6.
Statement of Eid Prayers
٦-
بیان صلاة العیدين


Mustadrak Al Hakim 1095

It is narrated on the authority of Ibn Umar (may Allah be pleased with him) that once on the day of Eid, when he came to the Eidgah (prayer ground), he did not offer any prayer before or after the Eid prayer and stated that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) had also done the same. ** This hadith is authentic, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it with these words, however, both of them narrated from Saeed bin Jubair on the authority of Ibn Abbas (may Allah be pleased with him), that indeed the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) did not pray before or after the Eid prayer.

" حضرت ابن عمر رضی اللہ عنہما کے بارے میں مروی ہے کہ ایک مرتبہ وہ عید کے دن عید گاہ کی طرف آئے تو نماز عید سے پہلے اور بعد کوئی نماز نہیں پڑھی اور بتایا کہ نبی اکرم ﷺ نے بھی ایسا کیا تھا ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو ان الفاظ کے ہمراہ نقل نہیں کیا لیکن دونوں نے سعید بن جبیر کے حوالے سے ابن عباس رضی اللہ عنہما کا یہ قول نقل کیا ہے بے شک نبی اکرم ﷺ نے نماز عید سے پہلے اور اس کے بعد کوئی نماز نہیں پڑھی ۔"

Hazrat Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ke bare mein marvi hai ki ek martaba woh Eid ke din Eid Gah ki taraf aaye to Namaz Eid se pehle aur baad koi Namaz nahi parhi aur bataya ki Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne bhi aisa kiya tha. ** Yeh Hadees Sahih Al Isnad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ne isko in alfaz ke hamrah naqal nahi kiya lekin dono ne Saeed bin Jubair ke hawale se Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ka yeh qaul naqal kiya hai be shak Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Namaz Eid se pehle aur iske baad koi Namaz nahi parhi.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ صَالِحِ بْنِ هَانِئٍ، ثنا أَبُو سَعِيدٍ مُحَمَّدُ بْنُ شَاذَانَ، ثنا أَبُو عَمَّارٍ، ثنا وَكِيعٌ، عَنْ أَبَانَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الْبَجَلِيِّ، عَنْ أَبِي بَكْرِ بْنِ حَفْصِ بْنِ عُمَرَ بْنِ سَعْدِ بْنِ أَبِي وَقَّاصٍ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ، أَنَّهُ «خَرَجَ فِي يَوْمِ عِيدٍ إِلَى الْمُصَلَّى، فَلَمْ يُصَلِّ قَبْلَهَا وَلَا بَعْدَهَا» ، «وَذَكَرَ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَعَلَهُ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ بِهَذَا اللَّفْظِ لَكِنَّهُمَا قَدِ اتَّفَقَا عَلَى حَدِيثِ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمْ يُصَلِّ قَبْلَهَا، وَلَا بَعْدَهَا "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 1095 - صحيح