8.
Statement of Nawafil (Voluntary Prayers)
٨-
بیان النوافل


Mustadrak Al Hakim 1194

This mursal narration does not cause any weakness in the chain of transmission. This is because a large number of trustworthy narrators reporting a narration is superior to it being mursal. Moreover, Imam of Hadith of his era, Ishaq bin Ibrahim Hanthalee, has established and connected this chain of narration through Ibrahim bin Hakam bin Aban (as in the hadith mentioned below).

٭٭ یہ ارسال حدیث کے وصل میں ضعف پیدا نہیں کرتا ۔ اس لیے کہ ثقہ کی زیادتی ارسال سے اولیٰ ہے ، مزید براں یہ کہ اپنے زمانے کے امام الحدیث اسحاق بن ابراہیم حنظلی نے اس اسناد کو ابراہیم بن حکم بن ابان کے واسطے سے قائم رکھا ہے اور متصل کیا ہے ( جیسا کہ ان کی حدیث درج ذیل ہے )

Ye ersaal hadees ke wasal mein zaaf peda nahin karta. Is liye keh siqah ki ziyadati ersaal se ola hai, mazeed baran ye keh apne zamane ke imam ul hadees Ishaq bin Ibrahim Hanzli ne is asnaad ko Ibrahim bin Hukm bin Aban ke waste se qaim rakha hai aur muttasil kiya hai (jaisa keh un ki hadees darj zail hai).

فَحَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ عِيسَى، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ أَبِي طَالِبٍ، وَمُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ، قَالَا: ثنا مُحَمَّدُ بْنُ رَافِعٍ، حَدَّثَنِي إِبْرَاهِيمُ بْنُ الْحَكَمِ بْنِ أَبَانَ، حَدَّثَنِي أَبِي، حَدَّثَنِي عِكْرِمَةُ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ لِعَمِّهِ الْعَبَّاسِ، فَذَكَرَ الْحَدِيثَ. «هَذَا الْإِرْسَالُ لَا يُوهِنُ وَصْلَ الْحَدِيثِ، فَإِنَّ الزِّيَادَةَ مِنَ الثِّقَةِ أَوْلَى مِنَ الْإِرْسَالِ عَلَى أَنَّ إِمَامَ عَصْرِهِ فِي الْحَدِيثِ إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الْحَنْظَلِيُّ قَدْ أَقَامَ هَذَا الْإِسْنَادَ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ الْحَكَمِ بْنِ أَبَانَ وَوَصَلَهُ»