9.
Statement of Sajda Sahw (Prostration of Forgetfulness)
٩-
بیان سجدة السهو


Mustadrak Al Hakim 1207

It is narrated on the authority of Imran bin Husain (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would recite Tashahhud after the prostration of forgetfulness and then give Salam. ** This hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of both Imam Bukhari and Imam Muslim (may Allah have mercy on them both) but neither of them have narrated it. Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) have narrated from Khalid al-Hadha from Abu Qilaba, but it does not mention Tashahhud for the prostration of forgetfulness.

" حضرت عمران بن حصین رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ سجدہ سہو کے بعد تشہد پڑھتے پھر سلام پھیرتے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری و امام مسلم رحمۃ اللہ علیہما دونوں کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن دونوں نے ہی اسے نقل نہیں کیا ۔ امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے خالد الحذاء کی ابوقلابہ سے روایت نقل کی ہے لیکن اس میں سجدہ سہو کے لیے تشہد کا ذکر نہیں کیا ۔"

Hazrat Imran bin Husain RA se riwayat hai keh Nabi Akram SAW sajda sahu ke baad tashahhud parhte phir salam pherte. ** Yeh hadees Imam Bukhari wa Imam Muslim RA dono ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin dono ne hi ise naqal nahi kiya. Imam Bukhari RA aur Imam Muslim RA ne Khalid al-Haza ki Abu Qilaba se riwayat naqal ki hai lekin is mein sajda sahu ke liye tashahhud ka zikr nahi kiya.

أَخْبَرَنِي أَبُو عَبْدِ الرَّحْمَنِ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي الْوَزِيرِ التَّاجِرُ، ثنا أَبُو حَاتِمٍ مُحَمَّدُ بْنُ إِدْرِيسَ الْحَنْظَلِيُّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْأَنْصَارِيُّ، ثنا أَشْعَثُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ الْحُمْرَانِيُّ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِيرِينَ، عَنْ خَالِدٍ الْحَذَّاءِ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ، عَنْ أَبِي الْمُهَلَّبِ، عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ، «أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَشَهَّدَ فِي سَجْدَتَيِ السَّهْوِ، ثُمَّ سَلَّمَ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، إِنَّمَا اتَّفَقَا عَلَى حَدِيثِ خَالِدٍ الْحَذَّاءِ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ، وَلَيْسَ فِيهِ ذِكْرُ التَّشَهُّدِ لِسَجْدَتَيِ السَّهْوِ "