14.
Statement of Zakat (Almsgiving)
١٤-
بیان الزكاة


NameFameRank
‘alīyun Ali ibn Abi Talib al-Hashimi Sahabi
ḥārithah bn muḍarribin Haritha ibn Mudrib al-'Abdi Trustworthy
abī isḥāq Abu Ishaq al-Subayee Trustworthy, Abundant Narrator
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
‘abd al-raḥman bn mahdīyin Abd al-Rahman ibn Mahdi al-Anbari Trustworthy, Upright, حافظ (Preserver), Knowledgeable of Narrators and Hadith
muḥammad bn al-muthanná Muhammad ibn al-Muthanna al-Anzi Trustworthy, Upright
ibrāhīm bn abī ṭālibin Ibrahim ibn Abi Talib al-Naysaburi Trustworthy Hadith Scholar
muḥammad bn mūsá al-ṣaydalānī Abdullah bin Muhammad al-Ka'bi Trustworthy

Mustadrak Al Hakim 1456

Haritha bin Mudrib (may Allah be pleased with him) narrated that a group of people from Syria came to 'Umar (may Allah be pleased with him) and said: “We have acquired a great deal of wealth including horses and slaves. We want to pay Zakat on it." He said: "I will do the same as my two companions (the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and Abu Bakr) did before me." So 'Umar (may Allah be pleased with him) consulted with a group of the Companions of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him), including 'Ali (may Allah be pleased with him). 'Ali (may Allah be pleased with him) replied: "If permanent Jizya is not taken from them, then it is alright (to take Zakat from them)." ** This Hadith is Sahih in its chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it on the authority of Haritha. I have mentioned it here because of the newly imposed taxes (there is a blank space in the original book at this point).

" حضرت حارثہ بن مضرب رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : اہل شام میں سے کچھ لوگ حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے پاس آئے اور کہنے لگے : ہمیں بہت سارا مال ملا ہے جس میں گھوڑے اور غلام شامل ہیں ۔ ہم چاہتے ہیں کہ ان میں سے ہمارے لیے زکوۃ ہو آپ نے فرمایا : مجھ سے پہلے میرے دونوں ساتھیوں ( نبی اکرم ﷺ اور ابوبکر ) نے جو کیا تھا میں بھی وہی کروں گا تو حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے اصحاب رسول کی ایک جماعت میں حضرت علی رضی اللہ عنہ سے مشورہ کیا تو حضرت علی رضی اللہ عنہ نے جواب دیا : اگر ان سے مستقل جزیہ نہیں لیا جاتا ، تو ٹھیک ہے ( ان سے زکوۃ وصول کی جائے ) ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو حارثہ کے حوالے سے نقل نہیں کیا ۔ میں نے اس کو اس کے مقام پر نئے مقرر کردہ ٹیکسوں کی وجہ سے ذکر کیا ہے ( اس مقام پر اصل کتاب میں جگہ خالی ہے ) ۔"

Hazrat Haritha bin Mudrib Radi Allaho Anho farmate hain: Ahle Sham mein se kuch log Hazrat Umar Radi Allaho Anho ke pass aye aur kahne lage: Hamein bahut sara maal mila hai jis mein ghore aur ghulam shamil hain. Hum chahte hain ki in mein se hamare liye zakat ho. Aap ne farmaya: Mujh se pehle mere donon sathiyon (Nabi Akram Sallallaho Alaihe Wasallam aur Abu Bakar) ne jo kiya tha main bhi wahi karoonga. To Hazrat Umar Radi Allaho Anho ne Ashabe Rasool ki ek jamat mein Hazrat Ali Radi Allaho Anho se mashwara kiya to Hazrat Ali Radi Allaho Anho ne jawab diya: Agar in se mustaqil jazia nahin liya jata, to theek hai (in se zakat wasool ki jaye). ** Ye hadees Sahih al-Asnad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ne isko Haritha ke hawale se naqal nahin kiya. Maine isko iske muqam par naye muqarrar kardah taxon ki wajah se zikr kiya hai (iss muqam par asal kitab mein jagah khali hai).

أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ مُوسَى الصَّيْدَلَانِيُّ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ أَبِي طَالِبٍ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّى، ثنا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، ثنا سُفْيَانُ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ، عَنْ حَارِثَةَ بْنِ مُضَرِّبٍ، قَالَ: جَاءَ نَاسٌ مِنْ أَهْلِ الشَّامِ إِلَى عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ فَقَالُوا: إِنَّا قَدْ أَصَبْنَا أَمْوَالًا: خَيْلًا وَرَقِيقًا نُحِبُّ أَنْ يَكُونَ لَنَا فِيهَا زَكَاةٌ وَطَهُورٌ، قَالَ: مَا فَعَلَهُ صَاحِبَايَ قَبْلِي فَأَفْعَلُهُ، فَاسْتَشَارَ عُمَرُ عَلِيًّا رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا فِي جَمَاعَةٍ مِنْ أَصْحَابِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَقَالَ عَلِيٌّ: «هُوَ حَسَنٌ إِنْ لَمْ يَكُنْ جِزْيَةً يُؤْخَذُونَ بِهَا رَاتِبَةً» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ إِلَّا أَنَّ الشَّيْخَيْنِ لَمْ يُخَرِّجَاهُ عَنْ حَارِثَةَ، وَإِنَّمَا ذَكَرْتُهُ فِي هَذَا الْمَوْضِعِ لِلْمُحْدَثَاتِ الرَّاتِبَةِ الَّتِي فُرِضَتْ فِي. . . "