عروہ فرماتے ہیں کہ حضرت معاویہ رضی اللہ عنہ نے اپنے بھائی عتبہ بن ابی سفیان کی وفات کے بعد حضرت عقبہ بن عامر جہنی رضی اللہ عنہ کو مصر کا گورنر بنایا تھا ۔ یہ بات 44 ہجری کی ہے ۔ اسی سال حضرت معاویہ نے حج قائم فرمایا ۔ معروف بن خربوذ مکی فرماتے ہیں : ایک مرتبہ حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما مسجد میں بیٹھے ہوئے تھے اور ہم لوگ اس کے اردگرد موجود تھے ، حضرت معاویہ آئے اور ان کے پاس بیٹھ گئے ، لیکن حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما نے ان سے منہ پھیر لیا ، حضرت معاویہ رضی اللہ عنہ نے منہ پھیرنے کی وجہ پوچھتے ہوئے کہا : کیا تم نہیں جانتے کہ تمہارے چچا زاد بھائی سے زیادہ اس منصب کا میں مستحق ہوں ؟ حضرت عبداللہ نے پوچھا : وہ کیسے ؟ حضرت معاویہ نے کہا : اس لئے نہیں کہ وہ مسلمان تھے اور میں کافر تھا ۔ بلکہ اس لئے کہ میں حضرت عثمان کے چچا کا بیٹا ہوں ۔ حضرت عبداللہ نے فرمایا : پھر بھی میرا چچا تمہارے چچا کے بیٹے سے بہتر ہے ۔ انہوں نے کہا : حضرت عثمان رضی اللہ عنہ کو ظلماً شہید کیا گیا حالانکہ اس وقت ان کے پاس حضرت عمر کے دو بیٹے موجود تھے ۔ حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما نے فرمایا : خدا کی قسم ! وہ تم سے زیادہ اس منصب کا حقدار ہے ۔ حضرت معاویہ نے کہا : حضرت عمر رضی اللہ عنہ کو ایک کافر نے شہید کیا جبکہ حضرت عثمان کو مسلمان نے شہید کیا ۔ حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما نے فرمایا : خدا کی قسم ! یہی بات تو تمہاری دلیل کو باطل کر دیتی ہے ۔"
Hazrat Urwah farmate hain keh Hazrat Muawiyah Radi Allaho Anho ne apne bhai Utbah bin Abi Sufian ki wafat ke baad Hazrat Uqbah bin Aamir Jahni Radi Allaho Anho ko Misr ka governor banaya tha. Yeh baat 44 Hijri ki hai. Isi saal Hazrat Muawiyah ne Hajj qaem farmaya. Maroof bin Kharboodh Makki farmate hain: Ek martaba Hazrat Abdullah bin Abbas Radi Allaho Anhuma masjid mein baithe hue the aur hum log uske ird gird mojood the, Hazrat Muawiyah aaye aur unke paas baith gaye, lekin Hazrat Abdullah bin Abbas Radi Allaho Anhuma ne unse munh phair liya, Hazrat Muawiyah Radi Allaho Anho ne munh phairne ki wajah poochte hue kaha: kya tum nahin jante keh tumhare chacha zad bhai se zyada is mansab ka main mustahiq hun? Hazrat Abdullah ne poocha: Woh kaise? Hazrat Muawiyah ne kaha: Is liye nahin keh woh musalman the aur main kafir tha. Balkeh is liye keh main Hazrat Usman ke chacha ka beta hun. Hazrat Abdullah ne farmaya: Phir bhi mera chacha tumhare chacha ke bete se behtar hai. Unhon ne kaha: Hazrat Usman Radi Allaho Anho ko zulman shaheed kiya gaya halankeh us waqt unke paas Hazrat Umar ke do bete mojood the. Hazrat Abdullah bin Abbas Radi Allaho Anhuma ne farmaya: Khuda ki qasam! Woh tumse zyada is mansab ka haqdaar hai. Hazrat Muawiyah ne kaha: Hazrat Umar Radi Allaho Anho ko ek kafir ne shaheed kiya jabkeh Hazrat Usman ko musalman ne shaheed kiya. Hazrat Abdullah bin Abbas Radi Allaho Anhuma ne farmaya: Khuda ki qasam! Yahi baat to tumhari daleel ko batil kar deti hai.
أَخْبَرَنِي مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ تَمِيمٍ الْحَنْظَلِيُّ، بِبَغْدَادَ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْعَبَّاسِ الْكَامِلِيُّ، ثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، حَدَّثَنِي زَيْدُ بْنُ الْحُبَابِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ لَهِيعَةَ، قَالَ: حَدَّثَنِي أَبُو الْأَسْوَدِ، عَنْ عُرْوَةَ، أَنَّ مُعَاوِيَةَ اسْتَعْمَلَ عَلَى مِصْرَ بَعْدَ وَفَاةِ أَخِيهِ عُتْبَةَ بْنِ أَبِي سُفْيَانَ عُقْبَةَ بْنَ عَامِرٍ الْجُهَنِيَّ، وَذَلِكَ سَنَةَ أَرْبَعٍ وَأَرْبَعِينَ، فَأَقَامَ الْحَجَّ فِيهَا مُعَاوِيَةُ "" قَالَ أَبُو بَكْرٍ: فَحَدَّثَنِي أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ، ثَنَا مَعْرُوفُ بْنُ خَرَّبُوذٍ الْمَكِّيُّ، قَالَ: بَيْنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عَبَّاسٍ جَالِسٌ فِي الْمَسْجِدِ، وَنَحْنُ بَيْنَ يَدَيْهِ إِذْ أَقْبَلَ مُعَاوِيَةُ فَجَلَسَ إِلَيْهِ، فَأَعْرَضَ عَنْهُ ابْنُ عَبَّاسٍ، فَقَالَ لَهُ مُعَاوِيَةُ: "" مَا لِي أَرَاكَ مُعْرِضًا؟ أَلَسْتَ تَعْلَمُ أَنِّي أَحَقُّ بِهَذَا الْأَمْرِ مِنَ ابْنِ عَمِّكَ؟ قَالَ: لِمَ؟ لِأَنَّهُ كَانَ مُسْلِمًا، وَكُنْتُ كَافِرًا، لَا، وَلَكِنِّي ابْنُ عَمِّ عُثْمَانَ "". قَالَ: «فَإِنَّ عَمِّي خَيْرٌ مِنَ ابْنِ عَمِّكَ» . قَالَ: «إِنَّ عُثْمَانَ قُتِلَ مَظْلُومًا» . قَالَ: - وَعِنْدَهُمَا ابْنُ عُمَرَ - فَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ: «فَإِنَّ هَذَا وَاللَّهِ أَحَقُّ بِالْأَمْرِ مِنْكَ» ، فَقَالَ مُعَاوِيَةُ: «إِنَّ عُمَرَ قَتَلَهُ كَافِرٌ وَعُثْمَانُ قَتَلَهُ مُسْلِمٌ» ، فَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ: «ذَاكَ وَاللَّهِ أَدْحَضُ لِحُجَّتِكَ»