14.
Statement of Zakat (Almsgiving)
١٤-
بیان الزكاة


NameFameRank
mu‘ādh bn jabalin Muadh ibn Jabal al-Ansari Companion
mūsá bn ṭalḥah Musa bin Talha al-Qurashi Thiqa (Trustworthy)
‘amrūun bn ‘uthmān Amr ibn Uthman al-Qurashi Trustworthy
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
‘abd al-raḥman bn mahdīyin Abd al-Rahman ibn Mahdi al-Anbari Trustworthy, Upright, حافظ (Preserver), Knowledgeable of Narrators and Hadith
aḥmad bn sinānin Ahmad ibn Sinan al-Qattan Trustworthy Hadith Scholar
ja‘far bn aḥmad bn sinānin Ja'far ibn Ahmad al-Qattan Trustworthy
abū ‘alīin al-ḥusayn bn ‘alīin al-ḥāfiẓ Al-Husayn ibn Ali al-Naysaburi Thiqah Imam

Mustadrak Al Hakim 1457

Musa bin Talha (may Allah be pleased with him) said: We possess, in the handwriting of Muadh bin Jabal (may Allah be pleased with him), that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to give Zakat on wheat, barley, grapes, and dates. ** Although the narrations of all the narrators of this hadith have been recorded, Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate this hadith. And Musa bin Talha is a senior Tabi'ee (those who saw the Companions of the Prophet), and there is no proof from anyone that he did not live during the time of Muadh.

" حضرت موسیٰ بن طلحہ رضی اللہ عنہ کہتے ہیں : ہمارے پاس نبی اکرم ﷺ کے حوالے سے معاذ بن جبل رضی اللہ عنہ کی تحریر موجود ہے کہ آپ گندم ، جو ، انگور اور کھجوروں کی زکوۃ دیا کرتے تھے ۔ ٭٭ جب اس حدیث کے تمام راویوں کی احادیث نقل کی گئی ہیں لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس حدیث کو نقل نہیں کیا ۔ اور موسیٰ بن طلحہ کبیر تابعی ہیں اور ان کے لیے کسی سے بھی اس بات کا انکار ثابت نہیں ہے کہ انہوں نے معاذ کا زمانہ پایا ہے ۔"

Hazrat Musa bin Talha raziallahu anhu kahte hain: Humare pas Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke hawale se Muaz bin Jabal raziallahu anhu ki tahrir maujood hai ke aap gandum, jau, angoor aur khajuron ki zakat diya karte the. ** Jab is hadees ke tamam raviyon ki ahadees naqal ki gai hain lekin Imam Bukhari rahmatullahi alaih aur Imam Muslim rahmatullahi alaih ne is hadees ko naqal nahin kiya. Aur Musa bin Talha kabir tabi'een hain aur un ke liye kisi se bhi is baat ka inkar sabit nahin hai ke unhon ne Muaz ka zamana paya hai.

أَخْبَرَنَا أَبُو عَلِيٍّ الْحُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ الْحَافِظُ، ثنا جَعْفَرُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ سِنَانٍ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ سِنَانٍ، ثنا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، ثنا سُفْيَانُ، عَنْ عَمْرِو بْنِ عُثْمَانَ، عَنْ مُوسَى بْنِ طَلْحَةَ، قَالَ: عِنْدَنَا كِتَابُ مُعَاذِ بْنِ جَبَلٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ إِنَّمَا «أَخَذَ الصَّدَقَةَ مِنَ الْحِنْطَةِ وَالشَّعِيرِ وَالزَّبِيبِ وَالتَّمْرِ» هَذَا حَدِيثٌ قَدِ احْتَجَّ بِجَمِيعِ رُوَاتِهِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ «وَمُوسَى بْنُ طَلْحَةَ تَابِعِيٌّ كَبِيرٌ لَمْ يُنْكَرْ لَهُ أَنَّهُ يُدْرِكُ أَيَّامَ مُعَاذٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ»