13.
Statement of Funeral Prayer
١٣-
بیان صلاة الجنازة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
umm al-faḍl | Lubabah bint al-Harith al-Hilaliyyah | Sahabiyyah |
hind bint al-ḥārith | Hind bint al-Harith al-Firasiyya | Trustworthy |
yazīd bn al-hādd | Yazid ibn Al-Had Al-Laythi | Trustworthy, Narrated Many Hadiths |
al-layth bn sa‘din | Al-Layth ibn Sa'd Al-Fahmi | Trustworthy, Sound, Jurist, Imam, Famous |
washu‘ayb bn al-layth | Shu'ayb ibn al-Layth al-Fahmi | Trustworthy |
abī | Abdullah ibn Abd al-Hakam al-Maliki | Trustworthy |
muḥammad bn ‘abd al-lah bn ‘abd al-ḥakam | Muhammad ibn Abdullah al-Balsi | Thiqah (Trustworthy) |
abū al-‘abbās muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أُمِّ الْفَضْلِ | لبابة بنت الحارث الهلالية | صحابية |
هِنْدِ بِنْتِ الْحَارِثِ | هند بنت الحارث الفراسية | ثقة |
يَزِيدَ بْنِ الْهَادِ | يزيد بن الهاد الليثي | ثقة مكثر |
اللَّيْثُ بْنُ سَعْدٍ | الليث بن سعد الفهمي | ثقة ثبت فقيه إمام مشهور |
وَشُعَيْبُ بْنُ اللَّيْثِ | شعيب بن الليث الفهمي | ثقة |
أَبِي | عبد الله بن عبد الحكم المالكي | ثقة |
مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ الْحَكَمِ | محمد بن عبد الله البالسي | ثقة |
أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
Mustadrak Al Hakim 1254
Umm Fazl (may Allah be pleased with her) narrates: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) came to visit, and his uncle, Abbas (may Allah be pleased with him), was very ill. Abbas (may Allah be pleased with him) wished for death. So the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said to him, "O Uncle! Do not wish for death, because if you are righteous, then the longer death is delayed, the more your good deeds will increase, and this is much better for you. And if you are sinful, then the longer death is delayed, the more opportunity you will have to seek forgiveness for your sins, so do not wish for death." ** This hadith is authentic according to the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but the two Shaykhs did not narrate it with these words, while both Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) have narrated the statement of Khabab on the authority of Qais, "If the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) had not forbidden wishing for death, then I would have wished for death."
" حضرت ام فضل رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں : رسول اللہ ﷺ ا کے ہاں تشریف لائے تو آپ کے چچا حضرت عباس رضی اللہ عنہ بہت شدید بیمار تھے ، حضرت عباس رضی اللہ عنہ نے موت کی تمنا کی ۔ تو رسول اللہ ﷺ نے ان سے فرمایا : اے چچا ! موت کی تمنا مت کرو ، کیونکہ اگر تم نیک ہو تو موت جتنی دیر سے آئے گی ، آپ کی نیکیوں پر نیکیاں بڑھتی جائیں گی اور یہ آپ کے لیے بہت بہتر ہے ۔ اور اگر تم گنہگار ہو تو موت جتنی دیر سے آئے گی ، تمہیں گناہوں کی معافی مانگنے کا اتنا ہی زیادہ موقع مل جائے گا ، اس لیے موت کی تمنا مت کرو ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین نے اسے ان الفاظ کے ہمراہ نقل نہیں کیا ، جبکہ امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ دونوں نے قیس کے حوالے سے خباب کا یہ بیان نقل کیا ہے ’’ اگر رسول اللہ ﷺ نے موت کی تمنا کرنے سے منع نہ کیا ہوتا تو میں موت کی تمنا کرتا ۔‘‘"
Hazrat Umme Fazal ( (رضي الله تعالى عنه) ا) farmati hain: Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) unke han tashreef laaye to aap ke chacha Hazrat Abbas (رضي الله تعالى عنه) bahut shadeed bimaar thay, Hazrat Abbas (رضي الله تعالى عنه) ne mout ki tamanna ki. To Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne unse farmaya: Aye chacha! Mout ki tamanna mat karo, kyunki agar tum nek ho to mout jitni dair se aayegi, aap ki nekiyon par nekiyan badhti jayengi aur ye aap ke liye bahut behtar hai. Aur agar tum gunahgaar ho to mout jitni dair se aayegi, tumhein gunahon ki maafi mangne ka itna hi zyada mauqa mil jayega, isliye mout ki tamanna mat karo. ** Ye hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhain ne ise in alfaz ke hamrah naqal nahin kiya, jabkay Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih dono ne Qais ke hawale se Khabab ka ye bayan naqal kiya hai '' Agar Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne mout ki tamanna karne se mana na kiya hota to main mout ki tamanna karta. ''
حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أَنْبَأَ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ الْحَكَمِ، ثنا أَبِي وَشُعَيْبُ بْنُ اللَّيْثِ، قَالَا: أَنْبَأَ اللَّيْثُ بْنُ سَعْدٍ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ الْهَادِ، عَنْ هِنْدِ بِنْتِ الْحَارِثِ، عَنْ أُمِّ الْفَضْلِ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ دَخَلَ عَلَيْهِمْ وَعَبَّاسٌ عَمُّ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَشْتَكِي، فَتَمَنَّى عَبَّاسٌ الْمَوْتَ، فَقَالَ لَهُ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «يَا عَمِّ، لَا تَتَمَنَّ الْمَوْتَ، فَإِنَّكَ إِنْ كُنْتَ مُحْسِنًا فَإِنْ تُؤَخَّرْ تَزْدَدْ إِحْسَانًا إِلَى إِحْسَانِكَ خَيْرٌ لَكَ، وَإِنْ كُنْتَ مُسِيئًا فَإِنْ تُؤَخَّرْ فَتُسْتَعْتَبْ مِنْ إِسَاءَتِكَ خَيْرٌ لَكَ، فَلَا تَتَمَنَّ الْمَوْتَ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ بِهَذَا اللَّفْظِ، إِنَّمَا اتَّفَقَا عَلَى حَدِيثِ قَيْسٍ، عَنْ خَبَّابٍ، لَوْلَا أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَانَا أَنْ نَتَمَنَّى الْمَوْتَ لَتَمَنَّيْتُهُ "