8.
Statement of Nawafil (Voluntary Prayers)
٨-
بیان النوافل


Mustadrak Al Hakim 1170

Abu Darda (may Allah be pleased with him) narrates: “Whoever intends to wake up for worship at night, but sleep overpowers him until morning, he will be rewarded for what he intended, his sleep will be considered a gift from Allah, and he will receive the reward of charity for his sleep.” ** This hadith is considered Sahih (authentic) according to the criteria of both Imam Bukhari and Imam Muslim (may Allah have mercy on them both), however, it has not been narrated by both of them. And my opinion is that both Sheikhs (Bukhari and Muslim) have classified this hadith as weak (mu'allal) because it has been narrated as mawqoof to a Tabi'i (someone who met a companion of the Prophet) with an extra narrator in the chain of narration (as in the hadith mentioned below).

" حضرت ابوالدرداء رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : جو شخص سونے سے پہلے یہ ارادہ رکھتا ہو کہ وہ رات میں اٹھ کر عبادت کرے گا ، لیکن پھر اس پر نیند کا غلبہ ہو جائے ( اور وہ اٹھ نہ سکے ) حتی کہ صبح ہو جائے ، اس کو وہ ثواب دے دیا جائے گا جس کی اس نے ( سونے سے پہلے ) نیت کی تھی اور اس کی نیند اللہ کی طرف سے اس کے لیے تحفہ شمار ہو گی اور وہ نیند کے عوض صدقہ کا ثواب پائے گا ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری و امام مسلم رحمۃ اللہ علیہما دونوں کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن دونوں نے ہی اسے نقل نہیں کیا ۔ اور میرا یہ خیال ہے کہ شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس حدیث کو اس وجہ سے معلل قرار دیا ہے کہ اس کو ایک سند میں زائد تک موقوف رکھا گیا ہے ( جیسا کہ درج ذیل حدیث میں ہے )"

Hazrat Abu Darda (رضي الله تعالى عنه) farmate hain: Jo shakhs sone se pehle yeh irada rakhta ho ke woh raat mein uth kar ibadat karega, lekin phir us par neend ka ghalba ho jaye (aur woh uth na sake) hatta ke subah ho jaye, usko woh sawab de diya jayega jiski usne (sone se pehle) niyat ki thi aur uski neend Allah ki taraf se uske liye tohfa shumar hogi aur woh neend ke awaz sadqa ka sawab payega. ** Yeh hadees Imam Bukhari wa Imam Muslim Rahmatullah Alaihima donon ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin donon ne hi ise naql nahin kiya. Aur mera yeh khayal hai ke Shaikhun Rahmatullah Alaihima ne is hadees ko is wajah se malul qarar diya hai ke usko ek sanad mein zaid tak mauqoof rakha gaya hai (jaisa ke darj zayal hadees mein hai).

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ مَنْصُورٍ الْقَاضِي، ثنا أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ رَجَاءِ بْنِ السِّنْدِيِّ، ثنا أَبُو كُرَيْبٍ، وَمُوسَى بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْمَسْرُوقِيُّ، قَالَا: ثنا الْحُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ الْجُعْفِيُّ، ثنا زَائِدَةُ، عَنْ سُلَيْمَانَ، عَنْ حَبِيبِ بْنِ أَبِي ثَابِتٍ، عَنْ عَبْدَةَ بْنِ أَبِي لُبَابَةَ، عَنْ سُوَيْدِ بْنِ غَفَلَةَ، عَنْ أَبِي الدَّرْدَاءِ، يَبْلُغُ بِهِ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: «مَنْ أَتَى فِرَاشَهُ وَهُوَ يَنْوِي أَنْ يَقُومَ بِاللَّيْلِ فَغَلَبَتْهُ عَيْنُهُ حَتَّى يُصْبِحَ كُتِبَ لَهُ مَا نَوَى، وَكَانَ نَوْمُهُ صَدَقَةً عَلَيْهِ صَدَقَةً مِنْ رَبِّهِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، وَالَّذِي عِنْدِي أَنَّهُمَا عَلَّلَاهُ بِتَوْقِيفٍ رُوِيَ عَنْ زَائِدَةَ «