13.
Statement of Funeral Prayer
١٣-
بیان صلاة الجنازة


Mustadrak Al Hakim 1331

Abu Aamir bin Sahl bin Hanif, may Allah be pleased with him, was among the scholars and respected people of the Ansar. He was one of those who participated in the Battle of Badr with the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him. Some of the Companions of the Messenger of Allah, may Allah be pleased with them, narrated from him regarding the funeral prayer, that the Imam would say the Takbir, then send blessings upon the Prophet (PBUH), and complete the prayer on three Takbirs and finally offer a short Salam. And the Sunnah after the prayer is what Abu Umamah practiced. Zahiri says: Abu Umamah narrated this Hadith to me and Ibn Musayyab heard it, but he did not object to it. Ibn Shahab says: When I mentioned the method of funeral prayer that Abu Umamah had told me to Muhammad bin Suwayd, he said: I have heard Dhahak bin Qais narrating a similar Hadith like Abu Umamah's on the authority of Habib bin Muslimah during a funeral prayer. This Hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of both Imam Bukhari and Imam Muslim, may Allah have mercy on them, but neither of them narrated it. And there is no more authentic Hadith regarding one Salam in the funeral prayer than this. There is a supporting narration for the aforementioned Hadith with the chain of narration of Abu Anbas Sa'id bin Kathir (which is mentioned below).

" حضرت ابوعامر بن سھل بن حنیف رضی اللہ عنہ انصار کے علماء اور معزز لوگوں میں شمار ہوتے ہیں اور یہ ان لوگوں میں سے ہیں جو رسول اللہ ﷺ کے ہمراہ غزوہ بدر میں شریک ہوئے ۔ ان کو رسول اللہ ﷺ کے صحابہ رضی اللہ عنہم میں سے بعض نے نماز جنازہ کے متعلق بتایا کہ امام تکبیر کہے گا ، پھر نبی اکرم ﷺ پر درود پڑھے گا اور تین تکبیرات پر نماز پوری کرے گا اور آخر میں مختصر سلام پھیرے گا اور نماز کے بعد سنت وہ ہے جو ابوامامہ نے عمل کیا ۔ ٭٭ زہری کہتے ہیں : یہ حدیث مجھے ابوامامہ نے بتائی اور ابن مسیب نے اس کو سنا ، لیکن اس پر انکار نہیں کیا ۔ ابن شہاب کہتے ہیں : ابوامامہ نے نماز جنازہ کا جو طریقہ مجھے بتایا تھا ، میں نے وہ محمد بن سوید کے سامنے ذکر کیا تو انہوں نے کہا : میں نے ضحاک بن قیس کو حبیب بن مسلمہ کے حوالے سے ایک نماز جنازہ کے دوران ابوامامہ جیسی حدیث بیان کرتے سنا ہے ۔ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ و امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ دونوں کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن دونوں نے ہی اسے نقل نہیں کیا ۔ اور نماز جنازہ میں ایک سلام کے متعلق اس سے زیادہ صحیح حدیث کوئی نہیں ہے ۔ ابوعنبس سعید بن کثیر کی سند کے ہمراہ مذکورہ حدیث کی شاہد حدیث موجود ہے ( جو کہ درج ذیل ہے )"

Hazrat Abu Aamir bin Sahl bin Hanif Radi Allaho Anho Ansar ke Ulama aur moazziz logon mein shumar hote hain aur ye un logon mein se hain jo Rasool Allah Sallallaho Alaihi Wasallam ke humrah Ghazwa e Badr mein shareek huye. Un ko Rasool Allah Sallallaho Alaihi Wasallam ke Sahaba Radi Allaho Anhum mein se baaz ne Namaz e Janaza ke mutalliq bataya ke Imam Takbeer kahega, phir Nabi e Kareem Sallallaho Alaihi Wasallam par durood padhega aur teen takbeerat par Namaz poori karega aur akhir mein mukhtasir salaam phirega aur Namaz ke baad Sunnat wo hai jo Abu Amama ne amal kya. Zahiri kehte hain: ye hadees mujhe Abu Amama ne batai aur Ibn e Musayyab ne is ko suna, lekin is par inkar nahin kya. Ibn e Shahab kehte hain: Abu Amama ne Namaz e Janaza ka jo tareeqa mujhe bataya tha, maine wo Muhammad bin Suwaid ke samne zikar kya to unhon ne kaha: maine Zahak bin Qais ko Habib bin Muslimah ke hawale se ek Namaz e Janaza ke dauran Abu Amama jaisi hadees bayan karte suna hai. Ye hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih wa Imam Muslim Rahmatullah Alaih donon ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin donon ne hi ise naqal nahin kya. Aur Namaz e Janaza mein ek salaam ke mutalliq is se zyada sahih hadees koi nahin hai. Abu Anbas Saeed bin Kaseer ki sanad ke humrah mazkoorah hadees ki shahid hadees mojood hai (jo ke darj zail hai).

أَخْبَرَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ أَحْمَدَ التَّاجِرُ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْحُسَيْنِ الْعَسْقَلَانِيُّ، ثنا حَرْمَلَةُ بْنُ يَحْيَى، ثنا ابْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِي يُونُسُ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، قَالَ: أَخْبَرَنِي أَبُو أُمَامَةَ بْنُ سَهْلِ بْنِ حُنَيْفٍ، وَكَانَ مِنْ كُبَرَاءِ الْأَنْصَارِ وَعُلَمَائِهِمْ، وَأَبْنَاءِ الَّذِينَ شَهِدُوا بَدْرًا مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَخْبَرَهُ رِجَالٌ مِنْ أَصْحَابِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الصَّلَاةِ عَلَى الْجِنَازَةِ، «أَنْ يُكَبِّرَ الْإِمَامُ، ثُمَّ يُصَلِّيَ عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَيُخْلِصَ الصَّلَاةَ فِي التَّكْبِيرَاتِ الثَّلَاثِ، ثُمَّ يُسَلِّمُ تَسْلِيمًا خَفِيًّا حِينَ يَنْصَرِفُ، وَالسُّنَّةُ أَنْ يَفْعَلَ مِنْ وَرَائِهِ مِثْلَ مَا فَعَلَ أَمَامَهُ» قَالَ الزُّهْرِيُّ: حَدَّثَنِي بِذَلِكَ أَبُو أُمَامَةَ، وَابْنُ الْمُسَيِّبِ يَسْمَعُ فَلَمْ يُنْكِرْ ذَلِكَ عَلَيْهِ قَالَ ابْنُ شِهَابٍ: فَذَكَرْتُ الَّذِي أَخْبَرَنِي أَبُو أُمَامَةَ مِنَ السُّنَّةِ فِي الصَّلَاةِ عَلَى الْمَيِّتِ لِمُحَمَّدِ بْنِ سُوَيْدٍ، قَالَ: وَأَنَا سَمِعْتُ الضَّحَّاكَ بْنَ قَيْسٍ يُحَدِّثُ، عَنْ حَبِيبِ بْنِ مَسْلَمَةَ فِي صَلَاةٍ صَلَّاهَا عَلَى الْمَيِّتِ مِثْلَ الَّذِي حَدَّثَنَا أَبُو أُمَامَةَ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، وَلَيْسَ فِي التَّسْلِيمَةِ الْوَاحِدَةِ عَلَى الْجِنَازَةِ أَصَحُّ مِنْهُ، وَشَاهِدُهُ حَدِيثُ أَبِي الْعَنْبَسِ سَعِيدِ بْنِ كَثِيرٍ»