14.
Statement of Zakat (Almsgiving)
١٤-
بیان الزكاة
Mustadrak Al Hakim 1481
Ata bin Yasar (may Allah be pleased with him) narrates: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Charity is not permissible except for five (types of people)." Then he mentioned the Hadith like the previous one. ** I have mentioned this condition in the introduction of the book, and according to it, this Hadith is Sahih because the author sometimes narrates with 'Irsal' and sometimes with 'Ittisal', or a trustworthy narrator narrates it with a connected chain. And in this regard, the statement of the trustworthy narrator who narrates with a connected chain and attribution will be accepted.
" حضرت عطاء بن یسار رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : 5 آدمیوں کے سوا کسی کے لیے صدقہ جائز نہیں ہے ۔ اس کے بعد سابقہ حدیث کی طرح حدیث ذکر کی ہے ۔ ٭٭ میں نے خطبۂ کتاب میں یہ شرط ذکر کر دی تھی اور اس کے مطابق یہ حدیث صحیح ہے کیونکہ مالک اپنی حدیث میں ارسال بھی کرتے ہیں اور اتصال بھی کرتے ہیں ۔ یا ثقہ راوی اس کو مسند کر دیتا ہے ۔ اور اس بارے میں اس ثقہ کا قول مانا جائے گا جو اتصال کرتا ہے اور اسناد کرتا ہے ۔"
Hazrat Ata bin Yasar (رضي الله تعالى عنه) farmate hain : Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya : 5 aadmiyon ke siwa kisi ke liye sadqa jaiz nahi hai . Is ke bad sabiqah hadees ki tarah hadees zikar ki hai . ** main ne khutba e kitab mein ye shart zikar kar di thi aur is ke mutabiq ye hadees sahih hai kyunki malik apni hadees mein irsal bhi karte hain aur ittisal bhi karte hain . Ya siqah ravi is ko musnad kar deta hai . Aur is bare mein is siqah ka qaul mana jayega jo ittisal karta hai aur isnad karta hai .
أَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي نَصْرٍ الْمَرْوَزِيُّ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ عِيسَى، ثنا الْقَعْنَبِيُّ، فِيمَا قُرِئَ عَلَى مَالِكٍ، عَنْ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «لَا تَحِلُّ الصَّدَقَةُ إِلَّا لِخَمْسَةٍ» فَذَكَرَ الْحَدِيثَ، هَذَا مِنْ شَرْطِي فِي خُطْبَةِ الْكِتَابِ أَنَّهُ صَحِيحٌ فَقَدْ يُرْسِلُ مَالِكٌ فِي الْحَدِيثِ وَيَصِلُهُ أَوْ يُسْنِدُهُ ثِقَةٌ، وَالْقَوْلُ فِيهِ قَوْلُ الثِّقَةِ الَّذِي يَصِلُهُ وَيُسْنِدُهُ "